Executie lucrari de constructii, echipare si dotare cu mobilier urban aferent proiectului Reabilitare strada Iancu Vacarescu- tronsonul cuprins intre b-dul Regele Carol si splaiul Tudor Vladimirescu
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: Lavinia Alexandrescu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executie lucrari de constructii, echipare si dotare cu mobilier urban aferent proiectului Reabilitare strada Iancu Vacarescu- tronsonul cuprins intre b-dul Regele Carol si splaiul Tudor Vladimirescu
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Strada Iancu Vacarescu- tronsonul cuprins intre b-dul Regele Carol si splaiul Tudor Vladimirescu, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Investitia propusa vizeaza reorganizarea si modernizarea infrastructurii spatiului public, descongestionarea si fluidizarea circulatiei auto, velo si pietonale pe str.I.Vacarescu tronsonul cuprins intre Regele Carol si T.Vladimirescu si rezolvarea traficului.
Valoarea estimata fara TVA: 5,979,684.08 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura aplicata-cerere de oferte. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene conform legislatiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata.Garantie de buna executie de max 10% din pretul contractului fara TVA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1- „Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere”, Domeniul Major de Interventie 1.1- „Planuri integrate de dezvoltare urbana”, Sub-domeniul: „Poli de crestere”
VI.2) Alte informatii
Lucrarile fac parte din Proiectul \"Reabilitare strada Iancu Vacarescu- tronsonul cuprins intre b-dul Regele Carol si splaiul Tudor Vladimirescu\"
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 14:21
Vizionari 294