Furnizare materiale de curatenie
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 366733 / 31.10.2014
Denumire contract: Furnizare materiale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare materiale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare materiale de curatenie
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359,612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare ?n cuantum de 7.000 lei Echivalenta pentru o Garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei de participare – prin depunere la casierie sau prin virament bancar ?n contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. ?n cazul ?n care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. ?n cazul ?n care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ?ncadrarii ?n categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la sectiunea Documente de calificare si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelor conform Notificarii ANRMAP 149/2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?ntocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. ?n cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati ?n parte. Documentul scanat si semnat cu semnatura electronic va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. ?n cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati ?n parte. Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. ?n cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati ?n parte. Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures – Dorin Florea, Secretarul Municipiului Targu-Mures – Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Ionela Ciotlaus, Peti Andrei, Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Somesan Cristina Ligia, Jozsa Tibor, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Moldovan Calin, Farcas Ioan, Urcan Gheorghe, Gujan Herman Cosmin Lucian, Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures – Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale – Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Aprodu Mirela, Moldovan Daniela, Onac Anamaria, Radu Lenuta, Circu Ioan, Anton Silviu Sabin, Barabasi Piroska, Biri? Angela, Fagaras Dorin, Moldovan Angela . Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa ?ndeplineasca conditiile prevazute ?n ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. ?n cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati. Documentul scanat va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. - Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conform art.11, alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.(3) din Ordinul 509/2011. Documentele scanate si semnate cu semnatura electronica vor fi depuse ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care ?l controleaza ?n conformitate cu practica internationala. ?n cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati ?n parte. Documentele vor fi prezentate ?n traducere autorizata scanate, si semnate cu semnatura electronica si se vor depune ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Pentru persoanele juridice rom?ne: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de la sediul ofertantului, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, sau in forma electronica, avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi incarcat ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de ?nregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. ?n cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati ?n parte, pentru partea de contract pe care o va realiza. Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi incarcat ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat c?stigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident) ?n original sau ?n copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2011, 2012, 2013) cu o valoare de cel putin 700.000 lei . Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic– Formularului 9 din Sectiunea III Formulare Documentul scanat si semnat cu semnatura electronica va fi depus ?n S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea in lista a maxim doua contracte care prezinta livrari de produse similare cu cele prevazute in caietul de sarcini furnizate in ultimii 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) in valoare cumulata de cel putin 350.000 lei, la care se adauga TVA. Se ia in calcul valoarea cumulata a produselor care fac obiectul contractelor prezentate drept experienta similara. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului ?n furnizarea produselor prezentate ca experienta similara . Conform art.188 alin.1 lit a livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnatre de o autoritate sau de clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Mostre Se vor depune mostre pentru produsele prevazute in Anexa II si Anexa VI din caietul de sarcini pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3,camera 20. Pentru ofertantii declarati necastigatori mostrele se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului, iar pentru ofertantul declarat castigator mostrele pot fi facturate de catre ofertant. Se solicita incarcarea in SEAP a unor fotografii/descrieri pentru produsele solicitate ca mostre. Identificarea mostrelor se va face prin lipirea unui indicativ pe fiecare mostra ceruta, din care sa rezulte pozitia din lista de cantitati.(ex. poz.5, Anexa II, Poz .8 Anexa VI a.) Prevederile art. 15-17 din HG 1660/2006 cu modific. si compl ulterioare si cele ref la art.188 din OUG 34/2006 raman aplicabile in cazul mostrelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2014 13:06
Vizionari 287