Elaborare proiect tehnic pentru CT KOS KAROLY
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 366473 / 27.10.2014
Denumire contract: “ELABORARE PROIECT TEHNIC PENTRU CT K?S K?ROLY „
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Cod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon:+40 266315120, fax:+40 266371137, persoana de contact:P?LL ?RP?D
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, camera 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
“ELABORARE PROIECT TEHNIC PENTRU CT K?S K?ROLY „
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
“ELABORARE PROIECT TEHNIC PENTRU CT K?S K?ROLY „ Reabilitarea si modernizarea centralei termice din incinta Grupului Scolar „ K?S K?ROLY” se ?ncadreaza ?n programul de reabilitare a ?ntregului sistem de termoficare din municipiul Miercurea Ciuc, si este conceputa a fi realizata ?n baza strategiei locale de dezvoltare a sistermului de termoficare ?n sistem centralizat, respectiv ?n cadrul programului national "Termoficare 2006-2015 caldura si confort". Valoarea estimata a servicului 24,000 lei.
II.1.6) CPV: 71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul: 350 lei. Echivalenta ?n lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. G.p poate fi constituita la alegere, virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, ori de o societate de asigurari, in original. Gp trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006. In cazul constituirii Gp cu OP, suma va fi virata in contul RO44TREZ3515006XXX002142 deschis la Trez M-Ciuc. AC are dreptul de a retine Gp, ofertantul pierz?nd suma constituita, c?nd se afla in urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai t?rziu de 15 zile de la semnarea contractului;
Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, conform art. 90 din HG nr.925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) – (4) se aplica corespunzator. (1) ?n cazul ?n care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume ?n numerar. (2) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Cand AC are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma depusa de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa AC in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la art. 91 din HG nr.925/2006. Perioada minima de garantie de buna executie nu se confunda cu Perioada minima de garantie a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ?n cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document 2. Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( anexa nr.65) Nota: a.) ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. b.) ?n cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie c.) ?n cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. 1. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66) Nota: a.) ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. b.)?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie c.) ?n cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevdederile art. 181 lit a), lit. c1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul. 4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice rom?ne - certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se ?nregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul - certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se ?nregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalul Pentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si ?n traducere ?n limba rom?na efectuata de un traducator autorizat. Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata. b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecãrei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificãrile si completãrile ulterioare. c). din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor d). ?n cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document e). In masura in care procedura de emitere a certificatelor de atestare fiscala nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie conform art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, astfel fiind aplicabile si prevederile art.9 alin.3 din Ordinul nr. ANRMAP509/2011 Nota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine pot fi : certificate edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; caziere judiciare valabile la data limita a depunerii ofertelor sau alte documente echivalente;Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Aceste documente se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata (in conformitate cu prevederile art. 5(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. c) ?n cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie d) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. 5. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) Persoanele cu functii de decizie: Primar - R?duly R?bert K?lm?n Viceprimar - Szoke Domokos Viceprimar- Antal Attila Director executiv – Meckl T?nde Sef birou - Orb?n Roz?lia Sef serviciu – Kover Katalin Consilier juridic - Eross T?nde Consilier juridic - Salamon Lilla Referent – Moln?r Maria Referent - Mih?lyfalvi Jol?n Inspector de specialitate – P?ll ?rp?d Consilieri locali Bokor Marton Chindea Traian F?leki Zolt?n-Ladislau F?l?p-?rp?d Zolt?n Kirm?jer Eniko L?z?r Anna Magyari Zolt?n M?rk Csucsi R?bert M?th? T?nde Orb?n Zsolt Somay P?ter So?s Szab? Kl?ra Toke Ervin Tepelus Marius Veress D?vid Vitos Attila Xantus Attila Nota: ?n cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie Se cere si ?n cazul subcontractantului si al tertului sustinator daca este cazul. 1.a Persoane fizice sau juridice rom?ne Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor Certificatul constatator, din care sa rezulte domeniul de activitate, codurile CAEN aferente acestora si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. 1.b Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul/candidatul este stabilit. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii 1.a Persoanele juridice/fizice rom?ne vor atasa Certificatul constatator, ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor -, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de ?nregistrare; c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); d. structura actionariatului; e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f. domeniul de activitate principal; g. domeniile de activitate secundare; h. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunz?nd specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata ?n afara sediului/la beneficiar ?n mod obligatoriu, ?n conformitate cu prevederile art. 5., art. 4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004). 1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul/candidatul este rezident, ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata ?n limba rom?na, emise de autoritatile competente din tara ?n care ?si are sediul operatorul economic - informatiile cuprinse in documentul edificator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor -, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; 2) codul unic de ?nregistrare; 3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); 4) structura actionariatului; 5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; 6) domeniul de activitate principal; 7) domeniile de activitate secundare; 8) activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN sau echivalent din certificatul constatator sau din documentul echivalent prezentat de persoana fizica/juridica straina, corespunz?nd specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata ?n afara sediului/la beneficiar ?n mod obligatoriu) Note: 1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate ?n favoarea ofertantului de catre eventualul tert sustinator; cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. 2., ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. 3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul ?n original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular ?n copie. Nota: 1. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata 3. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator ?n original sau pe copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile ?n ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), vizat si ?nregistrat de organul competent. “Informatii generale” contin?nd informatii privind cifra medie de afaceri globale pentru ultimii 3 (2011,2012,2013) ani ?n domeniul afferent. In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau orice alte elemente echivalente. 2. media cifrei de afaceri globale de min. 35.000 lei ?ntr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2011-2013). Se va prezenta Anexa nr.11 “Informatii generale” contin?nd informatii privind media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) an ?n domeniul de activitate aferent contractuluiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR afferent fiecarui an in parte. Anul 2013 1 € = 4,4190 RON pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimul an . b) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, dec?t exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. c) Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. “ Declaratie - lista serviciilor similare executate ?n ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a executat la nivelul a cel putin 1 contract sau a mai multor contracte, servicii similare a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 15.000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea ceirntei”. Se considera contract similar: proiecte pentru reabilitare constructii civile Se va prezenta: Serviciile prestate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motiveobiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Nota: a). exp similara se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/serviciilor contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus c). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2011 ; 2012; 2013). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro Cei trei ani la care aferenti experientei similare se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor. Anul 2011 1 € = 4,2379 RON Anul 2012 1 € = 4,4560 RON Anul 2013 1 € = 4,4190 RON,Informatii referitoare la personal 1. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere; Se cere doar completarea formularului 2. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani; Se cere doar completarea formularului 3.Se cere personal de specialitate , anume «inginer - instala?ii ?n construc?ii sau inginer mecanic» Se cere: CV- uri semnate ?n original; diplome; extrase din Registrul General al Salariatilor – REVISAL sau declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului,2. Anexa nr.18 – lista cu subcontractantii si specializarea acestora Nota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor ?n cazul ?n care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se ?ndeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se solicita - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. La ?ncheierea contractului de achizitie publica ofertantul c?stigator va prezenta contractele ?ncheiate cu subcontractantii nominalizati ?n oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. ?n cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte ?n mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.,3. anexa nr. 44 (model de acord de asociere) completat, ?n original sau copie lizibilia - ?n cazul asociatiilor (consortiilor). Nota: Se va prezenta: -denumirea societatilor asociate; - nominalizarea liderului asociatiei si ?mputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si ?n numele asociatilor; Pentru persoana juridica Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene, privind managementul calitatii ?n constructii, pentru activitatea de proiectare ?n constructii ; valabil la data limita de depunere a ofertelor ?n caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene sau ?n Romania Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2014 14:50
Vizionari 370