Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 EFICIENTA ENERGETICA 3EE3

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)

Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030842 , Romania , Punct(e) de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII , Tel. +40 213180339 , In atentia: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII , Email: dmaria@primarie3.ro , Fax: +40 213180336 , Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

EXECUTIE LUCRARI DE REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 3 - EFICIENTA ENERGETICA 3EE3

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: BLOCURI DIN SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Scopul contractului ce face obiectul procedurii de atribuire este reprezentat de executia lucrarilor privind reabilitarea energetica a urmatoarelor imobile de locuinte/ obiecte de lucrari:

- Blocul X4, Bdul Theodor Pallady nr. 5

- Blocul U6, Bdul 1 Decembrie 1918 nr. 25

- Blocul 8, Strada Gura Ialomitei nr. 7

- Blocul L13, Strada Tina Petre nr. 1

- Blocul N12-N13 -, Aleea Barajul Sadului nr. 3-5

- Blocul 10, Str. Spiridon Matei nr. 3

- Blocul 25 -, Str. Ion ?uculescu nr. 34

- Blocul M12, Str. Jean Steriadi nr. 42-44

- Blocul M36, Strada Liviu Rebreanu nr. 29

- Blocul W1, B-dul Nicolae Grigorescu nr. 2



Valoarea estimata fara TVA: 31772992,71 lei fara TVA, din care valoarea lucrarilor fara cota de diverse si neprevazute, suma de 30856464,07 lei; suma de 916528,64 lei reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv 3%.

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Autoritatea contractanta intentioneaza sa ?ncheie contractul de achizitie publica av?nd ca obiect executia de lucrari privind Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din Sectorul 3 – Eficienta energetica E3, conform cantitatilor din caietul de sarcini.



Valoarea estimata fara TVA: 31,772,992.71 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

4 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Cuantumul garantiei de participare: 617129,28 lei. Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat lei se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii anuntului de participare; b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 10645,65 lei; c) Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare irevocabil emis, ?n conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. Ordin de plata (virament bancar) ?n contul Autoritatii Contractante RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sectorului 3, cod fiscal al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti: 4420465, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si totodata se va transmite in S.E.A.P., ?n format electronic, semnata cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform anuntului de participare. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului ?ncheiat. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri europene, buget local si alte surse financiare legal constituite. Prima situatie de lucrari va fi prezentata dupa executarea a cel putin 25 % din valoarea contractului.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Se vor prezenta:

- Formularul nr. 6 – Declaratie privind eligibilitatea;

- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic si administratorul-(ii) acestuia; Cazierul judiciar va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.

- Formularul nr. 7 – Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator pentru situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, daca este cazul.

- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente catre

bugetul de stat la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.

- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente catre bugetul

local la nivelul lunii anterioare celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.

- Formularul nr. 8 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.

- Formularul nr. 9 - Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si

completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante cum sunt: ROBERT SORIN NEGOITA; ANDREI CRISTIAN TUDORACHE; CONSTANTIN MITACHE; FLORENTINA PENCEA; ROXANA CIRSTEA; OCTAVIAN GHETU; OLGA COJOCARU; RALUCA STAN; RAZVAN PARVU; CALINA SORESCU; ANA TURCITU; IRINA GINA SOROCEANU; CLAUDIA PAUNA; ALINA GEORGESCU; CORALIA FILIP; MARIUS POPESCU; MARIA DRAGHICI; NICOLETA PLACINTE; OLIMPIA STANCA; ANA TOFAN; RADU GABRIELA FLORICICA; TARIGRADEANU OVIDIU COSMIN; POPA RODICA; DUMITRESCU INGRID DIANA SIBILLE; RALUCA COVACI; ANNA MARIA VASILE; IOAN POMPILIU WAN BUZDUGA; NICOLETA DINCA; ARDELEANU MIRCEA; BRATIANU BOGDAN-VALENTIN; CIUDOMIROV MIHAI ANTON; COSOCARIU ALEXANDRU-DAN; DRAGNE ILEANA-DANIELA; DRAGOIESCU VALENTIN IONUT; FATU ADRIAN; FLEANCU FLORIN; HORCEA C-TIN TIBERIU; LOZINSCHI ADRIAN; LUNGU VASILE; MARINEATA MARCEL; MARINESCU IONELA; NEACSU VICTOR; MITRAN VICTOR; NICOLESCU ADRIAN IONUT; NITA ALINA VALENTINA; NITU MIHAI; OPREA DANIEL CRISTIAN; PANAIT RADU ALIN; PETRESCU ELENA; POPA SIMONA-MARIANA; RAILEANU ALEXANDRU; TARTACUTA ION VICTOR; TUDOR ELENA; TUDORACHE LIVIA; VOICU ION VALENTIN; VOINEA INOCENTIU IOAN; ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN; CIRCA HONORIUS ADRIAN.



