Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executie reparatii capitale aferente obiectivelor din Sf. Vineri nr. 32 si Campia Libertatii nr. 36

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - SECTOR 3

Adresa postala: str. Sfanta Vineri nr. 32 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030205 , Romania , Punct(e) de contact: Bucuresti Str. Lucretiu Patrascanu nr.3-5 , Tel. 3275145 , In atentia: Constantin Georgescu , Email: constantin.georgescu@ditl3.ro , Fax: 3275146



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

Altele: Inregistrare, gestionare si colectare a impozitelor si taxelor locale

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Executie reparatii capitale aferente obiectivelor din Sf. Vineri nr. 32 si Campia Libertatii nr. 36

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bucuresti, Str. Campia Libertatii, Nr. 36, sector 3

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de reparatii capitale aferente obiectivului din Campia Libertatii nr. 36, pentru modernizarea locatiilor si amenajarea unui birou unic. In sediul din Sfanta Vineri nr. 32 se doreste schimbarea fatadei prin inlocuirea cu vitrine gata confectionate din aluminiu si geamuri termoizolante.



Valoarea estimata fara TVA: 172,580.65 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.12.2011

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.12.2011

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 26.12.2011

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Orice alte informatii pot fi obtinute la Biroul Contracte Achizitii la tel. 021.341.17.60 int 120

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Plata se va face cu OP in termen de 30 de zile lucratoare de la emiterea facturii

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

29.11.2011 13:20

Vizionari 292