Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executie lucrari de modernizare a plotului de irigatii SPP5 din amenajarea de irigatii Braila-Dunare-Siret, Judetul Braila

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Organiza?ia Utilizatorilor de Apa pentru Iriga?ii DELTA

Cod fiscal: RO29314320, Adresa: Jude? Braila, Sat Vadeni, Comuna Vadeni, Vadeni, Telefon: +40 239650050, Fax: +40 239650050

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Jude? Braila, Sat Vadeni, Comuna Vadeni, Vadeni, Romania, cod postal: 817200, telefon:+40 239650050, fax:+40 239650050, persoana de contact:Ion Badea

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Judet Braila, Sat Vadeni, Comuna Vadeni, Romania, cod postal 817200

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (operare sisteme de irigatii)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Executie lucrari de modernizare a plotului de irigatii SPP5 din amenajarea de irigatii Braila – Dunare – Siret, Judetul Braila

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Pentru proiectul “Modernizarea si retehnologizarea plotului de irigatii SPP 5 din amenajarea de irigatii Braila – Dunare – Siret, Judetul Braila” urmeaza sa se execute lucrari de modernizare si retehnologizare a infrastructurii de irigatii constand in terasamente si constructii, instalatii hidromecanice, retele de conducte secundare si antene de irigatii; lucrarile sunt detaliate in cuprinsul Proiectului Tehnic atasat prezentei. Valoarea estimata totala este de 4.096.370 lei, fara TVA, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 lei, respectiv ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0%, asa cum a fost stabilita la nivelul documentatiei tehnico-economice.