Nota:

a. Dovada ?ndeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.

b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au

?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai t?rziu p?na la data semnarii contractului de achizitie.

c. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. Se vor prezenta:

a) Documentele care dovedesc forma de ?nregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului

Comertului ?n raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor,

reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.

b) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa execute lucrari de montaj si verificari tehnice pentru conducte/ instalatii sub presiune in conformitate cu prevederile Legii nr. 64/2008 privind functionarea ?n conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, respectiv Prescriptia tehnica PT C6/2010 publicata in MONITORUL OFICIAL AL ROM?NIEI, PARTEA I, Nr. 385 bis/10.VI.2010. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelului ANRMAP 509/2011.

c) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa monteze apometre (contoare apa calda/apa rece) in conformitate cu Hotararea Guvernului nr. 1.660/2005 actualizata privind aprobarea unor instructiuni de metrologie legala. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelului ANRMAP 509/2011.

d) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie autorizat sa execute lucrari de interventii si reparatii la retelele de gaze naturale in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare ?n domeniul gazelor naturale. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelului ANRMAP 509/2011.

e) Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat trebuie sa fie atestat sa execute si sa verifice instalatiile electrice prevazute ?n caietul de sarcini, ?n conformitate cu prevederile Ordinului nr. 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice. Cerinta de calificare se poate indeplini in conditiile prevazute la art. 7 din Ordinul Presedintelului ANRMAP 509/2011.



Nota:

a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.

b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte

competenta acestora de a realiza activitatile care fac obiectul prezentului contract.

c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din

punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a realiza activitatile care fac obiectul

prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite

de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.

d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.

e. Documentele emise in alta limba dec?t limba rom?na se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba

rom?na.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu suma de: 61712928,14 lei.

Cerinta nr. 2

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului va detine/ va avea acces la disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru o perioada de minim 3 (trei) luni de derulare

a contractului, ?n valoare de minim 3.000.000 lei, necesare pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primelor

trei luni de executie a contractului independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Modalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Formularul nr. 10 – Informatii generale aferente ultimilor trei ani. - Documente care sa probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanturi/ balante contabile din care rezulta cifra de afaceri globala, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara. Dovezi din care sa rezulte posibilitatea certa a operatorului economic de a sustine din punct de vedere financiar, conform cerintei nr. 2, executia contractului care urmeaza sa fie atribuit, cum ar fi: documente eliberate de banca operatorului economic si/sau, dupa caz, declaratii sustinute de analiza de diagnostic financiar al firmei (calculul indicatorilor gradului de indatorare – rata datoriilor, solvabilitatea generala, solvabilitatea patrimoniala, calculul indicatorilor de lichiditate - lichididatea generala, lichiditatea curenta, lichididatea imediata, calculul indicatorilor de rentabilitate - comerciala, financiara, economica, a activelor, calculul indicatorilor de gestiune - durata de recuperare a creantelor, durata de rambursare a datoriilor). Nota: 1. Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate ?n alta moneda dec?t lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Rom?niei pentru anii indicati. 2. Pentru calculul cifrelor exprimate in EUR sau USD se vor folosi urmatoarele cursuri valutare: pentru anul 2013 – 1 EUR = 4.4190 lei, 1 USD = 3.3279 lei, pentru anul 2012 – 1 EUR = 4.4560 lei, 1 USD = 3.4682 lei, pentru anul 2011 – 1 EUR = 4,2379 lei, 1 USD = 3.0486 lei. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilitofertantul, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, conform celor aratate mai sus. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat ?n ultimii 5 ani in cadrul unuia sau a maximum 3 contracte in cadrul carora s-au realizat lucrari de reabilitare termica a unor imobile in suprafata cumulata de minim 90.000 mp.

Cerinta nr. 2

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ?n dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de executie a contractului (proprietate, leasing/angajamente de punere la dispozitie sau prin contracte/conventii de ?nchiriere) de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezultate a fi necesare

pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate.

