Executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ,,INFIINTAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA DOBRIN, JUDETUL SALAJ”
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBRIN (PRIMARIA COMUNEI DOBRIN)
Adresa postala: LOC. DOBRIN,NR. 16, JUDETUL SALAJ , Localitatea: Dobrin , Cod postal: 415270 , Romania , Punct(e) de contact: CAROL CSAPO , Tel. +40 260668803/+40 745577525 , Email: pimariadobrin@yahoo.com , Fax: +40 260668803 , Adresa internet (URL): www.comunadobrin.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului ,,INFIINTAREA UNUI CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA DOBRIN, JUDETUL SALAJ”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: COMUNA DOBRIN
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Prin proiect se doreste: infiintarea unui centru de informare turistica in localitatea Dobrin, comuna Dobrin, judetul Salaj si promovarea turismului in comuna Dobrin, judetul Salaj.
Valoarea estimata fara TVA: 249,673 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.06.2013
Durata: 7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
OUG nr.34/2006,74/2005,30/2006,13/2006 HG nr.925/2006,1660/2006,942/2006,895/2005,1045/2011,782/2006,411/2005, 766/1997,28/2008,1072/2003 ORDIN nr.170/2012,113/2008,313/2011,509/2011,302/2011,314/2010,11/2007,175/2007,26/2007,863/2008 LEGEA nr.554/2004,215/2001,10/1995,50/1991,346/2004
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-GARANTIE DE PARTICIPARE 4700 RON VIRATA IN CONT RO14TREZ5615006XXX002854 TREZORERIA ZALAU -IN CAZUL CONTESTATIILOR CARE SUNT RESPINSE DE CATRE CNSC SE RETINE SUMA DE 2392,70 RON DIN GARANTIA DE PARTICIPARE -PROIECT FINANTAT FEADR PRIN PNDR M.313 -INFORMATII SUPLIMENTARE ANEXA 4
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR MASURA 313 INCURAJAREA ACTIVITATILOR TURISTICE, FINANTATA PRIN FEADR, PRIN CONTRACT DE FINANTARE NR. C313011163300008/02.02.2012 SEMNAT INTRE APDRP ROMANIA SI COMUNA DOBRIN
VI.2) Alte informatii
PROCEDURA-CERERE DE OFERTA CRITERII DE ATRIBUIRE-CEL MAI MIC PRET LIMBA REDACTARE DOCUMENTE-ROMANA TIP DE FINANTARE-PNDR
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: http://www.anaf.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: http://www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: http://www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 09:34
Vizionari 279