FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CUPRU MIN SA ABRUD
Adresa postala: STR. PETRU DOBRA NR.1 , Localitatea: Abrud , Cod postal: 515100 , Romania , Punct(e) de contact: Birou aprovizionare , Tel. +40 258780710 , In atentia: Narita Vasile , Email: cuprumin.abrud@yahoo.ro , Fax: +40 258780296 , Adresa internet (URL): www. cuprumin.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minerit
Activitate (activitati)
Altele: MINERIT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Platforma Dealul Tofului comuna Lupsa sat Musca ,fn ,jud Alba Cariera Rosia Poieni
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM – 1 BUCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43124900-7 - Echipament de forare in roca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM – 1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 3,766,180 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
75323 ron.Echivalent pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 2% din pretul contractului fara tva. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1 Declaratie privind eligibilitatea(conform Formularului nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt);1.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006(Formularului nr.4); 1.3 Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006; 1.4 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006;1.5 Declaratie completata privind neincadrare in situatia prevazuta la art.69^1( Formular nr.6); 1.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.7);1.7 Legat de conflictul de interese respectiv incadrarea in art.69 ind.1 si 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele:1.Tomus Dorel-director general;2 Vasilache Gheorghe Lucian-director general adjunct;3.Pavel Nicolae Victor-director comercial;4.Colda Eugen-director economic;5.David Stefan-director productie;6.Gherghel Liviu-director tehnic investitii 7.Narita Vasile Valer-sef birou aprovizionare;8.Stoica Anca-jurist birou aprovizionare;9.Plesa Constanta-economist birou aprovizionare;10.Taran Lucian-inginer birou aprovizionare;11.Negru Gabriel-economist birou aprovizionare; 2. Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale(inregistrare) - persoane juridice/fizice romane: 2.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Pentru persoane juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\" avand in vedere prevederile art. 5 din ordinul ANRMAP nr.509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimului bilant contabil aferent anului 2013, vizat si ?nregistrat de organele competente. Copie bilant contabil, aferent anului 2013, cu mentiunea ,,conform cu originalul\"
Informatii generale despre ofertant din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formulare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie bilant contabil, aferent anului 2013, cu mentiunea ,,conform cu originalul\" Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de conformitate UE. Certificat de conformitate UE. Prezentarea certificarii UE pentru produsul ofertat.
Certificarea sistemului calitatii SR: EN ISO 9001/2008.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR:EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, pentru produsul care face obiectul licitatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de conformitate UE. Prezentarea certificarii UE pentru produsul ofertat. Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR:EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, pentru produsul care face obiectul licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2014/S091-158859 din 13.05.2014
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2014 10:00
Locul: Sediul SC Cupru Min SA Abrud P-ta Petru Dobra nr.1 loc. Abrud jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor vor participa persoanele cu imputernicire scrisa expresa de reprezentare a ofertantului la procedura de achizitie in cauza.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc sau care au pret egal, se va solicita o noua oferta in plic inchis, de la ofertantii de pe locul intai.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunastiinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CUPRU MIN SA
Adresa postala: P-ta Petru Dobra nr.1 loc. Abrud jud. Alba , Localitatea: ABRUD , Cod postal: 515100 , Romania , Tel. +40 258780710 , Email: cuprumin.abrud@yahoo.ro , Fax: +40 258780296 , Adresa internet (URL): www.cuprumin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2014 12:47
Vizionari 552