Astfel, vor fi asigurate in conformitate cu extrasul de resurse aferent proiectului tehnic, cel putin urmatoarele tipuri de utilaje/echipamente/instalatii: schela fatada cu minim o platforma autoridicatoare, tobogan deseuri, plasa protectie fatada, malaxor mortare si adezivi, aparat sudura oxiacetilenica, topitor bitum, aparat sudura cap la cap

(polietilena), cifa beton (autobetoniera), autoutilitare transport materiale, scule si unelte de mana pentru dulgherie, tencuieli, vopsitorii si tinichigerie, echipamente de gaurit si percutie.

Cerinta nr. 3:

Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul

personal de specialitate necesar pentru ?ndeplinirea contractului (echipa de

proiect):

1. Manager de proiect

2. Sef de santier

3. Sef punct de lucru

4. Inginer constructii civile

5. Responsabil instalatii electrice

6. Inginer instalatii sanitare si termice

7. Inginer instalatii gaze naturale

8. Responsabil tehnic cu executia

9. Responsabil cu controlul calitatii

10. Responsabil cu supravegherea lucrarilor

11. Responsabil tehnic cu sudura

12. Personal de executie specialitatile: dulgherie (Cod COR 712401 - Dulgher pentru constructii sau echivalent), betoane (Cod COR 711401- Betonist sau echivalent), montaj schela (Cod COR 828701 - Montator subansamble cu autorizatie ISCIR sau echivalent), zidarie (Cod COR 712205 - Zidar tencuitor sau echivalent), tamplarie (Cod COR 742201 - Tampar universal sau echivalent), tinichigerie (Cod COR 721305 - Tinichigiu de santier sau echivalent), mozaicar (Cod COR 712203 - Mozaicar sau echivalent), parchetar (Cod COR 712204 - Parchetar sau echivalent), pavator (Cod COR 711902 - Pavator sau echivalent), sapator ( Cod COR 931204 - Sapator manual sau echivalent), sudura (Cod COR 721202 - Sudor autogen cu

autorizatie ISCIR sau echivalent), galvanizare (Cod COR 812201 - Galvanizator sau echivalent), vopsitorie

(Cod COR 714102 - Zugrav vopsitor sau echivalent), instalatori instalatii electrice, sanitare, ventilatii si gaze naturale (Cod COR 713701 - Electrician in constructii, 713602 - Instalator apa canal, 713604 - Instalator gaze, 712603 - Instalator frigotehnist si izolatii (Cod COR 713 405 - Izolator termic sau echivalent).

Profilul expertului nr. 1 - Manager de proiect

a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare si o experienta profesionala generala de minimum 5 ani;

b) Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin participarea la cel putin un program de specializare ?n acest domeniu si prezentarea diplomei/ certificarii aferente recunoscuta la nivel national/ international, cum ar fi cele echivalente cu Manager de proiect cod C.O.R. 241919 sau 242101 sau echivalent);

c) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract av?nd ca obiect executie lucrari constructii montaj (indiferent de pozitia detinuta);

d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice de management de proiect/conducere/coordonare a unui proiect (indiferent de domeniul proiectului).

Profilul expertului nr. 2 - Sef de santier:

a) Studii superioare de profil ingineresc ?n domeniul constructiilor civile,finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani;

b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract av?nd ca obiect executie lucrari constructii montaj.

c) Participarea pe parcursul profesional ?n cadrul unui contract in cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.

Profilul expertului nr. 3 - Sef punct de lucru:

a) Studii medii si Atestat profesional pentru categoria COR 311201 – Maistru constructii civile, industriale si agricole sau echivalent, sau studii superioare de scurta durata (subinginer) ?n domeniul constructiilor civile, finalizate si o experienta profesionala generala de minim 5 ani.

Profilul expertului nr. 4 - Inginer constructii civile

a) Studii superioare de profil ingineresc ?n domeniul constructiilor civile, finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani;

b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract av?nd ca obiect executie lucrari constructii civile si ?n cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.

Profilul expertului nr. 5 - Responsabil instalatii electrice:

a) Autorizatie ANRE pentru tensiuni de pana la gradul IV, conform Ordinului nr. 11/2013.

Profilul expertului nr. 6 si 7 - Inginer instalatii sanitare, termice si gaze naturale:

a) Studii superioare de profil ingineresc ?n domeniul instalatii pentru constructii, finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma, in conformitate cu legislatia in vigoare si o experienta profesionala generala de minim 5 ani;

b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin unui contract ?n cadrul caruia sa fi ocupat o pozitie similara celei pentru care este propus.

Profilul expertului cheie nr. 8 - Responsabil tehnic cu

executia:

- Detinerea atestatului de specialitate (RTE) pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, conform Legii nr. 10/1995.

