Executie lucrari Reabilitarea drumului comunal DC62 Dorolt-Atea, in comuna Dorolt, jud. Satu Mare, Etapa 1
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DOROLT
Numar invitatie: 361250 / 11.06.2014
Denumire contract: Execu?ie lucrari „Reabilitarea drumului comunal DC62 Dorolt-Atea, ?n comuna Dorolt, jud. Satu Mare – Etapa 1”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA DOROLT
Cod fiscal: 3963889, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.83,, Dorolt, Telefon: 0261-751238, Fax: 0261-751355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
STR. PRINCIPALA, NR.83,, Dorolt, Romania, cod postal: 447130, telefon:+40 261751238, fax:+40 261751355, persoana de contact:MARIA MATIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
STR. PRINCIPALA, NR.83,, Dorolt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Execu?ie lucrari „Reabilitarea drumului comunal DC62 Dorolt-Atea, ?n comuna Dorolt, jud. Satu Mare – Etapa 1”
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Execu?ie lucrari „Reabilitarea drumului comunal DC62 Dorolt-Atea, ?n comuna Dorolt, jud. Satu Mare – Etapa 1”
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 948,277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, ?n cuantum de 18.000 lei. Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Echivalen?a, pentru o garan?ie de participare depusa ?n alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011. Perioada de garantie acordata lucrarilor va fi de minim 60 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1 Precizari: - ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1 - ?n cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1 2. Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat ?n faliment ca urmare a hotar?rii pronuntate de judecatorul-sindic; - nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit; - ?n ultimii 2 ani nu si-a ?ndeplinit sau si-a ?ndeplinit ?n mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?n cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; - a fost condamnat, ?n ultimii trei ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala; - prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n scopul demonstrarii ?ndeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2 Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic ?si are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. ?ntr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. ?ntr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. - cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. - cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social. Precizari: - ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele solicitate - ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A - ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3 Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - primar: Gaman Mihai. - viceprimar: Vincze Alexandru Iosif. - secretar: Farcas Ana. - contabil: Savianu Maria, - responsabil achizi?ii publice: Mati? MariaMargareta, - consilieri locali: Kulitar Mihai, Sarkadi Sandor, Papp Janos, Koch Janos, Papp Tiberiu, Peter Tiberiu, Zaiti Reimond Gyula, Vincze Iuliu, Kupas Ioan, Ory Istvan, Csorvasi Imre, Lazin Iosif - membrii in comisia de evaluare: Savianu Maria – presedinte, Matis Maria Margareta, Pintye Iosif - membru de rezerva: Farcas Ana. Precizari: - ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3 - ?n cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3 - ?n cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3 4. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4 Precizari: - ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4 Nota: - Formularele prezentate de ofertant aferente acestei proceduri se vor depune ?n original, iar documentele solicitate ?n cadrul acestei sectiuni, emise de alte institu?ii pot fi depuse/prezentate ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit si sa aiba dreptul de a desfa?ura activitatea respectiva. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?n original, copie legalizata notarial sau copie certificata „conform cu originalul”. Informa?iile cuprinse ?n acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Precizari: - ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract. - ?n cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Nota: - Documentele solicitate ?n cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala, ?nsumata pe ultimii 3 ani financiari, respectiv 2011, 2012, 2013, sa aiba o valoare de minim 1.800.000 lei. Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari, vizat ?i ?nregistrat la organele competente sau alte documente prin care isi poate demonstra situatia economica si financiara, in cazul in care nu are posibilitatea de a prezenta bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe anul 2013. ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5 Pentru evaluarea ?ndeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Rom?niei. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2011, 2012, 2013 este urmatorul: 2011: 1 Euro = 4,2379 lei 2012: 1 Euro = 4,4560 lei 2013: 1 Euro = 4,4847 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara ?n executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Ofertantul va demonstra ca, prin intermediul unui contract derulat ?n ultimii 5 ani raporta?i la termenul limita de depunere a ofertelor, au fost executate lucrari similare ?n valoare cumulata de cel pu?in 948.277 lei fara TVA. Lucrarile trebuie sa fi fost executate ?n ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor Se vor depune: Certificari de buna executie pentru contractele care se doresc a fi luate ?n considerare, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus ?i sa precizeze daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit.,Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au ?n dotare (dotarea proprie/?nchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) cel putin urmatoarele utilaje : • statie mixturi asfaltice • laborator de analize si incercari in constructii cu grad II, pentru mixturi asfaltice, cu autorizatie I.S.C. aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HG 808/2005 publicata ?n Monitorul Oficial, Partea I, nr. 735 din 12.08.2005) • autobasculanta, cilindrii compactori, utilaje asternere asfalt. Ofertantii vor face dovada dispunerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului. Pentru laboratorul de analize si incercari in constructii cu grad II se solicita prezentarea listei cu incercarile autorizate care trebuie sa confirme autorizarea incercarilor/determinarilor specifice lucrarilor care fac obiectul contractului. Utilajele/echipamentele/mijloacele fixe declarate necesare pentru a asigura indeplinirea contractului de lucrari in conformitate termenul executie si conditiile legale de functionare.,Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului ?n bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Precizari: - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, ?n functie de necesitatile care apar pe parcursul ?ndeplinirii contractului ?n cauza. - ?n cazul unei oferte ?n asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.,Sef santier a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta ?n domeniul Cai ferate drumuri si poduri b) Experienta: Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri. In conformitate Legea nr. 10/1995 privind calitatea ?n constructii, H.G nr. 925/1995 si cu Ordinul MLPTL777/2003 modificate si completate. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca ?ef ?antier urmatoarele documente: - CV Formular Europass; - Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 9; - Diplome de studii - Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata.,Cerinta nr. 5 Inginer/subinginer CFDP a)Studii: - superioare, absolvite ?n domeniul Cai ferate drumuri si poduri b) Experienta: Participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduri. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Inginer/subinginer CFDP urmatoarele documente: - CV Formular Europass; - Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 9; - Diplome de studii - Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata.,Responsabil tehnic cu executia (in domeniul Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie). In conformitate cu art. 2 din HG. 925/1995, Legea 10/1995, Ordinului MLPAT 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare. a)Atestari: - atestat tehnico-profesional/ certificate de absolvire valabile la data limita de depunere; Ofertantul va depune pentru persoana/persoanele nominalizate urmatoarele documente: - Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 9; - Atestate/certificate de absolvire valabile la data limita de depunere.,Responsabil cu controlul de calitate Studii: - Atestat ?n domeniul managementului calitatii/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate; In conformitate cu Legea 10/1995, Ordinului MLPAT 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare. - Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Responsabil cu controlul de calitate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass; - Declaratie de disponibilitate – Formularul nr. 9; - Atestat in domeniul managementul calitatii/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;,Lista personalului calificat pentru executia lucrarilor, astfel dimensionat, incat sa asigure executarea lucrarilor in termenul de executie. Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass; Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile personalului propus (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) Toate documentele vor fi prezentate in original/copie lizibila cu mentiunea“conform cu originalul” insotite de traducerea autorizata in limba romana pentru persoanele nerezidenteista personalului calificat pentru executia lucrarilor,?n cazul ?n care ofertantul intentioneza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, prin care aceasta confirma ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent ?n domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea,Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent echivalent ?n domeniul corespunzator obiectului contractului, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale ?n domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 11:49
Vizionari 302