Electropompe de apa
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU , Tel. +40 253205401/+40 372819701 , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com , Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15 , , Localitatea: TARGU JIU , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 374171170 , In atentia: +40 253216064
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15 ,SECRETARIATUL DIRECTIEI ACHIZITII PUBLICE, et. 3, , Localitatea: TARGU JIU , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 374171170 , Fax: +40 253216064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Electropompe de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitati din cadrul Complexului Energetic, conform Caiet de sarcini
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Electropompe de apa - conform ANEXA necesar 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
29 BUC. Electropompe de apa - conform ANEXA necesar 2014,astfel:
10 buc. - Electropompe submersibile - TOTAL LOTUL - 1,
2 buc. - Electropompe centrifugale - TOTAL LOTUL - 2,
17 buc. - Electropompe centrifugale - TOTAL LOTUL - 3.
Valoarea estimata fara TVA: 905,637 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate
Garantia de participare este de 18111 lei pentru toate loturile. GP defalcata pe loturi se regaseste in Anexa B. Echivalentul în alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zilede la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire:a)instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta în original,în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire. b)virament bancar în contul autoritatii contractante (RO59RNCB 0000 0600 1465 2248),deschis la Raiffeisen Banc Târgu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor;-numerar. Se va constitui de cãtre ofertantul/ofertantii declarat/i câstigãtor/i în maximum 15 zile de la incheierea contractului de furnizare, în valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire:-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;-prin depunerea la casierie a unor sume în numerar art.90,alin.2) din HG nr.925/2006);-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90,alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Modalitati legale de plata, in termen de maxim 60 de zile de la ireg. fact. la sediile de livrare. In cazul unei asocieri, plata se va efectua numai catre liderul de asociere.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate), cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul-Formular nr.1;
-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul, in care se va face referire doar la literele a, c1 si d-Formular nr.2;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formular nr.3;
-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(inclusiv subcontractant si tert sustinator)-Formular nr.4;
Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante sunt:
Director General Executiv: Ciurel Laurentiu Dan
Director Divizia Financiara: Scurtu Maria
Director Directia Achizitii: Dadalau Grigorie
Sef Departament Achizitii Minerit: Mocioi Dumitru
Sef Serviciu Achizitii Produse Minerit: Scurtu Ion
Sef Departament Juridic: Manea Elena-Laura
Director Directia Investiti: Petrescu Adrian
Sef Serviciu Investitii: Seimeanu Nicoale
Responsabil procedura: Buda Elena Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Documentul va fi prezentat fie în original, fie în copie legalizata sau în copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu originalul’’.
Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.
In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economic membru al asociatiei este obligat sa prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta:
a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau
b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Cerinta minima pentru calificare: - Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie/document (certificat) constatator in original sau copie lizibila, din partea unor beneficiari/clienti, conform. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, prin care sa confirme livrarea de produse.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr.1 Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) în ultimii 3 ani, conform formularului nr. 7. Toate documentele prezentate in vederea indeplinirii cerintei solicitate (contract/proces verbal de receptie/document (certificat) constatator sau orice alt document relevant) vor fi enumerate in anexa din cadrul fomularului;
