Furnizare buldoexcavator
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Cod fiscal: RO201233, Adresa: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264552666, Fax: +40 264444576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400388, telefon:+40 264552666, fax:+40 264444576, persoana de contact:Bianca Pirlea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediu RADP Cluj-Napoca Calea Someseni nr.2 Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (regie autonoma a domeniului public)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furnizare buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Un contract de furnizare una buc. buldoexcavator.
II.1.6) CPV: 43211000-5 - Buldozere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285,454 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 5500 lei GP se va c-titui prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o soc. de asig.care se prez. in orig. in cuantumul si pt. perioada prev. in doc. de atrib. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Contul in care se va depune garantia de participare: RO27CECECJ0152RON0430385– CEC CLUJ. Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006in raport cu valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor si se c-tituie cf art 86 din HG 925/2006. Nota : In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute ?n Legea nr. 346/2004), valoarea pentru garantia de participare se accepta ?n procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Echivalarea leu/valuta se va face la cursul de schimb BNR din data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie pe propria raspundere, ?n temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata ?n conformitate cu Formularul 1; 2) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata ?n conformitate cu Formularul 2; 3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 4) 4) Certificat privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata „conform cu originalul”, semnata si stampilata); 5) Certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata „conform cu originalul”, semnata si stampilata ); 6) Certificatele mentionate la punctele 4) si 5) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 4)-5), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Nota: Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. 7) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general Ioan Morocazan, director financiar-contabilitate ec. Georgeta Negrea, director tehnic ing. Adrian Costea, sef birou achizitii ing. Bianca Pirlea, consilier juridic Andreea Ciurdar) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata ?n conformitate cu Formularul 5; ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. -Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat constatator emis de ONRC ?n baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor - Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2011-2013, ?n conformitate cu Formularul nr. 6 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Acordul de asociere ?n cazul ?n care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna – Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011(a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro) Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2014 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2014 12:25
Vizionari 344