Furnizare de usi, de ferestre si de elemente conexe la Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 365884 / 14.10.2014
Denumire contract: Furnizare de usi , de ferestre si de elemente conexe la Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Cod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
fisiere atasate in SEAP semnate cu semnatura electronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare de usi , de ferestre si de elemente conexe la Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare de usi , de ferestre si de elemente conexe la Spital Judetean de Urgenta Satu Mare
II.1.6) CPV: 44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 269,500 - 500,500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare a) Cuantumul garantiei de participare : 9509.60 lei ; b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare : 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei c) Forma de constituire a garantiei de participare poate fi una dintre urmatoarele: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , Conform Formularul 11- din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; Se prezinta obligatoriu in original la sediul autoritatii contractante ( vezi detailat la sectiunea IV.4.3. modul de pezentare a ofertei din fisa de date- invitatie de participare) pana la data limita de depunere a ofertei in SEAP asa cum apare in invitatia de participare; totodata scanata si transmisa in SEAP odata cu cu oferta in format electronic semnatura electronica. - Virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, contul nr. RO83TREZ5465006XXX007586, cod fiscal : 3963722, care va purta viza bancii, obligatoriu. Dovada constituirii garantiei de participare sub aceasta forma se va scana o copie a acestui act si se transmite obligatoriu odata cu oferta in SEAP in format electronic cu semnatura electronica. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fiecarui contractelor subsecvente , fara TVA; Garantia de buna executie se constituie prin : numerar la casieria spitalului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezint in original , Conform Formularul 12 - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu o durata de valabilitate egala cu darata contractului subsecvent , indiferent de forma de constituire documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie va deveni document al contractului de furnizare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Operatorul economic este obligat sa constituie garantia de buna executie la data semnarii lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:-Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 12A. din sectiunea III Formulare- in original, semnat si stampilat, scanat si apoi transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. 2.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 formularul nr. 12B completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare.- in original, semnat si stampilat,scanat si apoi transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreza in prevederile art. 181 lit.a. c1 si d din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta:-Ofertantul va completa si prezenta Formularul Z din sectiunea III Formulare. in original , semnat si stampilat, scanat si apoi transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare. 4.Declaratie privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:-Ofertantul va completa si prezenta Formularul Y din sectiunea III Formulare- in original semnat si stampilat, scanat si apoi transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare. Precizam ca în aplicarea prevederilor art. 69^2 alin.1 din O.U.G. 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie în organizare,derularea si si finalizarea procedurii de atribuire în autoritatea contractanta sunt: manager Venemozer Ana Erica ,director financiar contabil ec. Micu Alina Mihaela ,sef .serv.intretinere ing. Supuran Daniel Gheorghe ,sef birou achizitii publice Ec. Barlea Anet Maria, Ec. Boitor Nicoleta Crina ,Cj.Muresan Cristina Olimpia. Precizam ca autoritatea contractanta nu are în componenta consilieri judeteni sau locali care sa aprobe documentatii de atribuire deoarece este un Spital Judetean de Urgenta care este în subordinea autoritatii contractante Consiliului Judetean dar este o autoritate contractanta total diferita de acesta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz) Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea în cadrul procedurii Cerinta obligatorie Pentru persoanele juridice române – se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe lânga tribunalul teritorial în raza caruia îsi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - în original , în copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare. Pentru persoanele fizice: vor depune autorizatia de functionare PFA. în original , în copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul , semnata si stampilata. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare. Persoane juridice/ fizice starine: Vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca ca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si , dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit , insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat . Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. transmis in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica intr-un fisier ce poarta denumirea – documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Fisa informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013) se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale pe ultimii 3 ani obtinute de operatorul economic . La situatiile financiare intocmite in moneda euro, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv: (2011-1 euro =4,2379 lei, 2012-1 euro=4,4560 lei, 2013-1 euro=4,4190 lei) pentru conversie lei/alta valuta se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR la valuta respective pe anii 2011,2012,2013. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE : Cerinta obligatorie Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent :- Cerinta obligatorie Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.10.2014 09:20
Vizionari 310