Certificarea sistemului de management al calitatii, în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent. Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului acordat pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare. În cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract care o realizeaza. Documentele se vor prezenta în copie sau în copie lizibila certificata “conform cu originalul”, semnata si stampilata.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea documentului emis de organismul de certificare in original sau copie lizibila, cu mentiunea \"conform cu originalul\".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
În faza finala de licitatie electronica, vor participa operatorii economici înregistrati în SEAP si ofertele declarate admisibile în prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, în conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Numarul de runde electronice: 1, cu durata de o zi. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul în lei/lot, în baza criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”. Daca doua sau mai multe oferte aflate pe primul loc - prezinta acelasi pret, în urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa în plic închis. Ofertantul declarat câstigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara în lei/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2014 11:00
Locul: Str. Tudor Vladimirescu, nr 1-15, Loc. Târgu Jiu, jud.Gorj, sala de licitatii, et.III.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Doc.de calif.solicit.prin FDA la capitoul III.2 vor fi prezentate integral in cadrul sed.de desc.a of.de catre op.ec.participanti,in caz contrar,comisia de ev.va declara oferta inacceptabila si respinsa,in teme.art.36,alin.1)lit.b)din HG 925/2006.In cazul in care op.ec.opteaza pentru prezentarea unei decl.pe propria raspundere,semnata de rep.legal,prev.la art.11,alin.4)din HG 925/2006,comisia de ev.are dreptul de a solicita,iar op.ec.are obligatia de a prezenta/completa cert./doc.edif.care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif.,in temeiul art.11,alin.5) din HG 925/2006,in termenul specificat in solicitarea adresata,dar nu mai putin de 3 zile lucrat.de la data solicit.Nu se admite completarea cu doc.de calif.dupa data limita de depunere a of. Dupa deschiderea of.,comisia de ev.va solicita clarificari doar la doc.depuse,daca este cazul,fiind acordat un termen de maxim 3 zile lucr.de la momentul solicitarii.In situatia în care clarif.nu vor fi transmise în termenul stabilit,of.vor fi consid.inacceptabile si respinse,in temeiul art.36,alin.1),lit.b).2.Ofertantul îsi poate dem.sit.ec.si fin.ori cap.teh. si/sau prof.prin prezentarea unui angajament ferm de sust.din partea unui tert,in cond.art.186 si 190 din OUG 34/2006.Pentru a fi luata în consid.sustinerea acordata,angajamentul trebuie sa reprezinte un instr.jurid.care sa asigure dreptul AC de a solicita,în mod legitim,îndepl.anumitor oblig.de catre pers.sustinatoare.In cazul prezentarii ang.sustinerii ec.si fin.ori teh.si/sau prof.din partea unui tert,se vor prezenta oblig.decalar.de neincadrare in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG 34/2006,pentru tertul sustinator.Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3.În cadrul sed.de desch.se va consemna:-data si ora dep.of.;-constituirea garantiei de part.;- preturile ofertate in lei/lot,verificându-se daca a fost ofertata întreaga cantitate;-lista doc.depuse (conformitatea lor cu solicitarile AC va fi verificata ulterior sedintei de deschidere).Orice decizie cu privire la calificarea of.sau,dupa caz,cu privire la ev.ofertelor,va fi luata de catre comisia de evaluare în cadrul unor sedinte ulterioare sed.de deschidere a of.4.Op.ec.pot prezenta,odata cu depunerea ofertei,amendamente la proiectul de ctr.propus de AC, respectiv, doar la clauzele specifice. Comisia de evaluare va purta o corespondenta cu op.ec.in vederea stabilirii,de comun acord,a clauzelor contractuale specifice.In cazul in care,in urma concilierii,propunerea operatorului economic de modificare a clauzelor ctr.este in mod evident dezavantajoasa pentru AC,oferta va fi considerate neconforma si respinsa,in tem.art.36,alin.2)lit.b) din HG 925/2006.Daca op.ec.nu depune amendamente la proiectul de ctr.propus de AC pana la data si ora limita de dep.a of.,comisia de evaluare va considera ca op.ec.si-a insusit clauzele ctr.propuse.5.Oferta câstigatoare se va stabili numai dintre ofertele declarate admisibile de catre comisia de evaluare si numai pe baza criteriului de atribuire:pretul cel mai scazut,precizat în anuntul de part.si în doc.de atrib.6.In tem.art.69.2.,alin.2) din OUG 34/2006,mod.prin OUG 77/2012,op.ec.participanti vor completa o declaratie cu privire la datele de identificare ale of./of.asociat/subcontr./tertului sustinator,cf.form.nr.6.Daca doua sau mai multe oferte,clasate pe primul loc,prezinta acelasi pret,se va solicita o noua oferta de pret catre op.ec. ce va fi transmisa in plic inchis pe adresa AC.Procedeul se repeta pana la departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2014 14:47
Vizionari 329