Extindere si reamenajare Parc Zoologic si de Agrement Turda
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Turda - Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Imobiliar
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918 nr. 28 , Localitatea: Turda , Cod postal: 3350 , Romania , Punct(e) de contact: Vasile Ghitun , Tel. 0264-313119 , In atentia: Mate Csaba , Email: api.primariaturda@yahoo.com , Fax: 0264-317083 , Adresa internet (URL): www.primturda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Extindere si reamenajare Parc Zoologic si de Agrement Turda
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Turda - Parcul Zoologic
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiectarea si executia unor lucrari de demolare de cladiri vechi , lucrari de reabilitare si modernizare a unor amplasamente existente , lucrari de realizare a unor amenajari peisagistice , lucrari de realizare a unui parc de joaca pentru copii si lucrari de reabilitare a infrastructurii aferente
Valoarea estimata fara TVA: intre 8,000,000 si 10,000,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.12.2008
Durata: 40 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
La persoanele responsabile cu implementarea proiectului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conventie privind finantarea programelor multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2008 13:25
Vizionari 397