II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 4,096,370 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare se solicita in cuantum de 80.000 lei, iar perioada de valabilitate trebuie sa fie de minimum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca valabilitatea ofertei se prelungeste, trebuie prelungita corespunzator si valabilitatea garantiei. Garantia de participare se constituie conform art. 86 (1) din HG nr. 925/2006; ea poate fi constituita si in alta moneda decat lei, in acest caz se va utiliza cursul de schimb BNR din data publicarii invitatiei de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare se va putea utiliza Formularul 2. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO07RZBR0000060014168184 al autoritatii contractante, deschis la Raiffeisen Bank, Agentia 1 Decembrie, Braila, pe ordinul de plata trebuie specificat scopul platii. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50%, ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria IMM- Formular nr. 3. ?n cazul ?n care ofertantul este o asociere, ?ncadrarea ?n categoria IMM se va analiza individual. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care depun contestatie si contestatia este respinsa de CNSC, la returnarea garantiei de participare se retine o suma calculata conform art. 278 OUG nr. 34/2006. In cazul in care se constata ca garantia de participare nu este constituita conform solicitarilor, oferta este respinsa conform art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr. 925/2006.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90, alin. (1) si (3), din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 4); instrumentul de garantie devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90, alin. (3) HG nr. 925/2006 coroborata cu HG nr. 1045/2011. In conditiile alegerii constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, ofertantul castigator va deschide, dupa semnarea contractului de lucrari, un cont la dispozitia beneficiarului pe care il va alimenta cu 2% din valoarea garantiei de buna executie, urmand ca valoarea totala a garantiei de buna executie sa fie constituita prin retineri succesive de cate 8% din valoarea fiecarei facturi partiale. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat conform art. 91 din HG nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92, alin (4) din HG nr.925/2006. Perioada de garantie de lucrarilor este de 24 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular nr. 6 - in original, NOTA: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa formularul nr. 6. In cazul unui tert sustinator, acesta va depune acelasi document ca si ofertantul. Cerinta nr. 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: 1.1) Formularul nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobate cu modificarile si completarile ulterioare, in original; tertii sustinatori vor depune Declaratia doar pentru literele a), c1) si d), conform art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in original; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. 1.2) Cazier fiscal - Forma de depunere : conform art. 5 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. NOTA: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr. 3: Ofertantul nu inregistreaza datorii scadente (la bugetul general consolidat si la bugetul local) la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire: - certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; - certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; NOTE: a) Fiecare din documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”; b) Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente echivalente documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni; c) In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. d) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea „conform cu originalul”, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala, valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata in limba romana in cazul documentelor redactate in alta limba. Cerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire a contractului – completarea formularului nr. 8. Cerinta nr. 5: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P. Modalitatea de indeplinire: - se va atasa Formularul nr. 9 – Declaratia “Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, in original; NOTA: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 din sectiunea II, a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 6: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: - prezentarea Formularului nr. 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Badea Ion – presedinte Consiliu de Administratie al OUAI DELTA. Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute din art.69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului. Modalitatea de indeplinire: - prezentarea Certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniul de activitate specific lucrarilor supuse achizitiei conform Cod CAEN rev.2, - in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”/electronica. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, ceritificatul constatator sau echivalentul acestuia va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii. - operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente echivalente Certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice /fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa fie autorizat de catre o entitate recunoscuta pentru acele activitati unde o astfel de cerinta este impusa legal. Astfel, ofertantul trebuie sa detina Certificat de atestare de la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru executarea lucrarilor de constructii montaj si instalatii montaj in sectorul imbunatatirilor funciare care fac obiectul contractului conform Legii 138/2004 cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Ordinului 182/2009 al MAPDR. Se va prezenta ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul” Certificatul de atestare cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea „conform cu originalul”, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala, valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente echivalente Certificatului de atestare de la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pentru executarea lucrarilor de constructii montaj si instalatii montaj in sectorul imbunatatirilor funciare. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Daca documentele sunt depuse cu mentiunea „conform cu originalul”, in vederea verificarii conformitatii, ofertantul va trebui sa le prezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si in forma autentica/originala, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator sau echivalentul acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 – Cifra de afaceri Cerinta minima: Cifra de afaceri medie, realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie (lucrari de imbunatatiri funciare) sau similar (lucrari de constructie de conducte de irigatii sau echivalent, lucrari de aductiune/transport de apa), instalatii electrice, din ultimii 3 ani, (2011, 2012 si 2013), sa fie de minimum 8.000.0000 lei. Cifra de afaceri se poate proba prin prezentarea de bilanturi contabile, emise in conditiile legii, sau prin orice alte documente edificatoare.,Cerinta nr. 2 – Disponibilitatea de sustinere a lucrarii Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse financiare reale si certe de 2.000.000 lei, care sa asigure derularea fara sincope a executiei contractului pentru 6 (sase) luni. Ofertantul trebuie sa faca dovada unui cash flow solid si coroborat cu previziunile beneficiarului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 1) Cerinte minime privind capacitatea tehnica (experienta similara) Ofertantul a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 (cinci) ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, in calitate de contractor principal/asociat/subcontractant maximum 2 (doua) contracte de lucrari de natura si complexitate similara lucrarii licitate, CPV 45232121-6 Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2), CPV 45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2), CPV 45259900-6 Modernizare a statiilor (Rev.2), a caror valoare cumulata este de minimum 4.000.000 lei, fara TVA.,2) Cerinte minime privind dotarea tehnica Ofertantul/membrii asociatiei/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca dispun, indiferent de forma de detinere proprietate, chirie sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie, cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - Automacara de 15 tone; - Incarcator Frontal - Tractor (=65C.P.) cu remorca (=5 tone) ; - Generator electric pentru sudura; - Generator sudura oxiacetilenica; - Excavator hidraulic pe pneuri cu cupa de 22 Tone; - Autocisterna; - Autobasculanta ; - Autobetoniera; - Buldoexcavator – 2 Buc. - Camion 8x4,3) Cerinte minime capacitate profesionala/personal Ofertantul/membrii asocierii/tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca dispun de echipa tehnica considerata necesara pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, si anume: a) Manager de proiect: absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata, cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de imbunatatiri funciare, de minimum 3 ani; b) Sef santier atestat de MADR conf. Ord.182/2009 ca persoana fizica autorizata, domeniul C-lucrari de imbunatatiri funciare constructii-montaj; c) Responsabil tehnic cu executia atestat conform Ordinului MLPLT 777/2003 in domeniul contractului – constructii imbunatatiri funciare, cu legitimatia vizata la zi; d) Responsabil cu controlul calitatii: numit prin decizia angajatorului, cu experienta dovedita prin participarea, indiferent de pozitie, in cel putin un contract similar; e) Responsabil SSM, avand competenta dovedita prin formare profesionala specifica, conform art. 49 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 aprobate prin HG 1425/2006; f) Inginer automatist; g) Inginer cadastru/geodezie, absolvent studii superioare in domeniul Cadastru/Geodezie sau contract de prestari servicii cu o firma autorizata pentru lucrari de Cadastru/Geodezie.,Informatii privind subcontractantii ?n cazul ?n care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.,Informatii privind asociatii In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sa ramina in asociatie pe intreaga durata a contractului.,In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in original, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii ?n domeniul ce face obiectul contractului, lucrari de imbunatatiri funciare.,Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului, ?n domeniul ce face obiectul contractului, lucrari de imbunatatiri funciare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2014 16:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2014 14:28
Vizionari 357