Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Folii de plastic pentru laminat la cald

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SNTFC "CFR CALATORI" S.A.

Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

B-dul Dinicu Golescu nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010867, telefon:+40 0732671661, fax:+40 0213192428, persoana de contact:Georgeta Manole

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sediul SNTFC CFR Calatori SA, Bdul Dinicu Golescu nr. 38, et IV, Sala de Consiliu, sect.1, Bucuresti

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Folii de plastic pentru laminat la cald

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achizitia de "Folii de plastic pentru laminat la cald"

II.1.6) CPV: 19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 12,750 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare In cuantum de 128 lei, sau echivalent calculat la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 6 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere al ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare, va fi constituita prin: - virament bancar sau OP in contul RO15 BPOS 7040 2775 785ROL01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR - este obligatorie mentionarea obiectului procedurii pentru care se constituie. - scrisoare de garantie ?n favoarea autoritatii contractante. - orice alt Instrument de garantare. Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante. Ofertele care nu sunt ?nsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AUTORITATEA CONTRACTANTA are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai t?rziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul ?n perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea Garantiei se face conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, in baza cererii intocmite conform formularului M din sectiunea Formulare - transmisa autoritatii contractante in original sau copie.

Garantie de buna executie a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 10% fara TVA din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modif si completarile ulterioare, conform model formular A din sectiunea formulare; va fi depusa de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori 2. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model formular B din sectiunea formulare; va fi depusa "?n original" de operatorii economici ofertanti /asociati/ terti sustinatori. Tertii sustinatori vor depune aceasta declaratie decat pentru lit.a), c1) si d); 3. Certificat de participare la licitatie cu ofertã independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model formular 4 din sectiunea formulare; 4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69 1*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model formular 9 din sectiunea formulare; In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile SECARA - Presedinte Directorat, Ioan BALANEAN - Membru Directorat; Elena MIU - DIRECTOR. ECONOMIC; Victor TOMA - DIRECTOR Vanzari, Carmen POPESCU – DIRECTOR ACHIZITII; Tudora CIOVICA – Sef Serviciu Legitimatii de calatorie; Georgeta MANOLE - Sef Serviciu Proceduri Achizitii Produse, Servicii si Lucrari; Catalina STANESCU – inginer. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei c?t si fiecare subcontractant si/sau tert sustinator) Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare din prezenta Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederile HG nr.925/2006,art 11, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca ?ndeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. ?n cazul ?n care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul 10 din Sectiunea Formulare. Pentru persoane fizice/juridice rom?ne: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. -se va prezenta in: original/copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta insotit traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor,autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, Certificatul Constatator in original/copie legalizata

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2013, insotit de confirmarea depunerii,Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Curs mediu anual comunicat de BNR lei/valuta pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate ?n ultimii 3 ani. Va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru confirmarea livrarilor de produse, ofertantul va prezenta minim un certificat/ document emis sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printro declaratie a operatorului economic,Mostre,constand 20 de folii din plastic pentru laminat la cald, pentru evaluarea caracteristicilor tehnice ale acestui produs Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2014 10:07
Vizionari 318