Extindere retea canalizare
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 367010 / 06.11.2014
Denumire contract: Extindere retea canalizare str. Valea Viilor, localit. H?rlau, jud. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Apavital SA Iasi
Cod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: +40 332413257, Fax: +40 332413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sediul S.C. APAVITAL SA, Iasi str. Mihail Costachescu nr. 6 - REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul S.C. APAVITAL SA, Iasi str. Mihail Costachescu nr. 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Extindere retea canalizare str. Valea Viilor, localit. H?rlau, jud. Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Extindere retea canalizare din PVC 100 Dn 250 mm L = 187 ml Valoarea estimata (fara TVA) a contractului este: 142.715,1 lei fara TVA din care (10%) adica 12.974 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142,715.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de 2.500 lei. Pentru valori exprimate in alta moneda, se va considera cursul de schimb comunicat de BCE la data de publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forma de constituire a garantiei care va fi acceptata: virament bancar in contul Raiffeisen Bank SA – Agentia Iasi: RO47RZBR0000060003107233; instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari care se va prezenta ?n original; ordin de plata sau fila CEC cu conditia confimarii acestora de catre banca p?na la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar.de part.va fi prezentata doar ?n original cel mai t?rziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia se depune in numele asocierii cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii asocierii. Pentru IMM, garantia se constituie in procentul de 50% din cuantumul precizat (se va face dovada IMM).(Model Formular 1).
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire:a)prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie/polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, a carei valab. va corespunde cu perioada de valab. a contractului; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unit. Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contr. (Hot. 1045/19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Nu se admite prezentarea unor docum.de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul unei asocieri, documentul privind garantia de buna executie va fi emisa integral in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Nota: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit. contr. (Model Formular nr. 2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si Cazier judiciar al operatorului economic. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local indiferent de cuantumul acestora. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si -Certificatul de atestare fiscala, privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; -Certificat privind plata CAS (pentru statele ?n care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; In masura in care procedura de emitere a acestor documente nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - dr. ing. Ion Toma – Director General - dr. ing Mihai Dorus – Director Tehnic - ec. Mariana Chirila – Director Economic - ing. Constantin Ovidiu Azoicai - Sef Serviciu Achizitii - ec. Gabriela Masalagiu – sef Birou Contabilitate - ing. Ion Mihailescu - sef Serviciu Investitii - ing. Ciprian Savastru - sef Birou UIP - ing. Ovidiu Traian Olinici – sef Serviciu Tehnic - cons.jr. Vasile Enia – sef Birou Juridic Actionariat - cons. jr. Lucretia Stoian - Birou Juridic Actionariat - ing. Daniela Nedelcu – Serviciul Investitii - ing. Tudor Botezatu – Serviciul Investitii - ing. Andrei Ciobotariu – Serviciul Investitii - ing. Mihai Margineanu – Serviciul Investitii - ing. Iuliana Anton – Serviciul Investitii - ec. Iuliana Enache - Serviciul Investitii - exp.ach. Maria Alina Ciociu – Serviciul Achizitii - ing. Andrei Gabriel Diaconu – Serviciul Achizitii Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. a.Pentru persoanele juridice rom?ne Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf.art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile din acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. b.Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2011,2012 si 2013), sa fie mai mare sau egala cu 250.000 lei; Documente relevante: Declaratie privind cifra de afaceri (Formular nr.7 – Declaratie privind cifra de afaceri globala) Valorile vor fi exprimate ?n lei si alte valute, la cursul mediu lei/alta valuta comunicata de BCE pentru anul respectiv.,In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B, Formularul nr. 4 si Formular 6. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani - raportati la data limita de depunere a ofertei, a executat cel putin un contract dus la bun sf?rsit care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 150 ml retele de canal in mediul urban. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare o lista a lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani ?nsotita de: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate, documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Nota: La contractele exprimate ?n alte monede dec?t euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de BCE pentru anul in care a fost semnat respectivul contract.,Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B, Formular 4 si Formular nr. 6.,Cerinta nr. 2 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea ?n ceea ce priveste modul de ?ndeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include ?n propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Autoritatea contractanta solicita aceste informatii iar ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. De asemenea, ofertantul va face dovada capacitatii de exercitare a activitatii profesionale pentru subcontractantii declarati prin prezentarea de atestate, autorizatii, certificate pentru activitatile care constituie obiectul subcontractarii. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.,Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2014 10:21
Vizionari 336