Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Extindere corp P+4 (intre corp C si pav. administrativ pentru CPU)

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Spitalul Clinic \"Prof.Dr.Th.Burghele\"

Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050659 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU , Tel. 021.4106910/264 , Email: capitanu_gabriel@yahoo.com , Fax: 021.4111055



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Extindere corp P+4 (intre corp C si pav. administrativ pentru CPU)

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic \"Prof. Dr. Theodor Burghele\" - Sos. Panduri, nr.20, Sector 5, Bucuresti

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Valoarea estimata fara TVA : 5629032.26lei ~ 1324478.18 euro;conform caietului de sarcini ce va fi intocmit;se va derula o procedura de licitatie deschisa;criteriul de atribuire:pretul cel mai mic; crit.min.de calif.:Decl. privind eligibilitatea;Cazier fiscal eliberat de ADF;



Valoarea estimata fara TVA: 5,629,032.26 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 26.09.2011

Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

crit.min.de calif.:Recomandari din partea minim unui beneficiar;Lista cu princ.livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,continând valori,perioade de livrare si beneficiari;Cert.constatator emis de ORC;Fisa de inf.generale

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

garantia de participare este in cuantum de 2% avand valoarea de 112580.65 lei garantia de buna executie este in cuantum de 5% avand valoarea de 281451.61 lei

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

09.08.2011 08:26
Vizionari 282