Profilul expertului nr. 9 – Responsabil cu controlul calitatii:

a) Decizie de numire pentru pozitia de responsabil cu controlul calitatii;

b) Participarea pe parcursul profesional in cadrul a cel putin un contract av?nd ca obiect executie lucrari constructii-montaj si ?n cadrul caruia sa fi ocupat pozitia similara celei pentru care este propus.

Profilul expertului nr. 10 - Responsabil cu supravegherea lucrarilor (RSL):

a) Atestat ISCIR pentru desfasurarea activitatii de RSL, conform Ordinului nr. 165/2011 si Legii nr. 10/1995.

Profilul expertului nr. 11 - Responsabil tehnic cu sudura (RTS):

a) Atestat ISCIR pentru desfasurarea activitatii de RTS, conform Ordinului nr. 165/2011 si Legii nr. 10/1995.

Profilul personalului de executie:

a) Atestat profesional in specialitatea pentru care este propus si o experienta profesionala generala de minim 1 ani.

Cerinta nr. 4

Informatii privind subcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.

Cerinta nr. 5

Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor pe care le au in desfasurare (daca este cazul).

Cerinta nr. 1

Informatii privind sistemul de management al calitatii, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in domeniul constructii-montaj sau echivalent, potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).

Cerinta nr. 2

Informatii privind sistemul de management al mediului, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator de management al mediului in domeniul constructii-montaj sau echivalent, potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al mediului (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent).

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va prezenta: Formularul nr. 11 - Lista privind principalele lucrari executate ?mpreuna cu certificate/ documente/ recomandari/ procese-verbale de receptie (datate, semnate si parafate de catre beneficiar – o autoritate contractanta sau un beneficiar privat) prin care se confirma executia de lucrari similare (pentru contractele de lucrari similare prezentate in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara), din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 (beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada ?n care s-a realizat contractul; valoarea contractului). Nota: Lucrarile exectuate ?n scopul dovedirii experientei similare trebuie sa reprezinte lucrari efectiv executate in perioada mentionata, sens ?n care se vor prezenta dovezi corespunzatoare privind efectuarea acestora (documente din cadrul carora sa rezulte natura, valoarea si complexitatea, respectiv caracteristicile lucrarilor efectuate). Documentele emise in alta limba dec?t limba rom?na se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. Se va prezenta: Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului ce va fi atribuit impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic va dispune de utilajele/ echipamentele respective pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. ?n cazul ?n care operatorul economic are ?n dotarea sa/ dispune de instalatiile/utilajele/echipamentele mentionate ?n declaratie prin contracte/conventii de ?nchiriere/comodat se vor prezenta contractele/conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, respectiv documentele din cadrul carora rezulta informatiile referitoare la dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel ?nc?t sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, in corelare cu graficul de executie propus. Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 3 Se vor prezenta: - Declaratia privind personalul responsabil pentru ?ndeplinirea contractului, ?mpreuna cu CV-urile expertilor propusi (cu exceptia expertilor pentru care s-a solicitat certificari/ autorizari), semnate de catre titulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse ?n cadrul echipei de proiect, in conformitate cu cerintele de calificare stabilite. Aceasta cerinta nu se aplica pentru expertii precizati la pozitiile 8, 9, 10 si 11, ofertantii avand obligatia de a prezenta doar documentele care fac dovada autorizarii/atestarii personalului, conform cerintelor de calificare stabilite. - Declaratie de disponibilitate (?n cazul ?n care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, semnata autentic de titular, pentru fiecare astfel de specialist) cu exceptia muncitorilor calificati unde nu se aplica aceasta instructiune; - Angajamentul privind resursele umane. Nota: ?n sensul celor de mai sus, documentele suport prezentate vor trebui sa releve faptul ca din punctul de vedere al experientei si competententelor profesionale ale personalului de specialitate propus ?n cadrul echipei de proiect, se poate asigura ?ndeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute ?n caietul de sarcini, Documetele suport se vor prezenta ?n original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea “cf. cu originalul”, autoritatea contractanta rezerv?ndu-si dreptul de a face aplicarea preved. art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 ?n legatura cu toate documetele prezentate. ?n sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor stabilite,cum ar fi: - cartile de munca si/sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale persoanelor si/sau contractele de prestari servicii ?ncheiate ?ntre ofertant si pers. respective/ angajamentele/ acordurile de participare (care sa asigure trasabililitatea includerii ?n oferta a specialistilor) si/sau alte documente echivalente ?n aplicarea prevederilor art. 188 alin. (3) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006 din care sa rezulte inclusiv ?ndeplinirea cerintelor privind profilul expertilor propusi; - diplome privind specializarea personalului (studii, pregatire profesionala, calificari si atestari profesionale); - autorizatii/certificate de atestatare profesionala/ legitimatii aflate ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau, ?n lipsa acestora, copii ale transcripturilor, declaratii pe propria raspundere semnate autentic de catre expert privind experienta/certificatele detinute, ?nsotite de dovada respectivelor certificari, a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentelor de specializare ?n baza carora s-a realizat numirea. Expertii din cadrul echipei de proiect au fost stabiliti la un nivel minim prin raportare la complexitatea contractului ce va fi atribuit, sens ?n care operatorii economici vor asigura executia contractului ?n bune conditii, supliment?nd dupa caz componenta echipei cu un personal suport adecvat, astfel ?nc?t pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/sustenabilitatea propunerii tehnice. In acest sens, ofertantilor le revine obligatia de a nominaliza in cadrul declaratiei ?ntreaga echipa de proiect propusa propusa pentru executarea ?n bune conditii a contractului, inclusiv personalul de executie ce rezulta a fi necesar. Formularele anexate Formularele anexate Formularele anexate Formularele anexate Formularele anexate Formularele anexate Formulare anexate Formulare anexate Formulare anexate Formulare anexate Formulare anexate Modalitatea de ?ndeplinire a cerintei nr. 4 Se va prezenta: Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant/asociat in parte al acestuia). Nota: Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, ?n cazul ?n care pentru ?ndeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea „nu este cazul” ?n cadrul formularului mentionat mai sus. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. ?n cazul asocierii de operatori economici ?n vederea depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia economicafinanciara si capacitatea tehnica ?i/sau profesionala pot fi ?ndeplinite prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, ?n timp ce restul cerintelor de calificare vor fi ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte, ?n conformitate cu partea/partile din contract pe care ace?tia o vor executa conform acordului de asociere prezentat. ?n sensul prevederilor lit. c), acordul de asociere va trebui sa contina cel putin urmatoarele informatii: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executia integrala a contractului, la termen si ?n conditiile asumate prin acesta; - liderului asocierii si membrii acesteia ?mpreuna cu datele de identificare ale acestora; - comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii; - partea/partile din contract care urmeaza sa fie ?ndeplinita/?ndeplinite de fiecare asociere ?n parte. Modalitatea de indeplinire. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind lista contractelor pe care le are in derulare. Se va prezenta: Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise ?n conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate ?n termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei. Se va prezenta: Certificatul privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001 sau certificate echivalente/documente emise ?n conditiile art. 193 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate ?n termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:

- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere Punctaj maxim

1. Pretul ofertei 90 % 90

Descriere: Componenta financiara

2. Perioada de garantie a lucrarilor de constructii montaj 10 % 10

Descriere:

Punctaj maxim componenta tehnica: 10 Pondere componenta tehnica: 10 %

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2014 12:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

18.08.2014 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 19.08.2014 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere Domeniul de interventie 1.2- Sprijinirea investitiilor in eficienta energetica a blocurilor de locuinte.

Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR

VI.3) Alte informatii

Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul ?si asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate ?n original si/sau copie ?n vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu ?nlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect. ?n situatia ?n care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj in urma aplicarii algoritmului de calcul, clasamentul se va stabili ?n ordinea descrescatoare a pretului ofertat, iar oferta c?stigatoare va fi declarata cea care se claseaza pe pozitia 1. ?n cazul ?n care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte sunt clasate pe pozitia 1 a clasamentului, autoritatea contractanta va reface clasamentul ?n ordinea descrescatoare a valorii obtinute de ofertele ?n discutie pentru factorul de evaluare urmator (primul factor de evaluare al propunerii tehnice), oferta c?stigatoare fiind cea care se claseaza pe pozitia 1 din clasamentul refacut potrivit acestei reguli. Acelasi mecansim se aplica prin utilizarea fiecarui factor de evaluare subsecvent pana la stabilirea ofertei castigatoare. ?n situatia ?n care prin aplicarea acestui sistem ofertele nu vor putea fi departajate ?n continare, autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, ?n vederea ?ncarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret). La nivelul propunerii financiare, fiecare operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata ?n urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (comunicat de autoritatea contractanta conform celor precizate II.1.5) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute).

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti - Directia Investitii si Achizitii

Adresa postala: Str.Parfumului, Nr.2-4, Sector 3 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030842 , Romania , Tel. +40 213180339 , Fax: +40 213180336

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

26.06.2014 13:12
Vizionari 766