Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare materiale de curatenie: Detergenti

Furnizare materiale de curatenie, Detergenti, Universitatea de Vest din Timisoara



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara

Numar invitatie: 386965 / 11.04.2016

Denumire contract: Furnizare materiale de curatenie

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Universitatea de Vest din Timisoara

Cod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: +40 256592325, Fax: +40 256592381

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

In SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Educatie

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare materiale de curatenie

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

Materiale de curatenie conform caietului de sarcini ( detergenti, saci gunoi, maturi, perii, bureti, lavete, manusi, etc)Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 83980,27 lei, fara TVA. Cantitatile minime si maxime estimate care ar putea fi solicitate pe parcursul derularii acordului cadru si care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt cuprinse intre 1- 403 de bucati si/sau set/L/Kg/m/cut/sac/per/bid.

II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 83,980.27 - 335,921.08 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 6700 lei. Dovada constituirii GP se va depune in original la sediul AC cat si in SEAP, pana la data limita de depunere a ofertelor. GP se poate constitui si returna in urmatoarele conditii: GP se constituie in oricare din variantele prevazute de legislatia in vigoare. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare dintre situatiile prevazute de legislatia in vigoare. GP, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind c?stigatoare, se restituie de autoritatea contractanta ?n cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. GP, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita c?stigatoare, se returneaza de AC dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata c?stigatoare, dar nu mai t?rziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. ?n cazul ?n care AC anuleaza procedura de atribuire, GP se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai t?rziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data. Dupa primirea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii ale caror oferte au fost declarate nec?stigatoare au dreptul de a obtine eliberarea GP ?nainte de expirarea perioadei prevazute, daca transmit autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens. Pentru GP constituita in alta valuta se va face raportarea curs leu/alta valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune GP este RO11 TREZ 621 500 5XXX 000 305 deschis la Trezoreria Timisoara.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Prof.univ.dr. Marilen Gabriel Pirtea, Rector 2. Dr.Ec. Laurentiu Nicolae Georgescu, Director General Administrativ 3. Conf. univ.dr, Cosmin Enache, Prorector 4. Conf.univ.dr. Ovidiu Megan, Prorector 5. Conf.univ.dr. Madalin Bunoiu, Prorector 6. Prof.univ.dr. Dana Petcu, Prorector 7. Conf. univ.dr. Irina Macsinga, Prorector 8. Dr.Ec.Spiridon Cosmin-Alexandru, Director Economic 9. Ec. Sipos Dorina, Viza CFP 10. Dr.Ec. Mircea Mihai Rob, Director DEPAMI 11. Iliana Nectara Tuturilov, Consilier juridic 12. Nadia Veronica Topai, Consilier juridic 13. Ing. Monica Brihan, Sef Serviciu Achizitii Publice 14. Ing. Gheorghe Neamti, Serviciul Tehnic si Evidenta Patrimoniu 15. Ing. Elena Nueleanu, Serviciul Achizitii Publice 16. Ec. Virgiliu Frasie Debretin, Serviciul Achizitii Publice 17. Ing. Mudura Marcel, Serviciu Tehnic si Evidenta Patrimoniu 18. Ing. Victor Carbunaru, Serviciu Tehnic si Evidenta Patrimoniu 19. Simona Florea, Serviciu Tehnic si Evidenta Patrimoniu 20. Sing. Laurentiu Maris , Serviciu Tehnic si Evidenta Patrimoniu 21. Ing. Valentina Neumann, Sef Serviciu Tehnic si Evidenta Patrimoniu 22. Lucia Draghia, Serviciul Achizitii Publice 23. Ec. Alexandru Ilie, Director Departamentul Social Administrativ 24. Ec. Iuliana Jung, administrator cladire Mod de dovedire: 1. Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original. In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. 2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice – in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. 3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si la plata taxelor si impozitelor locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere oferte. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse. 2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta – in original – Formular nr. 1C (conform Ordin nr. 314/2010). 3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (conform art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 4 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), Formular nr. 13 – Angajament privind sustinerea economico-financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici - in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii. Mod de dovedire: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor– in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa. Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus „[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate”. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la punctul “Sedii si/sau activitati autorizate”, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata. 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea). Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: 1.Se solicita operatorilor economici sa aiba media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2013, 2014, 2015) in valoare de cel putin 167960.54 lei fara TVA. 2. Cerinta obligatorie: ?n cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/ financiara asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2016 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2016 15:15
Vizionari 457