Furnizare containere zincate de 1.1 mc produse noi
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SC CLP ECO-SALUBRITATE SA
Cod fiscal: 29167911, Adresa: str. Morilor nr. 14, Pascani, Telefon: +40 232763400, Fax: +40 232763410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Morilor nr. 14, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon:+40 232763400, fax:+40 232763410, persoana de contact:Ionela Prisecaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Morilor, nr. 14, mun. Pascani, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare containere zincate de 1.1 mc - produse noi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Eurocontainere zincate de 1.1 mc - produse noi - 100 buc
II.1.6) CPV: 34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116,459.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este in valoare de 2300,00 lei si se va constitui conform art.84-88 alin 1 din HG nr.925/2006 : prin virament bancar, in contul SC CLP ECO SALUBRITATE SA nr RO21BTRL02401202W58548XX, CF 29167911, Banca Transilvania Pascani, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care sa prezinte in original ( formular 9). Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria unitatii contractante: -a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor; - a unei sume in numerar.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile . Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a documentelor. Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu au dovada platii garantiei de participare vor fi respinse, conform art.33 din HG. 925/2006. Cuantumului garantiei de participare i se vor aplica si prevederile Legii nr 346/2006 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, daca este cazul. In aceasta situatie furnizorul beneficiaza de o reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare si trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia privind incadrarea in IMM ( formular 12).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu poate prezenta certificatul fiscal, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare asa cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. - declaratia privind eligibilitatea ( formular 2) - declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 ( formular 3) - prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta conf Ordinului br 314/2010 ( formular 5) - declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati conform art 69.1 din OUG nr 34/2006 ( formular 6) Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC sunt : a) Consilieri locali care aproba bugetul : Acsinte Diana Elena, Alexa Petru Bogdan, Anton Vasile, Apostol Carmen Elena, Axinte Vasile, Balau Vasile, Costan Paul, Craciun Emilian, Danu Ion, Enea Neculai, Haldan Vasile, Mihut Benone, Nedelcu Gabriela, Nichifor Dorin, Pintilie Marius Nicolae, Plesca Vasile, Palade Simona, Toma Andrei Codrin, Voinea Stefan Dragos. b) Membrii consiliului de administratie al AC sunt : Moraru Iulian, Chiriac II Eugen, Dumea Eduard Eronim, Marcovschi Mahu Dana, Ionescu Dragos. c) Membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt : Garofa Neculai - presedinte, Rotaru Tatiana - membru, Bucovanu Irina- membru, Prisecaru Ionela - membru, Chiriac II Eugen- membru, Bogza Gelu - rezerva. Conducatorul unitatii - Dumea Eduard Eronim - director general. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate, sediul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani bilantul contabil inregistrat pe 2013 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principale livrari in ultimii 3 ani certificate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2014 08:06
Vizionari 369