Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Electropompe de apa

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU , Tel. +40 253205401/+40 372819701 , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com , Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15 , , Localitatea: TARGU JIU , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 374171170 , In atentia: +40 253216064

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15 ,SECRETARIATUL DIRECTIEI ACHIZITII PUBLICE, et. 3, , Localitatea: TARGU JIU , Cod postal: 210132 , Romania , Tel. +40 374171170 , Fax: +40 253216064

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Societate administrata in sistem dualist

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Electropompe de apa

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Subunitati din cadrul Complexului Energetic, conform Caiet de sarcini

Codul NUTS: RO412 - Gorj

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Electropompe de apa - conform ANEXA necesar 2014

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



42122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

29 BUC. Electropompe de apa - conform ANEXA necesar 2014,astfel:

10 buc. - Electropompe submersibile - TOTAL LOTUL - 1,

2 buc. - Electropompe centrifugale - TOTAL LOTUL - 2,

17 buc. - Electropompe centrifugale - TOTAL LOTUL - 3.



Valoarea estimata fara TVA: 905,637 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

90 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate

Garantia de participare este de 18111 lei pentru toate loturile. GP defalcata pe loturi se regaseste in Anexa B. Echivalentul în alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zilede la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire:a)instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta în original,în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire. b)virament bancar în contul autoritatii contractante (RO59RNCB 0000 0600 1465 2248),deschis la Raiffeisen Banc Târgu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor;-numerar. Se va constitui de cãtre ofertantul/ofertantii declarat/i câstigãtor/i în maximum 15 zile de la incheierea contractului de furnizare, în valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire:-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;-prin depunerea la casierie a unor sume în numerar art.90,alin.2) din HG nr.925/2006);-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90,alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Surse proprii. Modalitati legale de plata, in termen de maxim 60 de zile de la ireg. fact. la sediile de livrare. In cazul unei asocieri, plata se va efectua numai catre liderul de asociere.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate), cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul-Formular nr.1;

-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare,inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul, in care se va face referire doar la literele a, c1 si d-Formular nr.2;

-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formular nr.3;

-Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(inclusiv subcontractant si tert sustinator)-Formular nr.4;

Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante sunt:

Director General Executiv: Ciurel Laurentiu Dan

Director Divizia Financiara: Scurtu Maria

Director Directia Achizitii: Dadalau Grigorie

Sef Departament Achizitii Minerit: Mocioi Dumitru

Sef Serviciu Achizitii Produse Minerit: Scurtu Ion

Sef Departament Juridic: Manea Elena-Laura

Director Directia Investiti: Petrescu Adrian

Sef Serviciu Investitii: Seimeanu Nicoale

Responsabil procedura: Buda Elena Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.

Documentul va fi prezentat fie în original, fie în copie legalizata sau în copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu originalul’’.

Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.

In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.

In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economic membru al asociatiei este obligat sa prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta:

a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau

b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.

Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiintarii si dezvoltarii întreprinderilor mici si mijlocii.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate



III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Cerinta minima pentru calificare: - Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie/document (certificat) constatator in original sau copie lizibila, din partea unor beneficiari/clienti, conform. art.97¹ din HG.925/2006 sau oricare alt document relevant, prin care sa confirme livrarea de produse.

Modalitatea de indeplinire

Cerinta nr.1 Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) în ultimii 3 ani, conform formularului nr. 7. Toate documentele prezentate in vederea indeplinirii cerintei solicitate (contract/proces verbal de receptie/document (certificat) constatator sau orice alt document relevant) vor fi enumerate in anexa din cadrul fomularului;

Certificarea sistemului de management al calitatii, în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent. Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului acordat pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare. În cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna , cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract care o realizeaza. Documentele se vor prezenta în copie sau în copie lizibila certificata “conform cu originalul”, semnata si stampilata.

Modalitatea de indeplinire

Prezentarea documentului emis de organismul de certificare in original sau copie lizibila, cu mentiunea \"conform cu originalul\".

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

În faza finala de licitatie electronica, vor participa operatorii economici înregistrati în SEAP si ofertele declarate admisibile în prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, în conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Numarul de runde electronice: 1, cu durata de o zi. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul în lei/lot, în baza criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”. Daca doua sau mai multe oferte aflate pe primul loc - prezinta acelasi pret, în urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa în plic închis. Ofertantul declarat câstigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara în lei/lot.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

28.07.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 28.07.2014 11:00

Locul: Str. Tudor Vladimirescu, nr 1-15, Loc. Târgu Jiu, jud.Gorj, sala de licitatii, et.III.

