Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Furnizare aparate de ventilatie mecanica

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON

Cod fiscal: 4203881, Adresa: STR.SOS.PANTELIMON,NR.340-342,SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: 2554090;2554270, Fax: 2554025

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

IN SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Furnizare aparate de ventilatie mecanica

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare aparate de ventilatie mecanica - 2 buc

II.1.6) CPV: 33172200-8 - Aparate de reanimare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 479,838.71 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata fara tva - 4798 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. La procedurile online, este obligatorie postarea in seap (scanata) a GP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insa va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertele neinsotite de GP in cuntumul solicitat, vor fi respinse. ?n cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, ?n numele asociatilor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara – conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original. - ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 – CIF 4203881, confirmat de banca. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. Echivalenta leu/valuta se va calcula la cursul valabil in data de 08.08.2014 al BNR.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formular 2 – (?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Cerinta 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5 -(?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Tretul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excuderea din procedura conform prevederilor art 181 lit a, c^1, d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?ncadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Cerinta 3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ?si are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor. NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul general consolidat indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor. Cerinta 4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor. NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertelor. Cerinta 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 di OUG 34/2006 cu indicarea persoanelor cu functie de conducere implicate in derularea si finalizarea procedurii de atribuire din carul autoritatii contractante: MANAGER - PROF. UNIV. DR. GHEORGHE H. POPESCU DIRECTOR FINCIAR CONTABIL - EC. MARIA VLAHBEI MEDIC COORDONATOR UPU GHEORGHIU LIUDMILA SEF BIROU ACHIZITII – JUR. GHIMICI GEORGE Se va completa Formularul 3 – (?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta 6. Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul va completa Formularul 4 – (?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 7-Pentru persoane juridice romane:Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat. NOTA: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata. Cerinta nr. 8- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta nr. 9. Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii conform Legii 95/2006 modificata de OUG 2/2014- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 10-Informatii privind cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globale pe anii 2011, 2012, 2013. Modalitatea de ?ndeplinire Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Se completeaza Formularul nr.6 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii.Valorile vor fi exprimate ?n lei, la cursul leu/valuta mediu comunicat de Banca Nationala a Rom?niei pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 11- Lista principalelor livrari de produse ?n ultimii 3 ani. Modalitatea de ?ndeplinire Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat anterior produse,Cerinta nr. 12 Declaratie referitoare la personalul tehnic/organismul tehnic si de specialitate de care operatorul economic dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatii. Modalitatea de ?ndeplinire Se va completa FORMULARUL 10 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.,Cerinta nr. 13 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens de la producator in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene indomeniu: Directiva 93/42 CEE,directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent , copie certificata "conform cu originalul”. Cerinta nr. 14 * Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent– copie conforma cu originalul. Modalitatea de ?ndeplinire * Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante ?nsotite de traduceri ?n limba rom?na autorizate si legalizate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: ?n cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie ?ndeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2014 15:41
Vizionari 308