Extindere retele de canalizare menajera si apa potabila in comuna Racsa, judetul Satu Mare
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: primaria Racsa
Numar invitatie: 366015 / 15.10.2014
Denumire contract: Extindere retele de canalizare menajera si apa potabila in comuna Racsa, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
primaria Racsa
Cod fiscal: 27005719, Adresa: comuna Racsa, str.Cimitirului, nr.522, judetul Satu Mare, Racsa, Telefon: 0261826851, Fax: 0261826851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de interes local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Extindere retele de canalizare menajera si apa potabila in comuna Racsa, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
a) Realizarea extinderii sistemului centralizat de colectare a apeilor uzate menajere prin retele de canalizare stradale gravitationale si sub presiune, realizarea racordurilor DE canal al gospodariilor cetatenilor si a unitatilor administrative si social-culturale, respectiv: - Canalizare menajera gravitationala, pe o lungime totala de 15,965 km; - Camine de vizitare: 538 buc.; - Canalizare menajera sub presiune, pe o lungime totala de 3,393 km; - Camine de vane: 5 buc.; - Statii de pompare a apelor uzate menajere: 13 buc.; - Racorduri canal: 692 buc.; - Refacere podete si drum pietonal. b) Realizarea extinderii sistemului de distributie a apei potabile cu dotarea acestuia cu hidranti de incendiu si bransamente de apa pentru cetateni si unitati administrative si social-culturale, respectiv: - Retea de alimentare cu apa potabila, pe o lungime de 16,087 km; - Camine de vane: 42 buc.; - Camine de reducere a presiunii: 6 buc.; - Hidranti supraterani: 84 buc.; - Bransamente de apa: 642 buc.; Valoarea totala estimata a investiei fara TVA (care cuprinde atat capitolul de proiectare cat si capitolul de executie) este de 12.953.460,00 Lei, reprezent?nd echivalentul a 2.828.345,12 Euro, curs inforeuro pe luna octombrie 2013, 1€ = 4,4692 lei, din care cheltuieli diverse si neprevazute ?n valoare de 313.020 Lei, reprezentand 2,416%, conform HG 28/2008 (12.640.440,00 Lei – buget fara diverse si neprevazute din SF: 12.953.460,00 Lei – 313.020 Lei = 12.640.440,00 Lei).
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12,953,460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare a) Cuantumul garantiei de participare: 126.410 lei (dupa caz, 50% pentru IMM conform Legii 346/2004) b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile si se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. c) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; - virament bancar in contul Comunei Racsa, judetul Satu Mare, RO47TREZ5485006XXX000059, deschis la Trezoreria Negresti Oas, cod fiscal 27005719, vizat, obligatoriu, de trezorerie. d) Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta (moneda) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de primire a ofertelor cu 5 zile. e) ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii in care se mentioneaza raspunderea solidara fata de toti membrii asocierii, insotita de Acordul de asociere ?ntocmit conform Formularului 3A. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata ?n original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA a) Se constituie prin: Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n original, conform Formularului nr.4, sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale (respectiv factura finala). b) Garantia de buna executie se restituie: - 70% ?n termen de 14 zile de la data ?ncheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. - 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. c) ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens), garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: NOTA: Formularele solicitate vor fi completate, semnate, stampilate, cu semnatura electronica extinsa si ?ncarcate electronic ?n SEAP p?na la data si ora stabilita in invitatia de participare, conform prevederilor art. 16 – art. 19 din HG 1660 din 22/11/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG 34/2006. Documentele solicitate care sunt ?ntocmite/emise de catre ofertant/tert si terti sustinatori, dupa caz, vor fi semnate, stampilate, cu semnatura electronica extinsa si ?ncarcate electronic ?n SEAP p?na la data si ora stabilita. De asemenea, si ?n cazul ?n care ofertantii uzeaza de prevederile art.11 alin. (4) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, iar autoritatea contractanta va solicita formularele/documentele cu respectarea prevederilor art.11 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acestia le vor depune asa cum a fost mentionat mai sus. ?n cazul ?n care dupa evaluarea ofertelor si ?nainte de ?ncheierea contractului, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor formularele/documentele pentru completarea dosarului achizitiei publice, acestia le vor depune astfel: - Formularele solicitate se vor depune ?n original. - Documentele solicitate se vor depune ?n oricare din formele: ?n original, ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. - Toate documentele ?ntocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta ?n original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i, dupa caz. ATENTIE! Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal sau reprezentantul ?mputernicit al ofertantului, caz ?n care aceasta din urma va prezenta o ?mputernicire notariala. Toate documentele vor fi prezentate ?n limba rom?na. (Documentele emise ?n alta limba dec?t rom?na trebuie sa fie ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na). NOTA: Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/clarificarea documentelor care dovedesc ?ndeplinirea cerintelor de calificare, cu exceptia cazului ?n care ofertantul depune, conform art. 11 alin. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006; 2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: 1.) Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Declaratie pe propria raspundere completata ?n conformitate cu Formularul 5. Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se ?ncadreze ?n prevederile art.181 lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic ?si are sediul social, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG nr. 952/2006. 3) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorul economic poate depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG nr.952/2006. 4) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la Fondul pentru mediu care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la data limita de depunere a ofertelor.. 5) Cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. 6) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe propria raspundere completata ?n conformitate cu Formularul 7. Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie. NOTA: ?n sensul prevederilor art. 69² alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Betea Toma, Balaj Toader, Palcau Silviu Ionel, Petrovici Adriana Delia, Prisacaru Bogdan Vlad, Betea Ana, Sabou Anca Maria, Lenghel Covaci Petrisor, Cicioc Vasile, Flueras Petre, Danilovics Dumitru, Cuc Gheorghe, Morar Vasile, Ciorba Gheorghe, Balas Ioan, Puiu Ioan, Sipos Ion, Tintas Vasile. 7) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 Ofertantul va depune: Certificat completat ?n conformitate cu Formularul 8. 1.) Certificat constatator, emis de ONRC Persoane juridice/fizice rom?ne: Ofertantul va depune: - Certificat constatator, emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Iar pentru activitatea specifica domeniul obiectului contractului sa reiasa dovada autorizarii conform art.15 din Legea nr.359/2004. - Informatiile cuprinse ?n acest document sunt valabile/reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - Atestat ANRE de cel putin tip B conform Ordinului ANRE nr. 11/2013 si Art. 93, alin. (1), pct. 2) din Legea 123/2012 (Proiectare si executare de instalatii electrice exterioare/interioare pentru incinte/constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0,4 kV) Persoane juridice/fizice straine: - Documenteedificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat ?n tara ?n care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare din tara de origine a ofertantului, ?nsotite de traducerea acestora ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat. - Prezentarea Certificatului de reziden?a fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) sau o Declara?ie notariala valabila pentru anul calendaristic ?n curs. - Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. - NOTA: - Ofertantului desemnat c?stigator, ?nainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, ?n original sau ?n copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala ?n ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013, fara a fi luat ?n considerare anul ?n curs), trebuie sa fie cel putin egala cu 25.280.880 lei. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic ?n anii financiari precizati si demonstrarea ?ndeplinirii cerintei se va face prin prezentarea: - Declaratiei privind cifra de afaceri, completata conform Formularului nr.9; - Bilanturilor contabile (pe anii 2011, 2012, 2013) sau extraselor de bilant ?nregistrate la organele competente, raporturilor de audit, dupa caz, sau a oricaror alte documente echivalente ale operatorilor economici. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, ?nsotite de traducerea acestora ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat, documente valabile la data limita de depunere a ofertei. Pentru conversia ?n RON, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv (www.ecb.europa.eu). Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Tertul sustinator va prezenta angajamentul de sustinere.,2. La momentul semnarii contractului, ofertantul va trebui sa detina sau va demonstra ca va avea acces la disponibilitati banesti (resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit) pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de plati, ?n valoare de 2.528.088 Lei. Ofertantul va depune Scrisoare din partea bancilor / societati finantatoare sau alte documente din care sa reiasa ca are sau ca la momentul semnarii contractului va avea acces la finantare ?n suma de 2.528.088 Lei si pentru o perioada de 3 luni calendaristice.,?n cazul ?n care candidatul ?si demonstreaza situa?ta economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9A, prin care aceasta confirm faptul ca va pune la dispozi?ie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sus?inerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) ?i d) ?i art.69^1 din OUG 34/2006, cu toatemodificarile si completarile ulterioare, prezent?nd ?n acest sens Formularul nr.9B, Formularul nr.5 ?i Formularul nr.7. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Experienta similara Ofertantul trebuie sa demonstreze indeplinirea serviciilor si lucrarilor ce alcatuiesc experienta similara, astfel: - Pentru servicii de proiectare (prestate ?n ultimii 3 ani): Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a realizat servicii de proiectare, ?n valoare/valoare cumulata de cel pu?in 309.000 lei fara TVA la nivelul unui contract/maxim 2 contracte; - Pentru executie de lucrari (executate ?n ultimii 5 ani): Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a executat lucrari de re?ele de canalizare, in lungime/lungime cumulata de cel putin 19 km de retea, la nivelul unui contract/maxim 2 contracte; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a executat lucrari de re?ele de apa si/sau aductiuni de apa, in lungime/lungime cumulata de cel putin 16 km de retea, la nivelul unui contract/maxim 2 contracte; Ofertantul va prezenta,pentru dovedirea experientei similare, urmatoarele: a) Declaratie privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), completata conform Formularului 11 si Anexa la Formularul 11 cu date referitoare la contracte de natura similara, din ultimii 3 ani; Copii dupa Procesul verbal/procesele verbale de predare primirea documentatiilor de proiectare, aferent contractului/contractelor de proiectare sau Copii dupa partile relevante ale contractelor de experienta similara care sa ofere cel putin informatii privitoare la partile contractului/contractelor, obiectul contractului/contractelor, valoarea contractului/contractelor sau recomandari din partea beneficiarilor Sau alte documente constatatoare pentru contractul/contractele ce dovedeste/dovedesc ?ndeplinirea cerintei. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an ?n parte. b) Declaratie privind principalele lucrari executate ?n ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), completata conform Formularului 10 si Anexa la Formularul 10 cu date referitoare la contracte de natura similara, din ultimii 5 ani; Copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala, prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, pentru contractul ce dovedeste ?ndeplinirea cerintei sau Certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indic?ndu-se beneficiarii, valoarea, lungimea minim solicitata, perioada si locul executiei lucrarilor sau recomandari din partea beneficiarilor sau alte documente constatatoare pentru contractul/contractele ce dovedeste/dovedesc ?ndeplinirea cerintei. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentru fiecare an ?n parte.,2.) Declaratie privind personalul responsabil tehnic de care dispune, astfel: - Pentru proiectare, conform Formularului 14; - Pentru executie lucrari, conform Formularului 15. Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui declara?ie de disponibilitate/angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar ?n executia contractului, astfel: A. Informatii referitoare la personal de proiectare: 1. Coordonator echipa de proiectare (Manager de proiect) – necesar 1 persoana: – a) Studii: - superioare, cu atestat recunoscut CNFP sau echivalent. b) Experienta: - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: detinerea unei experiente ca manager de proiect. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. 2. Ingineri/Subingineri proiectan?i instala?ii edilitare/instala?ii la construc?ii) – necesar 2 persoane: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: edilitare, instala?ii la construc?ii. b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de inginer/subinginer proiectant instala?ii edilitate/instalatii in constructii intr-un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activittati similare celor care fac obiectul procedurii pentru care se solicita. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. (veizi continuarea),(continuare) 3. Proiectant instalatii electrice – Necesar – 1 persoana Atestat ANRE de cel putin tip B conform Ordinului ANRE nr. 11/2013; a) Atestat si/sau legitima?ie ANRE cel putin tip B – conform Ordin ANRE nr. 11/2013. b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. 4. Inginer/subinginer proiectant instalatii electrice – Necesar – 1 persoana; a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: electrotehnica, electroenergetica b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de inginer/subinginer proiectant instalatii electrice intr-un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activittati similare celor care fac obiectul procedurii pentru care se solicita. