Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Executarea bransamentelor de apa si a racordurilor de canalizare in regiunea Constanta Ialomita

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



S.C RAJA S.A CONSTANTA

Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900590 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe , Tel. +40 241664046 , In atentia: Dlui Stelian BUDES , Email: ionprd@yahoo.co.uk , Fax: +40 241612283 , Adresa internet (URL): www.rajac.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Ap?

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Executarea bransamentelor de apa si a racordurilor de canalizare ?n regiunea Constanta – Ialomita.

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: Localitati din Jud. Constanta si Ialomita.

Codul NUTS: RO223 - Constanta

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Executarea bransamentelor de apa si a racordurilor de canalizare ?n regiunea Constanta – Ialomita.

Lot 1: Extinderea retelei de alimentare cu apa si executia bransamentelor de apa in regiunea Ialomita.

Lucrarile constau in extinderea retelei de apa potabila si executia de bransamente in localitatile Dridu si Fierbinti din judetul Ialomita.



Lot 2: Extinderea retelei de alimentare cu apa, executia bransamentelor de apa si a racordurilor de canalizare ?n regiunea Constanta.

Lucrarile constau in executia de bransamente in localitatile Medgidia, Cobadin, Valu lui Traian, Cernavoda, Eforie, Techirghiol, Tuzla, Cumpana, Agigea, Mihail Kogalniceanu, Ovidiu, Lumina, Navodari, Corbu si Limanu din judetul Constanta, executia de racorduri in localitatile Medgidia, Cobadin, Valu lui Traian, Cernavoda, Eforie, Techirghiol, Tuzla, Cumpana, Agigea, Mihail Kogalniceanu, Ovidiu, Lumina, Navodari, Corbu si Limanu din judetul Constanta si extinderea retelelor de apa in localitatile Medgidia, Cumpana si Mihail Kogalniceanudin judetul Constanta.



Valoarea totala estimata fara TVA : 35.566.190 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 3.003.370 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 32.562.820 Lei fara TVA



LOT 1

Valoarea estimata fara TVA: 2.731.270 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 230.640 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 2.500.630 Lei fara TVA



LOT 2

Valoarea estimata fara TVA: 32.834.920 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 2.772.730 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 30.062.190 Lei fara TVA

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)

44163000-0 - Tevi si racorduri (Rev.2)

45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)

45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Lucrarile de constructie constau in executarea de bransamente si racorduri pentru conectarea la reteaua de apa si de canalizare si extinderea retelelor de apa in:

Lot 1: Extinderea retelei de alimentare cu apa si executia bransamentelor de apa in regiunea Ialomita.

Localitatile Dridu, Fierbinti (extindere retea de apa potabila 7546 m si 438 bransamente de apa)

Lot 2: Extinderea retelei de alimentare cu apa, executia bransamentelor de apa si a racordurilor de canalizare ?n regiunea Constanta.

Localitatile: Medgidia, Cobadin, Valu lui Traian, Cernavoda, Eforie, Techirghiol, Tuzla, Cumpana, Agigea, Mihail Kogalniceanu, Ovidiu, Lumina, Navodari, Corbu si Limanu (2625 bransamente de apa si 6058 racorduri de canalizare );

Localitatile Medgidia, Cumpana si Mihail Kogalniceanu (extindere retea de apa potabila 4725 m)



Valoarea totala estimata fara TVA : 35.566.190 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 3.003.370 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 32.562.820 Lei fara TVA



LOT 1

Valoarea estimata fara TVA: 2.731. 270 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 230.640 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 2.500.630 Lei fara TVA



LOT 2

Valoarea estimata fara TVA: 32.834.920 - Moneda: Lei

Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 2.772.730 lei, care reprezinta 9,5 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.

Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 30.062.190 Lei fara TVA



Valoarea estimata fara TVA: 35,566,190 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

10 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Ofertantul va constitui o garantie pentru participare ?n cuantum de: Lot 1 - 48.000 lei. Lot 2 - 580.000 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. (Model orientativ Formular nr. 1) In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile. Garantia de participare la licitatie, in original, va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri europene = 75,20 % Co-finantare nationala = 24,80 %

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180

Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.

Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic.

2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din ordonanta

Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)– documentele prezentate trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.

Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )

Ofertantul va anexa declaratiei:

Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe propie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006.

Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe propie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006.

In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie si documentele anexate solicitate.



3. Declaratie \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\"

Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )



4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691

Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )

Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:

1. Felix Stroe- Director general;

2. Aurel Presura- Director General Adjunct;

3. Tereza Baranescu- Director Economic;

4. Elena Sfrija- Director juridic;

5. Ion Preda- Director Dezvoltare si Finantari Externe;

6. Stelian Budes- Director Adjunct Dezvoltare si Finantari Externe;

7. RodicaMihai- Adj. Director Dezvoltare si Finantari Externe;

8. EugenSerban- Manager Proiect Constanta- Ialomita;

9. Maria Boghici - Manager Proiect UIP-D;

10. Irina Sarbu- Sef Serv Juridic; Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.

Pentru persoanele juridice rom?ne

Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.

In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila cu mentiunea ,, conform cu originalul\", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta,

Pentru persoanele juridice straine

Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)

- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic ?n curs

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1

Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2011, 2012 si 2013 sa fie cel putin ?n suma de:

Lot 1 - 2.500.630 lei.

Lot 2 - 30 062 190 lei

Documente relevante:

bilantul contabil sau extrase de bilant ?nregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.

Modalitatea de indeplinire

Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr.7)

Pentru conversia ?n RON, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.

Cerinta nr. 2

Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim ,,3,, luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, ?n valoare de:

Lot 1 - 720.000 lei

Lot 2- 8.500.000 lei

Modalitatea de indeplinire

Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare pentru o perioada de 3 luni ?n suma de:

Lot 1 - 720.000 lei

Lot 2- 8.500.000 lei

Modalitatea de indeplinire

Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare

In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.

Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.

Modalitatea de indeplinire

Se vor prezenta: Formularul nr.7A,Formularul nr.7B si Formularul nr.6.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta 1:

Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele:

Lotul I:

Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8,0 km de retele de apa si sau aductiuni de apa

Lotul II:

• Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 15,0 km de retele de apa si sau aductiuni de apa

si

• Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 15,0 km de retele de canal



Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:

- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;

- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.

Modalitatea de indeplinire

Completare Formular nr. 8 si Formular 8C

Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.

In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, conform Formular nr. 8A, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.

Modalitatea de indeplinire

Se vor prezenta: Angajament ferm , conform Formular nr. 8A, Formularul nr. 8B, Formularul nr. 8C si Formularul nr. 6.

Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.



Fara a i se diminua raspunderea ?n ceea ce priveste modul de ?ndeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include ?n propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.

Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.

Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.

Modalitatea de indeplinire

Completare Formular nr. 8D

Cerinta nr. 1

Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001



Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.

Modalitatea de indeplinire

Certificat ISO 9001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului

Cerinta nr. 2

Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001



Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica ?n ?ndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.

Modalitatea de indeplinire

Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

05.09.2014 11:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 05.09.2014 13:00

Locul: SC RAJA SA, Str. Calarasi Nr. 22-24, Constanta, Romania

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatorii UCVAP ( daca este cazul).

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DE MEDIU

Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu

VI.3) Alte informatii

Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc con?in acela?i pret, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara ?n plic ?nchis, caz ?n care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut. Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici, trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica. Functie de calitatea de participant la procedura (in nume propriu, asociati, subcontractanti, sustinatori) documentele solicitate la capitolul III.2. Conditii de participare, vor fi completate de participanti conform Ordin ANRMAP 509/2011-Anexa 2. Valoarea aferenta procentului de 9,5 % de diverse si neprevazute trebuie cuprinsa de operatorii economici ca element constitutiv al propunerii financiare prezentate de acestia.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul de depunere al contestatiei : in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Directia Juridica SC RAJA SA

Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24 , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900590 , Romania , Tel. +40 241664046 , Fax: +40 241662577 , Adresa internet (URL): http://www.rajac.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

10.07.2014 09:23
Vizionari 490