FURNIZARE FURTUNURI DE UZ GENERAL
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon:+40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, fax:+40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104, persoana de contact:Elisabeta Pogocsan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul CEH-SA, str. Timisoara, nr.2, cod 332015, Loc.Petrosani, Jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
FURNIZARE FURTUNURI DE UZ GENERAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Conform celor specficate la Sectiunea II- Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 19512000-8 - Articole de cauciuc nevulcanizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92,935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 1858.70 lei ;Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modalitati de constitituire (ptr.garantii in valuta data echivalentei in lei la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)a)virament bancar, ?n contul nr. RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC Bank Deva b)instrument de garantare, emis conform legii de o societate bancara sau de asigurari ?n original. Daca document este emis de o banca sau o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata(formularul1-model de scrisoare de Garantie de participare )pentru IMM-uri:daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depun?nd declaratie conform anexei 1 sau 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiilor de participare. Daca se prezinta o asociere de operatori economici ,pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participre trebuie sa fie irevocabila . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor . Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare, daca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute la art.87(1) din HG 925/2006, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita. Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari – ?n original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare dec?t durata de ?ndeplinire a contractului. b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale – cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, ?n temeiul art. 180 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 3.1. ( de catre ofertant/ofertant asociat ).Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul – se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 4.1 ( de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Ing. Niculescu Aurel– Director General - Ing. Sandru Florian Ioan – Director General Adjunct Divizia Energetica - Ing. Giurgiu Vasile - Director Comercial - Ec. Ciobanu Maria – Director Economic - Ing. Dragoi Nicolae – Director General Adjunct Divizia Miniera - Ec. Pogocsan Elisabeta – Sef Serv. Achizitii - Ing. Visan Doru – Director Sucursala Electrocentrale Paroseni - Jr. P?ciu Gabriela – Sef Serv. Juridic Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al CEH-SA . Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5. Pentru persoane juridice si fizice rom?ne : - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse ?n acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice straine : - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, traduceri autorizate ?n limba rom?na ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?naintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 30.06.2013 sau 31.12.2012 dupa caz,Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm ?ncheiat – daca este cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati,2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ?ncheiat – daca este cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2014 08:06
Vizionari 315