Furnizare de energie electrica
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10 , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100330 , Romania , Punct(e) de contact: OLIVIA TAR , Tel. +40 244407657 , Email: olivia.tar@apanova-ploiesti.ro , Fax: +40 244407681 , Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare de energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de energie electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Locurile de consum constau in:
- fronturi de captare
- statii de pompare
- sedii administrative.
Valoarea estimata fara TVA: 1,503,378.2 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 30000 RON. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006. in formularul nr. 10 din sectiunea III este un model de Srisoare de garantie de participare. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278^1 din OUG 34/2006 = 5330 RON. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului-Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art.90 din HGR 925/2006.-In formularul 15 este un model de Scrisoare de garantie de buna executie. Aceasta trebuie sa fie valabila pana la expirarea contractului.-Deblocarea garantiei se va face conform prevederilor art.92 alin 1 din HGR 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art 180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OUG 34/2006, conform formular 3;Aceasta cerinta se aplica atat ofertantilor cat si tertilor sustinatori
- Cerificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, Cf. notificarii ANRMAP 149/2013 si vor fi prezentate in original , copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea \'\' conform cu originalul \'\';
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34, conform formular 5;
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv:
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. la art. 180/OUG 34/2006, conform formular 2
- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1) si d) de la art. 181/OUG34/2006
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. la art. 69^1 din OG , conform formular 5;
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Anca Ionascu -Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Alina Mihalache - Director Tehnic, Nicolae Cernat- Director Comercial, Vasile Mierloiu - Manager Tehnologia Informatiilor si Comunicatii, Bogdan Trimbitasu - Director Tehnic Adjunct, Miruna Moise - Sef Oficiu Juridic, Dumitru Sandru - Sef Productie Apa Potabila si Epurare Apa Uzuala, Jeni Cila - Sef Serviciu Contoare, Avram Bentima - Sef Serviciu Facturare Incasare, Costin Guruva - Sef Serviciu Parc Auto, Olivia Tar - Sef Serviciu Aprovizionare Desfacere, Teodora Badea - Expert Achizitii Publice, Cristian Negoita - Expert Achizitii Publice. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoanele juridice romane:
- a) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \'\'conform cu originalul\'\'.
Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea \'\'conform cu originalul\'\'. - b) Licenta pentru furnizarea energiei electrice emisa de A.N.R.E. in conformitate cu legea energiei electrice si a gazelor naturale nr.123/2012 ;
c) Conditiile licentei pentru furnizarea energiei electrice care constituie anexa la licenta si este emisa de A.N.R.E in conformitate cu legea energiei electrice si a gazelor naturale nr.123/2012.
Pentru persoane juridice straine:
- Documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire
-Informatii privind declararea cifrei de afaceri globale , pe ulitimii 3 ani( 2011-2013). Se va prezenta formularul 6 -\'\'Informatii generale\'\'. Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Vor fi lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si : - formularul 11-\'\'Angajament tert sustinator financiar\'\'. Cerinta minima : Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 3006756,4 lei sau echivalentul in euro, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
-formularul 6-\'\'Informatii generale\'\'-documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare - formularul 11-\'\'Angajament Tert sustinator financiar\'\', daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul 7-\'\'Lista principalelor furnizari de energie electrice efectuate in ultimii 3 ani\'\' care trebuie sa contina valori, perioade de furnizare si beneficiari. Furnizarea de energie electrica se confirma prin prezentarea unos certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. Cerinta minima : experienta ofertantului sa reiasa din furnizarea de produse similare in valoare/valoare cumulata de minim 1503378,2 lei, la nivelul a minim un contract sau maxim doua contracte. Pentru echivalenta lei/valua se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a uni tert, atunci acesta va prezenta si formularul 12-\'\'Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala\'\'.
Modalitatea de indeplinire
-formularul 7-\'\'Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani\'\'-formularul 12-\'\'Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala\'\', daca este cazul.
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Modalitatea de indeplinire
Copie de pe Certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001( sau echivalent) al ofertantului. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Modalitatea de indeplinire
-copie de pe certificatul ISO 9001 sau probe/dovezi ce confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura prin intermediul SEAP si in consecinta, la momentul initierii acesteia operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP; -elemental ofertei care face obiectul reofertarii este pretul ofertei; -toti ofertantii care au oferte admisibile vor fi invitati sa depuna noi oferte de pret prin intermediul SEAP; -licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda; -durata unei runde este de o zi lucratoare; -calendarul de desfasurare al licitatiei electronice va fi comunicat ofertantilor in invitatia de participare care va fi transmisa prin SEAP; -In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi furnizat, executat sau prestat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv -la momentul initierii licitatiei electronice ofertantii vor fi informati cu privire la numarul de participant inscrisi la licitatie, posibilitatea de a vedea cea mai buna oferta, posibilitatea de a prelungi automat in cazul modificarii clasamentului; - pasul minim de licitare care este obligatoriu pentru toti ofertantii participant este de 7750 lei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DFC/SIAM/OT 117.14-020 din 27.05.2014.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2014 10:00
Locul: Sediul Apa Nova Ploiesti, str. Bobalna nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate- formular 8 \'\'Model de declaratie initial privind implicarea cerintelor de calificare\'\'. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succit, dar pr?cis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusive valori, cantitati certificate. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut in paragraful anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/complete certificatele/documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor minime de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante in acest sens, in termenul prevazut in respective solicitare . Preturile unitare din contract vor fi preturile obtinute dupa licitatia electronica. Procentul cu care se micsoreaza pretul din oferta finala, ca urmare a licitatiei electronice, fata de pretul din oferta initial, va fi repartizat in mod egal pentru micsorarea pretului la furnizare energie electrica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute 256 ind 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10 , Localitatea: Ploiesti , Cod postal: 100337 , Romania , Tel. +40 0244407657 , Email: otar@apanova-ploiesti.ro , Fax: +40 0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2014 17:25
Vizionari 628