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. 5. Inginer/subinginer proiectant geodez/topometru necesar – 1 persoana: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: geodezie/topometrie b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de inginer/subinginer proiectant geodez/topometru intr-un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activittati similare celor care fac obiectul procedurii pentru care se solicita. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. (veizi continuarea),(continuare) 6. Persoana cu experien?a ?n utilizarea programelor de devize pentru ?ntocmirea listelor de cantita?i de lucrari pe categorii de lucrari conform formularelor din Ordinul MDLPL nr.863/2008 – necesar 1 persoana: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil sau econimice (sau echivalent)/studii medii de specialitate ecomice (sau echivalent). b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de Persoana cu experien?a ?n utilizarea programelor de devize pentru ?ntocmirea listelor de cantita?i de lucrari pe categorii de lucrari conform formularelor din Ordinul MDLPL nr.863/2008, intr-un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. 7. Personal autorizat verificator de proiecte – necesar 1 persoana: a) atestat sau legitima?ie MLPAT- conform HG nr.925/1995 (in domeniu: instala?ii edilitate / instalatii in constructii (Is, It, Ig ?i Ie) sau echivalent). Termenul „echivalent” face referire la denumirea alternativa a domeniilor solicitate, adica la orice alta specializare echivalenta care poate fi asimilata acestor cerin?e. b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. (veizi continuarea),(continuare) B. Informatii referitoare la personal de executie: 1. Manager de proiect - necesar 1 persoana: a) Studii: - superioare, cu atestat recunoscut CNFP sau echivalent. b) Experienta: - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: detinerea unei experiente ca manager de proiect. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. 2. Sef de Santier necesar – 1 persoana: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: instala?ii edilitate/instalatii in constructii b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de sef de santier intr-un proiect/contract. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. (veizi continuarea),(continuare) 3. Adjunct Sef de Santier necesar – 1 persoana: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: instala?ii edilitate / instalatii in constructii. b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de adjunct sef de santier intr-un proiect/contract. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. 4. Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) necesar – 1 persoana: a) Atestat: - atestat tehnico-profesional pentru urmatoarele categorii de specialitati: I - Constructii civile, industriale si agricole; II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele IX Constructii edilitare si de gospodarire comunala; conform art.9 din Ordinului MLPTL nr.777/2003, completat prin Ordinul MDLPL 651/2007. b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29. 5. Responsabil cu controlul de calitate (CQ) necesar – 1 persoana: a) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29. 6. Inginer/subinginer instalatii edilitare sau instalatii in constructii necesar – 2 persoane: a) Studii: - superioare de specialitate absolvent al unei faculta?i tehnice de profil (sau echivalent), ?ntr-unul din domeniile: instala?ii edilitate / instalatii in constructii. b) Experienta - generala: experien?a ?n studiile superioare absolvite de minim 3 ani. - specifica: participarea in calitate de inginer/subinginer constructii intr-un proiect/contract la nivelul caruia sa fi derulat activittati similare celor care fac obiectul procedurii pentru care se solicita. c) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Angajament de participare. Modalitate de indeplinire: - CV- Formular Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae. - Formularul nr. 29 - Declaratie de disponibilitate; - Diplome de studii ?n conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului. (veizi continuarea),(continuare) 7. Inginer electrician/subinginer electrician necesar – 1 persoana atestat a ANRE de cel putin tip B conform Ordinului ANRE nr. 11/2013: a) Atestat si/sau legitima?ie ANRE cel putin tip B – conform Ordin ANRE nr. 11/2013. b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. 8. -Responsabil tehnic cu sudura (RTS) necesar – 1 persoana autorizata ISCIR/ISIM, etc: a) Atestat – conform Legea nr. 64/2008 si HG nr. 1340/2001 si OG nr. 49/2009; b) Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 ?i atestat ?i/sau legitima?ie; 9. Inginer/subinginer topometrist necesar – 1 persoana autorizata ANCPI cel putin categ. B: a) Atestat sau legitima?ie ANCPI cel putin categ. B – conform Ordin ANCPI. nr. 538/2001; b) Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 ?i atestat ?i/sau legitima?ie; 10. Responsabil S.S.M - necesar – 1 persoana: a) certificat de abilitare - conform HG 319/2006 si HG 955/2010 sau certificat de absolvire curs – conform HG 300/2006; b) Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 ?i atestat ?i/sau legitima?ie; (veizi continuarea),(continuare) 11. Responsabil P.S.I. - necesar – 1 persoana: a) Atestat/certificat de abilitare - conform Legea 307/2006; b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29. 