Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare de motostivuitor si fierastrau circular multilama D.S. Arges

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: Prin Directia Silvica Arges, str. Trivale, nr. 82 , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110058 , Romania , Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii , Tel. +40 0248213434 , In atentia: Dorel BIRIBOIU , Email: office@silvapit.ro , Fax: +40 0248214099 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



regie autonoma

Activitate (activitati)

Altele: silvicultura

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Furnizare de motostivuitor si fierastrau circular multilama – D.S. Arges

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Centrul de Prelucrare a Lemnului Domnesti

sat Pietrosani, com. Domnesti, jud. Arges

Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Furnizare de motostivuitor si fierastrau circular multilama

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



42414130-1 - Macarale stivuitoare (Rev.2)

43812000-8 - Echipament de taiere cu ferastraul (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

1 buc. motostivuitor si 1 buc. fierastrau circular multilama



Valoarea estimata fara TVA: 472,500 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

6 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Garantia de participare va fi ?n cuantum de: Lot. 1 – 2.250,00 lei; Lot. 2 – 7.200,00 lei. Data la care se calculeaza echivalenta leu/alta valuta : 10 zile de la data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita ?n mod corespunzator, ?n caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar ?n contul RNP Romsilva – DS Ages(R1590120, J40/450/1991): Cont: RO17RZBR0000060000197191–Raiffeisen Bank Pitesti sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari,sau numerar la caseria Directiei Silvice Arges.Garantia de participare trebuie depusa cel mai t?rziu p?na la data si ora de deschidere a ofertelor, mentionate in anuntul/invitatia de participare.?n cazul ?n care garantia de participare nu este prezentata cel mai t?rziu la deschiderea ofertelor, precum si ?n cazul ?n care nu este constituita ?n conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.Retinerea garantiei de participare se va face ?n conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie ?n conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 ?n contul IBAN declarat ?n formularul INFORMATII GENERALE sau ?n situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 ?n contul IBAN declarat de ofertant ?n CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri proprii ale Directiei Silvice Arges

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1



Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);



i)Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.



Cerinta nr. 2



Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).



Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.



Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.



Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa prezinte:



-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.



-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.



Cerinta nr. 3



Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)



i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie ?n cadrul Directiei Silvice Arges: Armand Chiriloiu, Mihai Litescu, Petruta Vilcoci, Andreea Belu, Catalin Podea, Dorel Biriboiu, Gheorghe Gagiu, Amalia Busuioc, Radu Olteanu. Cerinta nr. 1 Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele specificate in prezenta documentatie. Obiectul ontractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.



Documente obligatorii:



- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute ?n certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate



III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1 - Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul „Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani”, care sa contina minim un contract in cadrul caruia valoarea insumata a PRODUSELOR SIMILARE FURNIZATE sa fie pentru Lotul nr. 1 de cel putin 100.000,0 lei fara TVA, iar pentru Lotul nr. 2 de cel putin 320.000,0 lei fara TVA, reprezent?nd de maxim 0,89 ori valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot ?n parte. Pentru contractul care sustine ?ndeplinirea acestei cerinte se va completa formularul “Experienta similara” insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa valori, perioade de livrare, beneficiari. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Ofertantul are obligatia de a prezenta formularul „Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani”, care sa contina minim un contract in cadrul caruia valoarea insumata a PRODUSELOR SIMILARE FURNIZATE sa fie pentru Lotul nr. 1 de cel putin 100.000,0 lei fara TVA, iar pentru Lotul nr. 2 de cel putin 320.000,0 lei fara TVA, reprezent?nd de maxim 0,89 ori valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot ?n parte. Pentru contractul care sustine ?ndeplinirea acestei cerinte se va completa formularul “Experienta similara” insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa valori, perioade de livrare, beneficiari. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

9203/13.08.2014

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

15.09.2014 09:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 15.09.2014 10:00

Locul: Sediul Directiei Silvice Arges, str. Trivale, nr. 82, Pitesti

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Modul de departajare a ofertelor : in cazul in care exista doua sau mai multe oferte cu pretul cel mai scazut, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita noi oferte de pret ce se vor prezenta in plic inchis la sediul Directiei Silvice Arges.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante , considerat nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Oficiul juridic al Directiei Silvice Arges

Adresa postala: str. Trivale, nr. 82 , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110058 , Romania , Tel. +40 248213434 , Email: office@silvapit.ro , Fax: +40 248214099 , Adresa internet (URL): www.silvapit.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

25.08.2014 15:08
Vizionari 371