Emailuri, smalturi, diluanti
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Salcamilor nr. 23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon:+40 265402800, fax:+40 265306340, persoana de contact:Simona Laura Catana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures Str. Salcamilor nr. 23 Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Emailuri, smalturi, diluanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare produse emailuri, smalturi diluanti
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66,672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 1.333 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil la data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. 1 si 6 din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare este RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala T?rgu Mures, RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare, pe plicul exterior care contine oferta.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 – actualizata, dupa cum urmeaza : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) – (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator; si alin. (3) din H.G. 925/2006- actualizata, dupa dum urmeaza: Daca partile convin , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1A), Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (formular nr. 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 (Formular nr. 1C Pantelimon Avram – director SNGN Romgaz SA Sucursala T?rgu Mures, Caraivan Viorica- director economic, Mircea Lucian Barsan - Director Departament Tehnic – Achizitii SNGN Romgaz SA Medias, Claudiu Dan Ilinca – Sef birou juridic, Ioan Stefan - presedinte comisie evaluare, Ovidiu Ciurca - membru, Camelia Doina Pop - membru, Stelian Suceava – membru, Ujica Miluta - membru, Calin Baraian – membru, Simona Laura Catana- membru), Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular nr. 1D). Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat constatator emis de ONRC informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (copie cu specificatia „conform cu originalul”) din care sa reiasa obiectele de activitate. Ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator ?n original sau copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator ?n original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) de minim: 133.344 lei. Pentru calculul cifrei medii de afaceri ?n valuta se va folosi cursul mediu publicat de BNR pentru fiecare an ?n parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta ?n domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar,prin care se confirma furnizarea la nivelul unui contract maxim doua contracte, produse similare cu cele care fac obiectul contractului cu o valoare cumulata de minim: 33.336 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, durata de furnizare, beneficiari. Pentru calculul in valuta se va folosi cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Precizare: ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.,Se va prezenta o lista cu principalele produse livrate in ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.,Informatii privind asocierea (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2014 10:05
Vizionari 305