12. Responsabil de Mediu - necesar – 1 persoana: a) Atestat/certificat de abilitare - conform Legea 211/2011; b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. 13. Sudor autorizat (ISCIR/ISIM sau alte institu?ii acreditate pentru atestarea sudorilor), necesar: - 4 persoane: sudura in PE - 2 persoane: sudura in Otel a) Atestat si/sau legitima?ie ISCIR/ISIM (conform PT CR 9-2011, CR 9/1-2003 si conform OG nr. 49/2009); b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. 14. Electrician autorizat (ANRE de cel putin tip B conform Ordinului ANRE nr. 11/2013) necesar – 2 persoane: a) Atestat si/sau legitima?ie ANRE cel putin tip B – conform Ordin ANRE nr. 11/2013. b) Relatia cu ofertantul - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente ?ntre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta: contract de munca, contract de prestari servicii, etc. sau Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 29 si atestat si/sau legitimatie. NOTA: Declaratia de disponibilitate – Formularul nr. 29 (in cazul expertilor), va consemna ca acestia vor fi disponibili doar pe perioada de implicare a acestora in relizarea contractului;,3.) Ofertantul va prezenta: a) Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport sau alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de proiectare. b) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ chirie /leasing/ angajament de punere la dispozitie) a cel pu?in urmatoarelor echipamente, utilaje, instalatii: - Ploter A0 – 1 buc; - Xerox A2/A3 – 1 buc; - Scaner A3 – 1 buc; - Imprimanta A2/A3 – 1 buc; - PC – 3 buc; - Program informatic pentru elaborare devize – 1 buc; - Program de proiectare retele apa si canalizare – 1 buc; - Statie totala + GPS – 1 buc; - Autoturism – 1 buc; B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate / chirie / leasing / angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor echipamente, utilaje, instalatii: - ?ncarcator frontal, pe pneuri - 2 buc - buldozer - 1 buc - excavator - 2 buc - buldoexcavator - 4 buc - autopompa de beton –1buc - pikhamer electric - 2 buc - miniexcavator - 2 buc - motocompresor - 2 buc - automacara - 1 buc - compactor mecanic manual - 4 buc. - cilindru compactor - 1 buc. - aparat de sudura electric - 2 buc - autocamion 15,0 to - 2 buc - generator electric - 2 buc - vibrator universal - 2 buc - malaxor pentru mortar/beton - 2 buc - cofraje pentru sprijiniri – 200 mp - autotreiler 40,0 to - 1 buc - autobasculanta 20,0 to - 2 buc - autobetoniera - 1 buc - ma?ina de taiat beton - 1 buc - sta?ie de betoane autorizata - 1 buc - sta?ie de asfalt autorizata - 1 buc - motopompa pentru ecuisment – 2 buc - aparat de sudura cap la cap – 2 buc - aparat de sudura electrofuziune – 2 buc - laborator de ?ncercari gradul II - 1 buc. - autolaborator de ?ncercari electrice - 1 buc. (veizi continuarea),(continuare) Solicitarea de a prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea laboratoarelor de incercari este in conformitate cu prevederile Legii 10/1995, OG 63/2001, legea 707/2001, HG 808/2005 si OG 49/2009; Se vor prezenta obligatoriu acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea echipamentelor, utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care operatorul economic sau asociatii se angajeaza sa le utilizeze/puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor. In situatia in care ofertantul (asociatii), nu detine (detin) in proprietate utilajele/instalatiile/echipamentele solicitate (prin prezentarea de dovezi: lista mijloacelor fixe, contracte si facturi de achizitie, etc), acesta va prezenta contracte/precontracte de inchiriere de la terti sau angajamentul acestora privind asigurarea corespunzatoare a utilajelor/echipamentelor solicitate alaturi de dovezi; Se considera dovezi, prezentarea urmatoarelor documente, dupa caz : - copia facturii ?n temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul, sau/si - copia contractului de leasing, ?n temeiul caruia a fost achizitionat echipamentul, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are drept de folosinta asupra utilajelor si echipamentelor, cel putin p?na la data limita de depunere a ofertelor aferente contractului de proiectare si de executie, sau/si - copia contractului de ?nchiriere/angajamentului de punere la dispozitie, din care sa rezulta ca, ofertantul are drept de folosinta asupra echipamentelor, cel putin p?na la data limita de depunere a ofertelor aferente contractului de proiectare si de executie, sau/si - lista mijloacelor fixe/obiectelor de inventar, cu anexe, aferente lunii anterioare depunerii ofertei, in care vor fi marcate echipamentele si utilajele minimale solicitate cu angajament de punere la dispozi?ie.,Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta ?n conformitate cu art.190 alin.