Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



SC CUPRU MIN SA ABRUD

Adresa postala: STR. PETRU DOBRA NR.1 , Localitatea: Abrud , Cod postal: 515100 , Romania , Punct(e) de contact: Birou aprovizionare , Tel. +40 258780710 , In atentia: Narita Vasile , Email: cuprumin.abrud@yahoo.ro , Fax: +40 258780296 , Adresa internet (URL): www. cuprumin.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minerit

Activitate (activitati)

Altele: MINERIT

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Platforma Dealul Tofului comuna Lupsa sat Musca ,fn ,jud Alba Cariera Rosia Poieni

Codul NUTS: RO121 - Alba

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

ACHIZITIE FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM – 1 BUCATA

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



43124900-7 - Echipament de forare in roca (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

FOREZA AUTOPROPULSATA CU MOTOR DIESEL, SASIU PE SENILE, DIAMETRU FORARE 250MM – 1 BUCATA



Valoarea estimata fara TVA: 3,766,180 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

10 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

75323 ron.Echivalent pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 2% din pretul contractului fara tva. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in conformitate cu prevederile art.89 alin.2 si art.90 alin.1 din HG 925/2006

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Venituri din surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1.1 Declaratie privind eligibilitatea(conform Formularului nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt);1.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006(Formularului nr.4); 1.3 Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006; 1.4 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile . In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG925/2006;1.5 Declaratie completata privind neincadrare in situatia prevazuta la art.69^1( Formular nr.6); 1.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.7);1.7 Legat de conflictul de interese respectiv incadrarea in art.69 ind.1 si 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta sunt urmatoarele:1.Tomus Dorel-director general;2 Vasilache Gheorghe Lucian-director general adjunct;3.Pavel Nicolae Victor-director comercial;4.Colda Eugen-director economic;5.David Stefan-director productie;6.Gherghel Liviu-director tehnic investitii 7.Narita Vasile Valer-sef birou aprovizionare;8.Stoica Anca-jurist birou aprovizionare;9.Plesa Constanta-economist birou aprovizionare;10.Taran Lucian-inginer birou aprovizionare;11.Negru Gabriel-economist birou aprovizionare; 2. Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale(inregistrare) - persoane juridice/fizice romane: 2.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;

Pentru persoane juridice/fizice straine autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional

Documentele solicitate mai sus pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\" avand in vedere prevederile art. 5 din ordinul ANRMAP nr.509/2011.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Prezentarea ultimului bilant contabil aferent anului 2013, vizat si ?nregistrat de organele competente. Copie bilant contabil, aferent anului 2013, cu mentiunea ,,conform cu originalul\"

Informatii generale despre ofertant din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formulare

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Copie bilant contabil, aferent anului 2013, cu mentiunea ,,conform cu originalul\" Completarea formularului nr. 3 din sectiunea formulare

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Certificat de conformitate UE. Certificat de conformitate UE. Prezentarea certificarii UE pentru produsul ofertat.

Certificarea sistemului calitatii SR: EN ISO 9001/2008.Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR:EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, pentru produsul care face obiectul licitatiei.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Certificat de conformitate UE. Prezentarea certificarii UE pentru produsul ofertat. Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR:EN ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia, pentru produsul care face obiectul licitatiei.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

nu

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Da

Anunt de intentie

Numarul anuntului in JO: 2014/S091-158859 din 13.05.2014

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2014 09:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

28.07.2014 09:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 28.07.2014 10:00

Locul: Sediul SC Cupru Min SA Abrud P-ta Petru Dobra nr.1 loc. Abrud jud. Alba

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Din partea ofertantilor vor participa persoanele cu imputernicire scrisa expresa de reprezentare a ofertantului la procedura de achizitie in cauza.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

In cazul ofertelor clasate pe primul loc sau care au pret egal, se va solicita o noua oferta in plic inchis, de la ofertantii de pe locul intai.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunastiinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



SC CUPRU MIN SA

Adresa postala: P-ta Petru Dobra nr.1 loc. Abrud jud. Alba , Localitatea: ABRUD , Cod postal: 515100 , Romania , Tel. +40 258780710 , Email: cuprumin.abrud@yahoo.ro , Fax: +40 258780296 , Adresa internet (URL): www.cuprumin.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

10.06.2014 12:47
Vizionari 552