Furmizare, montare si punere in functiune Grup electrogen la Clinica Neurochirurgie
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Numar invitatie: 367698 / 21.11.2014
Denumire contract: Furmizare ,montare si punere in functiune Grup electrogen la Clinica Neurochirurgie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Cod fiscal: 4288080, Adresa: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592771, Fax: 0264/590235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Furmizare ,montare si punere in functiune Grup electrogen la Clinica Neurochirurgie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furmizare, montare si punere in functiune Grup electrogen la Clinica Neurochirurgie
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137,088.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare. Cuantum:2700lei sau echivalent in valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data publicatii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, calculata de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara sau virament bancar in contul (RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj. In cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza conform formularului B. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, valabilitatea egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. Se poate depune si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12). Nota: Ofertantii din categoria ?ntreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada ?n acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica precum si la sediul autoritatii contractante in orininal pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea ?n conformitate cu formularul 1 ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. - Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?n conformitate cu formularul 2. - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691 - Formular 4.(Personal cu functii de raspundere: Manager Petru Susca,Dir. Medical Cristina Mariana Valeria Ghervan, Dir. Fin.-Contabil Delia Dragomir,Consilier Juridic Viviana-Maria Santamarian,Sef Serv. Achizitii Ioana-Cristina Pojar,Responsabil achizitie Livia Maier,Responsabil RSVTI Th. Iosif Sfarlea, Sef. Birou Tehnic Ing. Gabriel Pojar) - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular 5 - documentul este prevazut in anexa la Ordinul ANRMAP 314/2010 - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Mod de prezentare: - pentru persoanele fizice/juridice romane: Se va depune certificatului constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” (A se vedea Ordinul nr.509/2011). - pentru persoanele fizice/juridice straine: certificatul constatator se va prezenta fie in original (cel emis de statul de resedinta al ofertantului) fie in copie conform cu originalul, insotit de traducerea autorizata si legalizata.b) pentru persoane juridice / fizice straine - Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta ?n copie legalizata, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie /certificat CE de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate in acest sens , din care sa reiasa conformitatea produselor si valabilitatea marcajului CE,-prezentarea a cel putin unui document /contract/proces verbal de receptie sau a unu numar maxim de documente /contracte /procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie de 135000 lei fara TVA.,-personal calificat autorizat ANRE 2A , 2B si autorizatie laborator de gradul II , privind masurarea rezistentei de dispersie si eliberarea buletin de verificare conform normativului I 7, din Legea 50/1991 republicata, valabila la data limita de deschidere a ofertei.,-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori , perioade de livrare si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2014 08:50
Vizionari 369