Excavator
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Numar invitatie: 367807 / 25.11.2014
Denumire contract: Excavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Cod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739881, Fax: +40 250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon:+40 250739881, fax:+40 250739880, persoana de contact:Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Administratia Bazinala de Apa str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Excavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
achizitia unui excavator in leasing cu 45% avans si 12 rate lunare egale
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570,828.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 11.000. lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; Perioada de valabilitate a garantiei de participare – 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Modul de constituire a garantiei este conf. Art. 86 din HGR 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: 1. Virament bancar sau Instrument de garantare irevocabil emis, ?n conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. Ordin Plata in contul pentru garantii de participare al autoritatii contractante RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. V?lcea, beneficiar ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT, CIF RO 23730128 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta p?na cel t?rziu la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se ?ncadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului (fara T.V.A.). Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 89, alin. (2), si ?n oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea garantiei de buna executie la 50%, conform art. 16 alin. (2) din Legea privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se ?ncadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, ?n temeiul art.180 din OUG 34/2006. ?ncadrarea intr-una din sit. prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Aceasta solicitare trebuie ?ndeplinita si de asociat sau tertul sustinator daca este cazul; 2) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.181 din OUG 34/2006 ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura; 3) Certificat de Cazier Fiscal emis de autoritatea fiscala in domeniu pentru ofertant. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”; se solicita pentru a certifica existenta sau lipsa faptelor ?nscrise ?n cazierul fiscal 4) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. 5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele/Certificatele se vor prezenta ?n original sau ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” de catre ofertantul declarat c?stigator. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi ?ndeplinite in masura in care operatorii economici prezinta ?nlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. 6) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin ANRMAP nr. 314 / 2010, privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Se va completa ‘Certificat de participare la procedura cu oferta independenta”. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta 7) Declaratie pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul). ?ncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul Administratiei Bazinala de Apa Olt: Director - ing. Daniel BAVITA; Director Ec. - ec. Lenuta DOBRINESCU; Director Tehnic DI - ing. Ion BALOI; Director Tehnic EL- ing. Emilian NISTOR;Director Tehnic LCA- dr. ing. Toma BONCAN; Sef Birou PIUI –ing. Stefan PURECA; Sef Serv. Expl. Lucrari – UCC – dr. ing. Dumitru BOBOCU; Sef Birou Achizitii – ing. Daniela SIMA Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla ?n situatia de incompatibilitate sau daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n legatura cu situatia proprie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele fizice sau juridice straine , ?n vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, vor prezenta: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Certificat constatator (sau document echivalent) din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniul de activitate al ofertantului, respectiv in codul CAEN sau echivalent (aferent tarii din care provine). Documentele trebuie sa fie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, ?nainte de ?ncheierea contractului de achizitie publica, depunerea doc. in original sau copie legalizata. (?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul ?n original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013 ) a operatorului economic, care trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei. ?n cazul depunerii unei oferte comune, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, cerinta minima poate fi ?ndeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se vor prezenta bilanturile contabile/extrasele de bilant/rapoartele de audit/rapoartele cenzorilor din ultimii 3 ani financiari (se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor). Se vor prezenta documentele solicitate (copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul”). Valoarea in euro se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anii prezentati. Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate ?n alta moneda dec?t euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Rom?niei pentru anii indicati. Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri ?n echivalent euro sau lei/alta valuta se regasesc pe site-ul www.bnro.ro. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare ?n ultimii 3 ani. Acestea vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte ( 2013, 2012, 2011). Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.11.2014 07:41
Vizionari 462