Furnizare materiale de constructii
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010941 , Romania , Punct(e) de contact: Raluca Tiganus , Tel. +40 213138170 , Email: admstrpmb@yahoo.com , Fax: +40 213138170 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
,,Furnizare – MATERIALE DE CONSTRUCTII”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Administratia Strazilor-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 903,000 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: anual, conform cantitatilor caietului de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 369.353,00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona ,,MATERIALE DE CONSTRUCTII’’ in vederea desfasurarii in conditii corespunzatoare a activitatii institutiei, conform cantitatilor si specificatiilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru/contractului subsecvent sunt prevazute in Caietul de sarcini al procedurii;
Valoarea estimata fara TVA: 903,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate
Da - Cuantum: 9.100,00 lei Pentru garantia de participare constituita în alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR din data publicarii Anuntului de Participare in SEAP. - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume în numerar, în cazul în care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Contul de garantii al ADMINISTRATIEI STRAZILOR BUCURESTI - RO18TREZ7015006XXX000213 Trezoreria Sector 1; - Pentru operatorii economici care se încadreaza conform legii în categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa în cuantum de 50% din nivelul minim impus. În acest caz, se va face obligatoriu si dovada încadrarii în aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004 (pâna la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). - Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta în conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% (5 % pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind încadrarea în categoria I.M.M.-urilor) din valoarea acestuia fara TVA. Garantie de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006,asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011. Garantie de buna executie va fi retinuta/restituita în conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic:
- Prezentare ,,Declaratie privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006’’;
Acest formular va fi prezentat si de catre tertii sustinatori (daca exista).
În cazul în care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
- Prezentare ,,Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006’’;
Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta o declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
În cazul în care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
- Prezentarea ,,Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat’’, eliberat de Ministerul Finantelor Publice – Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa obligatiile scadente în luna anterioara celei în care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor - în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
În masura în care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
- Prezentarea ,,Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local’’, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
În masura în care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.
Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
- Prezentare ,,Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006’’ cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- Director General Alina Roman
- Director General Adj.Ec. Mirela Ionita
- Director General Adj.Tehnic Radu Hoarta
- Sef Serv.Achizitii Raluca Tiganus
- Sef Serv.Juridic Contencios Elena Obreja
- Sef Serv. Contabilitate si Buget Dana Rozsdas
Declaratia va fi prezentata de catre ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Prezentare ,,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta’’, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010.
Nota: În situatia în care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla într-una din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. -Persoane juridice / fizice române : certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul’’. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
-Pentru persoane fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord cadru, în conformitate cu tara de origine/tara în care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta însotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna.
Nota: Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul în original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), sa fie de minim 700.000,00 lei.
Pentru conversia Lei/alta moneda, ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care face dovada îndeplinirii acestei cerinte de calificare.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani în masura în care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.
Se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de catre institutiile competente pentru anii 2011, 2012 ?i 2013. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta bilan?urile contabile, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente în sus?inerea cifrei de afaceri, inclusiv printr-o declara?ie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG nr. 925/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formular ,,Informatii generale’’ Prezentarea bilanturilor contabile pentru anii 2011, 2012, 2013. Operatorii economici pot prezenta si alte documente în masura în care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani luând în calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, continând sub forma tabelara principalele valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Experienta similara
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani au livrat produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica in valoare cumulata de minim 360.000,00 lei fara TVA, la nivelul unui contract sau cel mult 2(doua) contracte.
Perioada ultimilor 3 ani se considera pana la data limita de depunere a ofertelor.
Daca situatiile, documentele sunt întocmite în alta moneda,pentru conversia RON/alta moneda se se va avea in vedere valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2011, 2012, 2013.
MOSTRE
Se va prezenta cate o mostra pentru fiecare produs solicitat, respectiv pentru pozitiile: 30, 31, 32, 33, 34, 35 prevazute in caietul de sarcini al procedurii.
Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului. Fiecare mostra trebuie sa corespunda caracteristicilor solicitate in caietul de sarcini. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate, va conduce la respingerea ofertei.
Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate de autoritatea contractanta ca etalon, urmand ca mostrele depuse de catre ofertantii necastigatori sa le fie restituite in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea acordului cadru.
Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul furnizarilor de produse care fac obiectul acordului cadru.
Documente emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta certificatul in originalul sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul’’
În cazul în care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, în masura în care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare,,Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani’’ (calculati pâna la data limita de depunere a ofertelor); Prezentare Formular ,,Experienta similara’’ Ofertantul trebuie sa prezinte cate o mostra aferenta reperelor 30, 31, 32, 33, 34, 35 prevazute in caietul de sarcini, pentru a se putea verifica conformitate cu cerintele impuse. Mostra trebuie sa fie etichetata cu denumirea ofertantului. Fiecare mostra trebuie sa corespunda caracteristicilor solicitate in caietul de sarcini. Absenta unei singure mostre, din cele solicitate, va conduce la respingerea ofertei. Se va prezenta certificatul in originalul sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul’’
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare este: pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista limite; Informatii vizibile in cursul licitatiei electronice: nu; Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile; Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi. In termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2014 10:00
Locul: Administratia Strazilor- Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP Daca pe locul 1 (unu) se claseaza doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta poate solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul are obligatia de a exprima pretul total ofertat în lei si nu se va actualiza pe toata perioada de derulare a acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256ˆ2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor Bucuresti – Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta nr. 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010941 , Romania , Tel. +40 213138170 , Fax: +40 213138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2014 15:14
Vizionari 325