Executia lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice aferente proiectului „Reabilitare cladire pentru persoane ?n dificultate” - cod SMIS 40778
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: ing. Crenguta Oprea , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice aferente proiectului „Reabilitare cladire pentru persoane ?n dificultate” - cod SMIS 40778
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Str. Ioan Plavosin nr.21 - Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari pentru proiectul „Reabilitare cladire pentru persoane ?n dificultate” - cod SMIS 40778, in conformitate cu cerintele impuse prin documentatia tehnica.
Valoarea estimata fara TVA: 2,022,163.19 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura aplicata-cerere de oferte. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene conform legislatiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata; valabilitate 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; garantie de buna executie de max 10% din pretul contractului fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1- “Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor- poli urbani de crestere”, Domeniul major de interventie 1.1-“Planuri integrate de dezvoltare urbana”,sub-domeniul “Poli de crestere”.
VI.2) Alte informatii
Lucrarile fac parte din proiectul \"Reabilitare cladire pentru persoane in dificultate\", contract de finantare nr.3655/15.02.2013. Procedura aplicata pentru atribuirea acestui contract este cererea de oferte.Criteriul de atribuire \"pretul cel mai scazut\".
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2013 16:53
Vizionari 260