Extindere corp P+4 (intre corp C si pav. administrativ pentru CPU)
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic \"Prof.Dr.Th.Burghele\"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050659 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU , Tel. 021.4106910/264 , Email: capitanu_gabriel@yahoo.com , Fax: 021.4111055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Extindere corp P+4 (intre corp C si pav. administrativ pentru CPU)
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic \"Prof. Dr. Theodor Burghele\" - Sos. Panduri, nr.20, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA : 5629032.26lei ~ 1324478.18 euro;conform caietului de sarcini ce va fi intocmit;se va derula o procedura de licitatie deschisa;criteriul de atribuire:pretul cel mai mic; crit.min.de calif.:Decl. privind eligibilitatea;Cazier fiscal eliberat de ADF;
Valoarea estimata fara TVA: 5,629,032.26 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 26.09.2011
Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
crit.min.de calif.:Recomandari din partea minim unui beneficiar;Lista cu princ.livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,continând valori,perioade de livrare si beneficiari;Cert.constatator emis de ORC;Fisa de inf.generale
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
garantia de participare este in cuantum de 2% avand valoarea de 112580.65 lei garantia de buna executie este in cuantum de 5% avand valoarea de 281451.61 lei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 08:26
Vizionari 282