Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Excavator senilat cu brat normal, cu capacitatea cupei de 1.1 mc

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES TISA

Numar invitatie: 366396 / 23.10.2014

Denumire contract: Excavator senilat cu brat normal, cu capacitatea cupei de 1.1 mc”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES TISA

Cod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

IN SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarie a apelor)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Excavator senilat cu brat normal, cu capacitatea cupei de 1.1 mc”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achiztia unui excavator senilat cu brat normal, cu capacitatea cupei de 1.1 mc conform cerintelor prevazute in Caietul de sarcini

II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 564,516.13 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare • Cuantumul garantiei de participare este de 8500 lei. Cuantumul acesteia a fost stabilit ?n baza art. Art. 85 lit. a) din HG 925/2006. • Perioada de valabilitate a garantiei de participare – 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se ?ncadreaza ?n categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: toate formele prevazute la art. 86 alin.1 si 5 din HG 925/2006 - garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular 9), ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire, iar dovada garantiei de participare se va depune obligatoriu in SEAP si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Aceasta se va restitui ?n conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006 - completata ?n conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.- completata ?n conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" – conform Ordin ANRMAP 314/2010 - completata ?n conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata ?n conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare Persoanele care detin functii de decizie ?n organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut Canta-Director, Filip Aurel-Director economic, Stroi Petrica-Director tehnic, Gligan Rodica-Sef Birou Achiziti, Pop Sorin - Birou Achizitii, Fodor Gheorghe-Consilier Juridic, Dae Dan – Serviciul Contabilitate , Crainic Dorin - Mecanizare, Tupa Mihaela - Mecanizare, Bogdan Alina-Birou Achizitii, Pocol Daniela-Consilier juridic, Sofronie Diana– Serviciul Contabilitate. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform model Formular 11 din Sectiunea Formulare. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut. Se vor prezenta: Cerinta 1 : 1. Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului care va include comercializarea produselor care fac obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic Documentele emise ?ntr-o alta limba vor fi prezentate ?nsotite de traducere autorizata ?n limba rom?na. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a transmite comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata. Este permisa prezentarea certificatului constatator emis de ONRC in forma electronica avand incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa, caz in care nu mai este necesara transmiterea documentului original.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta ?n furnizarea de astfel de produse. Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizorul va prezenta cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; SR- EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribui, in copie certificata „conform cu originalul”, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2014 09:31

Vizionari 307