Executia lucrarilor, furnizarea si montarea de dotari si utilaje tehnologice in vederea reabilitarii str. Vacarescu pe tronsonul cuprins intre B-dul Regele Carol si B-dul 16 Decembrie
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408367 , In atentia: Ec.Lucretia Schipor , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executia lucrarilor,furnizarea si montarea de dotari si utilaje tehnologice in vederea reabilitarii str.Vacarescu pe tronsonul cuprins intre B-dul Regele Carol si B-dul 16 Decembrie
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Timisoara, str.Vacarescu pe tronsonul cuprins intre B-dul Regele Carol si B-dul 16 Decembrie
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Executia lucrarilor,furnizarea si montarea de dotari si utilaje tehnologice in vederea reabilitarii str.Vacarescu pe tronsonul:B-dul Regele Carol si B-dul 16 Decembrie.In exe.lucr.de c-tii se vor utiliza solutii tehnologice moderne care respecta standardele nationale si europene din domeniu.
Valoarea estimata fara TVA: 3,635,290 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor executa in vederea atingerii obiectivelor si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare depusa in vederea atragerii finantarii nerambursabile in cadrul POR 2007-2013 Axa Prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1. Sub-domeniul \"Poli de crestere\".
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantie de participare in suma fixa de pina la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;garantie de buna executie de maxim 10% din pretul contractului, fara TVA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013 , Axa prioritara 1-\"Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere\" , Domeniul major de interventie 1.1-\"Planuri integrate de dezvoltare urbana \", Sub-domeniul : \"Poli de crestere\".
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 09:40
Vizionari 251