FURNIZARE CILINDRI HIDRAULICI PENTRU SUSTINERI MECANIZATE SMA 2 sau echivalent
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: str. Timisoara, nr.2 , Localitatea: Petrosani , Cod postal: 332015 , Romania , Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan , Tel. +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460 , Email: elisabeta.pogocsan@termodeva.ro, valeriu.iacob@termodeva.ro, licitatii@separoseni.ro , Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104 , Adresa internet (URL): www.cenhd.ro;www.termodeva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA-SA - SUCURSALA DIVIZIA MINIERA
Adresa postala: Str. Timisoara , nr.2 , Localitatea: Petrosani , Cod postal: 332016 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. Blad Simona , Tel. +40 0254506216 , Email: simona.blag@cenhd.ro , Fax: +40 0254506218 , Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE CILINDRI HIDRAULICI PENTRU SUSTINERI MECANIZATE SMA-2 sau echivalent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM LIVEZENI- punct de lucru al Sucursalei Divizia Miniera
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform celor specficate la Sectiunea II- Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42121100-4 - Cilindri hidraulici sau pneumatici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
776 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 2,571,700 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 20.000lei ;Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modalitati de constitituire (ptr.garantii in valuta data echivalentei in lei la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)a)virament bancar, ?n contul nr. RO53CECEHD0130RON0574338 deschis la CEC Bank Deva b)instrument de garantare, emis conform legii de o societate bancara sau de asigurari ?n original. Daca document este emis de o banca sau o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata(formularul1-model de scrisoare de Garantie de participare )pentru IMM-uri:daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depun?nd declaratie conform anexei 1 sau 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiilor de participare. Daca se prezinta o asociere de operatori economici ,pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participre trebuie sa fie irevocabila . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor . Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare, daca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute la art.87(1) din HG 925/2006, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita. Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari – ?n original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare dec?t durata de ?ndeplinire a contractului. b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale – cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca ?ndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depun?nd declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, ?n temeiul art. 180 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 3.1. ( de catre ofertant/ofertant asociat ).Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul – se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.
3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 4.1 ( de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt:
- Ing. Niculescu Aurel– Director General
- Ing. Sandru Florian Ioan – Director General Adjunct Divizia Energetica
- Ing. Giurgiu Vasile - Director Comercial
- Ec. Ciobanu Maria – Director Economic
- Ing. Dragoi Nicolae – Director General Adjunct Divizia Miniera
- Ec. Pogocsan Elisabeta – Sef Serv. Achizitii
- Ing. Visan Doru – Director Sucursala Electrocentrale Paroseni
- Jr. P?ciu Gabriela – Sef Serv. Juridic
Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al CEH-SA .
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla ?n sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5. Pentru persoane juridice si fizice rom?ne :
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse ?n acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine :
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, traduceri autorizate ?n limba rom?na
?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?naintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2013 sau 31.12.2012 dupa caz
Modalitatea de indeplinire
- copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea \"conform cu originalul\"
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm ?ncheiat – daca este cazul
Modalitatea de indeplinire
-se solicita angajamentul ferm ?ncheiat de catre tertul sustinator, completat conform formularului 8 - angajamentul prezentat de catre ofertantul c?stigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza ?n conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia.
2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm ?ncheiat – daca este cazul
Modalitatea de indeplinire
- se solicita angajamentul ferm ?ncheiat ?n de catre tertul sustinator, completat conform formularului 10 - angajamentul prezentat de catre ofertantul c?stigator face parte integranta din contractul de achizitie publica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici ?nregistrati ?n SEAP, potrivit preved.art.6 alin.2 din HG nr. 1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice ?n SEAP, potrivit preved. art.165 alin.2 din OUG 34/2006, vor prezenta preturi noi ?n SEAP pentru ?ntreaga cantitate de produse solicitata. Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice pentru ?ntreaga cantitate de produse solicitata ,care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care se transmit invitatiile electronice. Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda Durata unei runde: 1 zi Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei fara TVA Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a ?mbunatatit : DA Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA Licitatia se prelungeste automat ?n cazul modificarii clasamentului : DA Ofertantii pot vedea numarul de participanti ?nscrisi la licitatie : DA Pas minim de licitatie : 0,1% din valoarea estimata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2014 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2014 10:00
Locul: La sediul CEH-SA , str. Timisoara, nr.2 ,cod 332015, Loc. Petrosani, Jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie se completeaza conform formularului 7. Acord de asociere – numai ?n cazul ?n care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie se completeaza conform formularului 6. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa ?si legaliz.asocierea.Autorit. contract.are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legaliz.numai daca oferta comuna este declarata c?stig.si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pt.buna ?ndeplin.a contract.Asociatii vor desemna un lider de asociatie. ?n cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va ?ndeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Ofertantii ?si pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea ?n scris ?n acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta ?naintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si ?nregistrate de autoritatea contractanta p?na la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior ?n mod obligatoriu cu inscriptia \"MODIFICARI\". Eventualele propuneri de modificare a clauzelor contractuale specifice din proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, ?n vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta financiara in plic ?nchis (in sensul scaderii propunerii financiare fata de pretul oferit conform clasamentului SEAP).Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara ptr.intreaga cantitate de produse solicitata are pretul cel mai scazut. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. ?n cazul ?n care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare cf. prev. art. 11 alin. 5 din HG nr. 925/2006 (se completeaza conform formularului 14 si anexei la acesta) Ptr. vizualizare D.A. ?ncarcata ?n SEAP, op.ec.trebuie sa aiba un program adecvat, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica. Nota: Lista cu nominalizarea si adresa punctului de lucru al Sucursalei Divizia Miniera , beneficiar este mentionat in SECT.IV- Clauze contractuale obligatorii .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr.20 , Localitatea: Vulcan , Cod postal: 332015 , Romania , Tel. +40 0254570790 , Email: office@separoseni.ro , Fax: +40 0254570481 , Adresa internet (URL): www.cenhd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2014 09:03
Vizionari 414