Executia lucrarilor de constructii si instalatii, furnizare si instalare de echipamente pentru realizarea,modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei-Timisoara
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 256408478 , In atentia: Ing. Crenguta Oprea , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 256408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii si instalatii, furnizare si instalare de echipamente pentru realizarea,modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei-Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Serviciul pentru Protectia Copilului si Familiei , str.Platanilor nr.2, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari de constructii si instalatii, furnizare si instalare de echipamente pentru realizarea, modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei-Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 980,112.92 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor executa pentru atingerea obiectivului si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare pt.proiectul din cadrul POR 2007-2013-Axa prioritara 1.Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene conform legislatiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantie de buna executie de max.10% din pretul contractului fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013- Axa prioritara 1 - „Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli urbani de crestere”,Domeniul major de interventie 1.1.-„Planuri integrate de dezvoltare urbana” Sub-domeniul: \"Poli de crestere\"
VI.2) Alte informatii
Lucrarile fac parte din Proiect: “Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei - Timisoara\"
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 10:48
Vizionari 387