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1.Doc.de calif.solicit.prin FDA la capitoul III.2 vor fi prezentate integral in cadrul sed.de desc.a of.de catre op.ec.participanti,in caz contrar,comisia de ev.va declara oferta inacceptabila si respinsa,in teme.art.36,alin.1)lit.b)din HG 925/2006.In cazul in care op.ec.opteaza pentru prezentarea unei decl.pe propria raspundere,semnata de rep.legal,prev.la art.11,alin.4)din HG 925/2006,comisia de ev.are dreptul de a solicita,iar op.ec.are obligatia de a prezenta/completa cert./doc.edif.care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif.,in temeiul art.11,alin.5) din HG 925/2006,in termenul specificat in solicitarea adresata,dar nu mai putin de 3 zile lucrat.de la data solicit.Nu se admite completarea cu doc.de calif.dupa data limita de depunere a of. Dupa deschiderea of.,comisia de ev.va solicita clarificari doar la doc.depuse,daca este cazul,fiind acordat un termen de maxim 3 zile lucr.de la momentul solicitarii.In situatia în care clarif.nu vor fi transmise în termenul stabilit,of.vor fi consid.inacceptabile si respinse,in temeiul art.36,alin.1),lit.b).2.Ofertantul îsi poate dem.sit.ec.si fin.ori cap.teh. si/sau prof.prin prezentarea unui angajament ferm de sust.din partea unui tert,in cond.art.186 si 190 din OUG 34/2006.Pentru a fi luata în consid.sustinerea acordata,angajamentul trebuie sa reprezinte un instr.jurid.care sa asigure dreptul AC de a solicita,în mod legitim,îndepl.anumitor oblig.de catre pers.sustinatoare.In cazul prezentarii ang.sustinerii ec.si fin.ori teh.si/sau prof.din partea unui tert,se vor prezenta oblig.decalar.de neincadrare in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG 34/2006,pentru tertul sustinator.Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3.În cadrul sed.de desch.se va consemna:-data si ora dep.of.;-constituirea garantiei de part.;- preturile ofertate in lei/lot,verificându-se daca a fost ofertata întreaga cantitate;-lista doc.depuse (conformitatea lor cu solicitarile AC va fi verificata ulterior sedintei de deschidere).Orice decizie cu privire la calificarea of.sau,dupa caz,cu privire la ev.ofertelor,va fi luata de catre comisia de evaluare în cadrul unor sedinte ulterioare sed.de deschidere a of.4.Op.ec.pot prezenta,odata cu depunerea ofertei,amendamente la proiectul de ctr.propus de AC, respectiv, doar la clauzele specifice. Comisia de evaluare va purta o corespondenta cu op.ec.in vederea stabilirii,de comun acord,a clauzelor contractuale specifice.In cazul in care,in urma concilierii,propunerea operatorului economic de modificare a clauzelor ctr.este in mod evident dezavantajoasa pentru AC,oferta va fi considerate neconforma si respinsa,in tem.art.36,alin.2)lit.b) din HG 925/2006.Daca op.ec.nu depune amendamente la proiectul de ctr.propus de AC pana la data si ora limita de dep.a of.,comisia de evaluare va considera ca op.ec.si-a insusit clauzele ctr.propuse.5.Oferta câstigatoare se va stabili numai dintre ofertele declarate admisibile de catre comisia de evaluare si numai pe baza criteriului de atribuire:pretul cel mai scazut,precizat în anuntul de part.si în doc.de atrib.6.In tem.art.69.2.,alin.2) din OUG 34/2006,mod.prin OUG 77/2012,op.ec.participanti vor completa o declaratie cu privire la datele de identificare ale of./of.asociat/subcontr./tertului sustinator,cf.form.nr.6.Daca doua sau mai multe oferte,clasate pe primul loc,prezinta acelasi pret,se va solicita o noua oferta de pret catre op.ec. ce va fi transmisa in plic inchis pe adresa AC.Procedeul se repeta pana la departajarea ofertelor.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

07.07.2014 14:47
Vizionari 329