Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Elemente si materiale de avertizare a pericolelor de securitatea muncii si PSI

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.

Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010494 , Romania , Punct(e) de contact: Departament Achizitii , Tel. +4 0212031306 , In atentia: Dana BANEA - dbanea@nuclearelectrica.ro , Email: cteodorescu@nuclearelectrica.ro , Fax: +4 0212031300 , Adresa internet (URL): http://www.nuclearelectrica.ro/ , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda

Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2 , Localitatea: Cernavoda , Cod postal: 905200 , Romania , Punct(e) de contact: Ionica Vasile , Tel. +40 241801196 , In atentia: Achizitii, Pavilion 0, Camera P48 , Email: ionica.vasile@cne.ro , Fax: +40 241236006

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

SN Nuclearelecrica SA

Adresa postala: Str. Polona, nr. 65 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010494 , Romania , Punct(e) de contact: Departament Achizitii , Tel. +40 212031306 , In atentia: Dana Banea , Email: dbanea@nuclearelectrica.ro , Fax: +40 212031300

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati „Energie”

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Elemente si materiale de avertizare a pericolelor de securitatea muncii si PSI

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: CNE Cernavoda

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 48 luni



Valoarea estimata fara TVA: 1,309,249 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente o data la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 443.274 Lei .

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Panouri de securitate, Benzi de avertizare, Elemente de protectie/avertizare, Bariere metalice extensibile, Stalpi mobili cu banda de avertizare, Platforma protectie cabluri (50 tipuri de produse)

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



31523000-8 - Indicatoare si placute luminoase (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

- Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului, precum si cantitatile minime si maxime estimate pe un singur contract subsecvent sunt precizate in Caietul de sarcini, Partea II-a a Documentatiei de atribuire



Valoarea estimata fara TVA: 1,309,249 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

48 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Garantia de participare este de 12.000 lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Conf. cu art. 86 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001 BCR Sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va completa Formular III.1.1.a) Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004, cu modif. si compl. ulterioare, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pt. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 5.089 lei. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conf. cu prev. art. 88 din HG 925 / 2006 de participare la procedura, in conf. cu prev. art. 88 din HG 925 / 2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent (fara TVA), este irevocabila si se constituie in conformitate cu art. 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza Formular III.1.1.b. Totodata , se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1) Declaratie privind ne?ncadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006

Se va completa Formularul III.2.1.a.1

Note:

a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.

b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.180.

c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti

2) Declaratie privind ne?ncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .

Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:

a) pentru persoane juridice/fizice romane

a1) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;

a2) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.

b) pentru persoane juridice / fizice straine

b1) Documente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora, in limba romana.

Se vor prezenta ?n original sau copie legalizata sau copie “conform cu originalul”.

Note:

a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.

b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.

c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractant

3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta

Se va completa Formularul III.2.1.a.3

Nota:

In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.

4) Declaratie privind ne?ncadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 .

Se va completa Formularul III.2.1.a.4

In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:

Daniela Lulache - Director General;

Mihai Darie - Director Financiar;

Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Financiar;

Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;

Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Dept Achizitii

Comisia de evaluare:

Dana Banea (Presedinte cu drept de vot), Stefan Rolea, Mihaela Enachescu, Dana Niculescu, Viorel Ganea, Gabriel Livadaru, Ionica Vasile – membrii si Ioan Policeanu – membru de rezerva.

Note:

a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.

b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.

c) Acest Formular se va completa si de catre eventualii subcontractanti. 1a. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane. Este necesar ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de care ONRC.

sau

1b. - Document care dovedeste o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice / fizice straine

Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul:

- se va prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” sau in forma electronica avand incorporata, atasata sau logic asociata, semnatura electronica extinsa.

- va contine informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor

- va fi insotit de traducere autorizata si legalizata, in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.

