Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executia lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice aferent proiectului

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: Ing. Crenguta Oprea , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Executia lucrarilor de constructii si instalatii si echipamente tehnologice aferent proiectului \"REABILITARE CLADIRE pentru PERSOANE in DIFICULTATE\"

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Str. Ioan Plavosin nr. 21 - TIMISOARA

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Se vor executa lucrari de consolidare a structurii de resist.,reabilitare termica,igienizarea subsolului, recompartimentare,reconditionarea tamplariei ext.si int.,refacerea finisajelor,a sistematizarii ext.,a instal. sanitare,incalzire,incendiu si electrice.,cf.specif. din documentatia tehnica



Valoarea estimata fara TVA: 1,909,615.24 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Procedura aplicata-cerere de oferte. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene conform legislatiei

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata,valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantie de buna executie de max 10% din pretul contractului fara TVA

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013- Axa prioritara 1 - „Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere”,Domeniul major de interventie 1.1.-„Planuri integrate de dezvoltare urbana” Sub-domeniul: \"Poli de crestere\"

VI.2) Alte informatii

Lucrarile fac parte din Proiectul \"REABILITARE CLADIRE pentru PERSOANE in DIFICULTATE\"

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

21.08.2012 08:13
Vizionari 297