Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executia lucrarilor obiectivului de investitii \"Reabilitare cladire pentru persoane in dificultate\"

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: ing. Crenguta Oprea , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Executia lucrarilor ?n completarea celor prevazute ?n contractul nr.157/06.09.2013, aferent obiectivului de investitii „Reabilitare cladire pentru persoane ?n dificultate”, cod SMIS 40778

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Cladirea pentru persoane ?n dificultate, str.Plavosin nr.21, Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari ?n completare la cele prevazute ?n C.nr.157/06.09.2013 pt.„Reabilitare cladire pentru persoane ?n dificultate”,cod SMIS 40778,in concordanta cu cerintele impuse in documentatia tehnica.



Valoarea estimata fara TVA: 522,788.31 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.02.2014

Durata: 2 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Procedura aplicata- cerere de oferta cu etapa finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantie participare -in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, perioada de valabilitate minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, garantie buna executie de maxim 10% din valoarea contractului.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007 -2013,Axa prioritara 1-„Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere”,Domeniul major de interventie 1.1.-„Planuri integrate de dezvoltare urbana”,Sub-domeniul:„Poli de crestere\"

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata- cerere de oferta, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: mfinante.ro

Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

03.02.2014 12:53
Vizionari 290