Note:

a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.

b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori.

c) In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1) Bilantul contabil la data de 31.12.2013, vizat si inregistrat de organele competente

Modalitatea de indeplinire

Se va prezenta ?n copie cu mentiunea “conform cu originalul”, semnat si stampilat de catre ofertant.

2) Declaratia pe proprie raspundere privind cifra globala de afaceri din ultimii trei ani.

Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta media cifrelor globale de afaceri din ultimii 3 ani (2011,2012 si 2013) de minim 880.000 Lei.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul III.2.2.1

Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro.

Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 vor beneficia de o reducere cu 50% a cifrei medii anuala de afaceri globale.

Pentru a beneficia de acest drept ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1

3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)

Modalitatea de indeplinire

In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11^1 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Se va completa Formularul III.2.2.2.

Sustinatorul financiar va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69^1 din OUG 34/2006.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati/stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).

Se va prezenta cel putin un document /certificat emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme cel putin una dintre livrarile din lista.

Se accepta oferantii pentru care, din documentele de confirmare livrari prezentate, rezulta ca au avut contracte la nivelul carora s-au efectuat livrari cu valori totale, cumulate, de minim 440.000 lei

Modalitatea de indeplinire

Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.

Se va completa Formularul III.2.3.1.P.



Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei / valuta comunicat de BNR, conform site-ului curs-valutar-bnr.ro.

2) Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (conform Ordin ANRMAP nr. 509 / 2011), astfel:

3.1 - Un indicator format A4 pe suport de vinil autocolant

3.2 - Un indicator format A4 pe suport din plastic

3.3 - 10 – 15 cm banda avertizare din folie PVC

3.4 - 10 – 15 cm banda avertizare autoadeziva

3.5 - 10 – 15 cm banda avertizare autoadeziva antiderapanta

3.6 - 10 – 15 cm banda avertizare autoadeziva fotoluminiscenta

3.7 - Un indicator fotoluminiscent pe suport placa PVC, dimensiune 15x15 cm2

3.8 - O rondela fotoluminiscenta pe suport autocolant

3.9 - Pentru banda autoadeziva pentru conducte, 20 – 30 cm, film autoadeziv din PVC (materialul de baza). Acesta nu este necesar sa fie colorat sau inscriptionat; se va testa doar capacitatea acestuia de a-si pastra proprietatile in conditii de temperaturi ridicate (pana la 70?C), prin lipirea pe conductele din instalatiile tehnologice. Dupa 36 de ore banda adeziva nu trebuie sa se dezlipeasca, sa se increteasca, sa se exfolieze sau sa-si modifice dimensiunile.

Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul S. N. Nuclearelectrica SA, str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti, cod postal 010494 , In atentia: Dana Banea

Modalitatea de indeplinire

Mostrele vor fi etichetate coresponzator cu:

Numele ofertantului si Denumirea produsului ofertat

3) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)

Modalitatea de indeplinire

?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11^1 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Se completeaza Formularul III.2.3.6 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.6.a si Formularul V. III.2.3.6.b), dupa cum este aplicabil.

Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69^1 din OUG 34/2006

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Pentru licitatia electronica, operatorii ec. trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP, se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic “pretul total“, (calculat conf. cap. IV.4.2) si pot doar sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Acordul cadru se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

PA # 27102-01

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

07.08.2014 10:30

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 07.08.2014 11:00

Locul: SN Nuclearelectrica, Str. Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.3.2

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa. 2) In plicul care contine documentele de calificare se vor include - Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, prin completarea Formularului VI.3.2 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura, prin completarea Formularului III.2.1.a.5 3) Daca in urma finalizarii licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http://www.certsign.ro/certsign/resurse/download

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

- 5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256^2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



S.N.Nuclearelectrica S.A.- Departament Achizitii

Adresa postala: Str. Polona, nr. 65 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010494 , Romania , Tel. +40 212031304 , Fax: +40 212031315

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

30.06.2014 16:24
Vizionari 380