Elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la Spitalul Judetean de Urgenta Deva
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETUL HUNEDOARA
Adresa postala: Str.22 Decembrie nr.58 , Localitatea: Deva , Cod postal: 330190 , Romania , Punct(e) de contact: IUDIT MARTON , Tel. 0254/211848 , Email: deva@asphd.ro , Fax: 0254/213758
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
elaborare proiect tehnic si executie lucrari de reparatii capitale la Spitalul Judetean de Urgenta Deva
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Judetean de Urgenta Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
lucrari de reparatii capitale
Valoarea estimata fara TVA: 50,756,908.1 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.02.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.06.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
elaborarea proiectului tehnic se va face prin raportare la studiul de fezabilitate pus la dispozitia op.economici de catre autoritatea contractanta
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa: bugetul D.S.P. finantat din bugetul de stat sau accize, bugetul spitalului; Plata: partial in termen de 14 zile de la emiterea facturii, dar dupa data de 24 ale fiecarei luni(cf. OUG 34/2009),in functie si sub rezerva accesarii sumelor necesare potrivit surselor de finantare indicate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2010 12:56
Vizionari 353