Extindere sisteme alimentare cu apa Golenti, Basarabi, conducta de aductiune Basarabi - Golenti
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Oltenia SA
Adresa postala: str. Brestei, nr.133 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200177 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achiitii Publice Aprovizionare , Tel. +40 251422117 , In atentia: Serviciul UIP , Email: achizitii.apaoltenia@gmail.com, achizitii.apaoltenia@yahoo.com , Fax: +40 251422263 , Adresa internet (URL): www.apaoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional al Serviciilor de Alimentare cu Apa si Canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CL17 - Extindere sisteme alimentare cu apa Golenti, Basarabi, conducta de aductiune Basarabi - Golenti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile Basarabi si Golenti, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile incluse in contract:
1. Extindere retea apa
1.1 Retea de distributie apa
1.2 Brasamente apa
1.3 Retea aductiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati
Lucrarile incluse in prezentul proiect pentru localitatile Basarabi si Golenti , Judetul Dolj sunt structurate dupa cum urmeaza:
- Realizarea conductei de aductiune din gospodaria de apa a Municipiului Calafat pana in localitatea Basarabi, in lungime de L = 3930 m, conducta din PEID Pn10 dn = 200 mm
- Continuarea conductei de aductiune pentru alimentarea localitatii Golenti in lungul drumului DN 56 in lungime de L = 1769 m PEID Pn10 dn = 160 mm m
- Retea distributie Basarabi lungime 15607m, camine pe retea 66 buc, hidranti exteriori 130 buc, bransamente 290 buc
- Retea distributie Golenti lungime 7347m, camine pe retea 33 buc, hidranti exteriori 64 buc, bransamente 475 buc
Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute este de 540.616,55 lei, in procent de 4,88259% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 11,612,948 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
220.000,00 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Documentele privind constituirea garantiei de participare vor fi depuse in original pana la data si ora limita de depunere a ofertelor la sediul autoritatii contractante si copie SEAP. Contul bancar in care se pot depune garantiile prin virament este: RO58.UGBI.0000.3220.1083.3RON, deschis la Garanti Bank Craiova Cursul leu/valuta la care se vor raporta ofertantii pentru cuantumul garantiei de participare depusa in alta valuta este cel din data publicarii anuntului de participare(www.bnr.ro). ?n cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia pe fond sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ?n raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 8667,23 LEI, conform Art.278^1.(1).c) si Art.278^1.(2) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare [7.980+0,01%(11.612.948,00 - 540.616,55 - 4.200.001)] - suma calculata fara diverse si neprevazute. (Model orientativ Formular nr. 1). 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. (Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)– documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere oferte . Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
3. Declaratie \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
1. Director General - Ec. Constantin Mitrita
2. Director Economic - ec. Anca Delia Balaceanu
3. Sef UIP - FC ing. Stefan Iulian Niculescu
4. Sef Serviciu Achizitii - Aprovizionare - cons. jur. Marta R?cu
5. Sef Birou Juridic - cons. jr. Andronache Mirela
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul de stat consolidat.
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, fata de bugetul local.
NOTA: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Din documentele prezentate sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Se depune in seap: ”situatia personala.pdf” Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
a.Pentru persoanele juridice rom?ne
Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.
b.Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare:
- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs
Se depune in seap in arhiva: ”capacitate exercitare acivitate profesionala.pdf”
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) (2011, 2012, 2013) ani sa fie cel putin egala cu 11.000.000,00 lei.
Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant ?nregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)
Pentru conversia ?n RON, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Se prezinta in arhiva: capacitatea economica si financiara.pdf
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara:
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut sa fi avut ca obiect:
- realizarea a cel putin 20 km de retele de apa si sau aductiuni de apa.
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau docum constatatoare elib de AC la finaliz contractelor de lucrari. Din documente trebuie sa reiasa: benef, cantitatea (lungimea), perioada (incl data incheierii contractului) si locul exec lucrarilor;
- PV de receptie finala, PV de receptie la terminarea lucrarilor sau PV de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 8
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.
Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.
Se prezinta in arhiva: experienta similara.pdf
2. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire
Modalitatea de indeplinire
Fara a i se diminua raspunderea ?n ceea ce priveste modul de ?ndeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include ?n propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
?n cazul ?n care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Se prezinta in seap in arhiva: ”informatii subcontractanti.pdf”
Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
se prezinta in arhiva: ISO9001.pdf
Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Se prezinta in SEAP in arhiva: ”iso14001.pdf”
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL17-2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2014 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 26.08.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU
Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune in SEAP a formular 0 - date de contact. In baza lui se vor face comunicarile cu ofertantii, si se va intocmi declaratia de participare in SEAP. Clauza suspensiva: Procedura de este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Autoritatea de Management, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Autoritatea de Management. In cazul fn care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Autoritatea de Management nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Autoritatii de Management cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management nu pot fi considerati raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management au fost notificate asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Propunerea financiara va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (asa cum a fost acesta definit in sectiunea II.1.5) la valoarea propunerii financiare depuse (fara diverse si neprevazute). Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In acest caz perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Durata contractului nu include si perioada de notificare a defectelor, perioada de notificare fiind de 12 luni. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru documentele exprimate ?n alte monede decat lei, pentru conversie, se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int)pentru anul ?n care a fost emis documentul. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004. Pentru a beneficia de aceste prevederi, ofertantii vor depune o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei din legea 346/ 2004 din care sa rezulte ca se ?ncadreaza ?n categoria IMM – urilor. Modul de indeplinire a criteriilor de calificare, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie emis de cãtre ANRMAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei : in conformitate cu art.256^2.(1).b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Apa Oltenia SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr.133 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200177 , Romania , Tel. +40 251422117 , Email: achizitii.apaoltenia@gmail.com , Fax: +40 251422263 , Adresa internet (URL): www.apaoltenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2014 08:48
Vizionari 355