Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executia lucrarilor de constructii si instalatii, furnizarea si montarea de dotari si utilaje tehnologice pentru: Modernizarea Parcului Rozelor din Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408478 , In atentia: Ec. Maria Mezei , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Executia lucrarilor de constructii si instalatii, furnizarea si montarea de dotari si utilaje tehnologice pentru: Modernizarea Parcului Rozelor din Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Parcul Rozelor Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de modernizare a Parcului Rozelor Timisoara, Proiect:\"Modernizarea Parcului Rozelor din Timisoara\".



Valoarea estimata fara TVA: 4,090,932.1 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.05.2011

Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Lucrarile se vor executa in vederea atingerii obiectivelor si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare depusa in vederea atragerii de fonduri nerambursabile in cadrul POR 2007-2013, Axa Prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1 Sub-domeniul \"Poli de crestere\".

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1-\"Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor -poli urbani de crestere\", Domeniul major de interventie 1.1. - \"Planuri integrate de dezvoltare urbana\", Sub-domeniul: \"Poli de crestere\".

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

16.03.2011 12:41
Vizionari 275