Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare buldoexcavator in sistem leasing

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Orasul Ardud

Numar invitatie: 366000 / 15.10.2014

Denumire contract: Furnizare buldoexcavator in sistem leasing

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Orasul Ardud

Cod fiscal: 3897173, Adresa: str. Noua,Nr.1, Ardud, Telefon: +40 0261767130, Fax: +40 0261771016

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Noua,Nr.1, Ardud, Romania, cod postal: 447020, telefon:+40 0261767130, fax:+40 0261771016, persoana de contact:Ovidiu Marius Duma

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Orasul Ardud,judetul Satu Mare,str. Noua nr. 1,sala de sedinte

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare buldoexcavator in sistem leasing

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare buldoexcavator in sistem leasing

II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 72,000 EUR

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este 6300 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formularului 16 din Sectiunea B a documentatiei de atribuire cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezent?nd originalul documentului. Ofertele care nu sunt ?nsotite de garantia de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.- Aceasta va fi returnata participantilor dupa incheierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari.Ofertantii pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ?n conformitate cu prevederile articolului 3 si anexa nr.1 din legea sus mentionata, vor depune o declaratie pe proprie raspundere si documentele doveditoare.Data de referinta pentru cursul de schimb valutar B.N.R in alta moneda este data publicarii invitatiei de participare.

Garantie de buna executie Cuantum : 5 % din valoarea contractului, fara TVA;Se constituie : ?n termen de max. 3 zile de la semnarea contractului, prin Instrument de garantare, conform Formularului 16 din Capitolul B a documentatiei de atribuire, emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului.Se restituie, dupa cum urmeaza: ?n cazul contractului de furnizare, autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie ?n cel mult 14 zile de la data ?ntocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dacã nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Fiecare document din Oferta va fi semnat de reprezentantul legal al Ofertantului; - Pentru persoanele juridice straine Oferta se prezinta ?n limba romana; - Toate documentele vor avea, pe l?nga semnatura, mentionat in clar numele ?ntreg al semnatarului; - Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei; - Documentele se vor aranja in ordinea indicata ?n prezenta Documenta?ie de Atribuire. Situatia personala a ofertantului 1.Formularul 12A - Declara?ia privind eligibilitatea. Completarea formularului 12A. 2. Formularul 12C - Declara?ia privind evitarea conflictului de interese. In vederea completarii acestei declara?ii precizam persoanele cu func?ii de decizie in Comisia de analiza si evaluare a ofertelor: Duma Ovidiu Marius, Micle V. Cristian, Szakacs Emeric, Sabou Ramona, Makranczi Zoltan, Vasil Cristian, Barbul Tudor, Tautu Gavrila, Bud Ioan, Cizmar Claudia, Pop Gheorghe, Silaghi Ioan, Bolba Mircea, Fetz Stefan, Lukacs Gyongyi, Pomian Emil, Coasa Viorel, Danciu Sorin Cosmin, Sighiartau Vasile. Completarea formularului 12C. 3. Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUD 34/2006 Completarea formularului 12B 4. Formularul 12E Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completarea formularului 12E. 5. Formularul C Informatii generale Completarea formularului C. Certificatul Constatator emis de ONRC; Certificatul solicitat in cadrul acestei sec?iuni va fi ?n oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul” din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de ?nregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru,filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situa?ia societatii (ex: daca este in stare de func?ionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). ?n cazul ofertan?ilor (persoane fizice sau juridice) de alta na?ionalitate dec?t cea rom?na vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident la care se va atasa o traducere autorizata a acestora ?n limba rom?na. ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract. Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, fiind incidente prevederile Art.36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informa?ii privind cifra de afaceri – Achizitorul stabile?te ca cerin?a minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani ( 2011, 2012, 2013) cu o valoare cel pu?in egala cu 320.000,00 lei. Se solicita dovada situa?iei economice ?i financiare conform Formularului 3 din Sec?iunea Formulare aferenta prezentei documenta?ii de atribuire. Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an ?n parte( 2011, 2012, 2013) . ?n cazul unei oferte comune cerin?a privind cifra de afaceri, poate fi ?ndeplinita prin cumul de catre asocia?i. La evaluarea situa?iei economico financiare nu se iau ?n considerare datele subcontractantilor. Nota: ?n situatii justificate corespunzator, capacitatea economico-financiara poate fi demonstrata si ?n conditiile prevederilor art.186 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Capacitatea tehnica ?i experienta profesionala se demonstreaza prin prezentarea principalelor livrari de produse furnizate ?n ultimii 3 ani. Formular 12F din Sectiunea B Pentru a fi considerat calificat ofertantul va face dovada faptului ca ?n ultimii 3 ani a furnizat produse similare in baza unui contract, in valoare minim de 300.000,00 fara TVA, sau echivalentul sumei in euro. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va calcula la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte( 2011,2012, 2013) . Ofertantul va prezenta pentru experienta similara copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Aceste documente trebuie sa cuprinda informatii ca: beneficiari, valoare, perioada de furnizare Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2014 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2014 22:02
Vizionari 312