(1), (2) si (3) din OUG nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cumodificari ?i completari ulterioare. ?n cazul ?n care candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formularului nr. 31 al persoanei respective, prin care aceasta confirm faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a), c^1) ?i d) si art.69^1 din OUG 34/2006,cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezent?nd ?n acest sens Formularul nr.32, Formularul nr.33, Formularul nr.5 ?i Formularul nr.7.,4.) Informatii privind subcontractantii ?n cazul ?n care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Ofertantul va depune: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Aceasta se va completa conform Formularului 16. Ofertantul va depune: Acordul de subcontractare. Aceasta se va completa conform Formularului nr. 28. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Nota: Daca este cazul. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.,Alte cerinte: Precizari privind asocierea - - ?n cazul ?n care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urm?nd a fi legalizat, doar ?n situatia ?n care oferta comuna a acestora va fi declarata c?stigatoare, ?nainte de data semnarii contractului; - - unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de ?mputernicire notariale semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor; - ?n acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni ?n numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru ?ndeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei; - - ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, ?n cazul ?n care oferta este declarata c?stigatoare, ?si asuma responsabilitatea ca ?naintea ?ncheierii contractului, ?n cazul asocierii cu persoane juridice rom?ne, vor ?mputernici pe unul dintre asociatii ?nregistrati ?n Rom?nia pentru ?ndeplinirea obligatiilor ce ?i revine fiecarui asociat ?n ?ndeplinirea contractului.,Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 176 din OUG 34/2006 In conformitate cu prevederile art. 11 alin. (4), (5) si (6) din HG 925/2006 completata prin HG 834/2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte -inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (Formularul nr. 27). In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Achizitorul se va asigura ca ofertantul a carui oferta a fost declarata c?stigatoare a prezentat, nu mai t?rziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele / documentele prevazute mai sus, acestea fiind incluse in dosarul achizitiei. Dosarul achizitiei trebuie sa includa si certificate / documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate / documente. 1. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru activita?ile care fac obiectul contractului, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Note: 1.?n cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. 2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. 3.Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi ?ndeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator /subcontractant). 4.?n cazul ?n care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, ?n masura ?n care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. 5.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele /documentele relevante ?nsotite de traduceri ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat.,2. Standarde de protectie a mediului - Certificat ISO 14001 sau echivalent Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru activita?ile care fac obiectul contractului., respectiv ISO 14001 sau echivalent. Note: 1.?n cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. 2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. 3.Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi ?ndeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator/subcontractant). 4.?n cazul ?n care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, ?n masura ?n care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. 5.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele / documentele relevante ?nsotite de traduceri ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 50
Descriere: Pretul ofertei - 50% - Compementa financiara (*veizi continuarea la IV.4.3)
Termenul de realizare si livrare a proiectului tehnic + Verificarea tehnica de calitate a proiectului 20
Descriere: Termenul de realizare si livrare a proiectului tehnic + Verificarea tehnica de calitate a proiectului - 20% - Compementa tehnica (** veizi continuarea la IV.4.3)
Termenul de execu?ie a lucrarilor 15
Descriere: Termenul de execu?ie a lucrarilor - 15% - Componenta tehnica (*** veizi continuarea la IV.4.3)
Perioada de garan?ie acordata lucrarilor 15
Descriere: Perioada de garan?ie acordata lucrarilor - 15% - Componenta tehnica (****veizi continuarea la IV.4.3)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 10:02
Vizionari 629