Executie reparatii capitale aferente obiectivelor din Sf. Vineri nr. 32 si Campia Libertatii nr. 36
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - SECTOR 3
Adresa postala: str. Sfanta Vineri nr. 32 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030205 , Romania , Punct(e) de contact: Bucuresti Str. Lucretiu Patrascanu nr.3-5 , Tel. 3275145 , In atentia: Constantin Georgescu , Email: constantin.georgescu@ditl3.ro , Fax: 3275146
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Inregistrare, gestionare si colectare a impozitelor si taxelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executie reparatii capitale aferente obiectivelor din Sf. Vineri nr. 32 si Campia Libertatii nr. 36
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bucuresti, Str. Campia Libertatii, Nr. 36, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de reparatii capitale aferente obiectivului din Campia Libertatii nr. 36, pentru modernizarea locatiilor si amenajarea unui birou unic. In sediul din Sfanta Vineri nr. 32 se doreste schimbarea fatadei prin inlocuirea cu vitrine gata confectionate din aluminiu si geamuri termoizolante.
Valoarea estimata fara TVA: 172,580.65 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.12.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.12.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 26.12.2011
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Orice alte informatii pot fi obtinute la Biroul Contracte Achizitii la tel. 021.341.17.60 int 120
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face cu OP in termen de 30 de zile lucratoare de la emiterea facturii
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2011 13:20
Vizionari 292