Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Videle
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
PRIMARIA ORASULUI VIDELE
Cod fiscal: 6853155, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Telefon: +40 0247453017, Fax: +40 0247453015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Romania, cod postal: 145300, telefon:+40 0247453017, fax:+40 0247453015, persoana de contact:DANIELA IVASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Videle, str. Republicii, nr. 2, judet Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Elaborare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al orasului Videle
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia consta in servicii de proiectare. Documentatia de urbanism va cuprinde:Studiu de fundamentare - Actualizarea suportului topografic,Introducerea pe suportul electronic nou creat a tuturor PUZ-urilor si PUD-urilor aprobate dupa aprobarea PUG-ului vechi,?ntocmirea studiilor de fundamentare(studiu geotehnic, inclusiv harti de hazard, studiu de mediu ?nconjurator si de peisaj, studiu circulatiei urbane, studiu morfo-structural si configurativ si studiu economic), ?ntocmire PUG (propriu-zis) + Regulament Local de Urbanism, ?ntocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor, Obtinerea tuturor avizelor necesare aprobarii PUG si RLU
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483,870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantum-9677 lei; Perioada de valabilitate-60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; modalitatea de constituire-conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Scrisoare de garantie-Formular 10) sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata pentru suma depusa in contul RO08TREZ6095006XXX000083 la Trezoreria Videle. Data la care se face echivalenta leu-euro este 22.05.2014 la cursul BNR.
Garantie de buna executie 2,5% din valoarea contractului de servicii fara TVA; modalitatea de constituire-conform prevederilor art. 90 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 1; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local - Formulare tip ale autoritatilor competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitatata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit prevederilor art. 11, alin. 4 din HG 925/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006 - Formularul 3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 4. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", iar celelalte formulare completate si semnate de ofertant vor fi depuse in original, conform prevederilor art. 5, alin. 3 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Badanoiu Nicolae, Nedelcu Florin Marius, Radu Virgil, , Ivan Corina Nicoleta, Ivascu Daniela, Grigore Mihaela, Toader Livia Cristina, Tudorache Bogdan, Burcea Lucica Lacramioara si consilierii locali: Trifan Liviu, Bratu Alexandru, Parvan Marin, Nedelcu Silviu, Constantinescu Florica, Ciupageanu Ion, Lincu Dumitru, Nitu Cristian, Burlacu George Viorel, Popescu Valentin, Stan Marius Eugen, Tudor Mihai, Sitoiu Valerica, Vacaru Dragomir, Mocanu Simona Ramona, Burcea Lucian. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului care sa corespunda categoriei deservicii ce urmeaza a fi contractate. In cazul IMM-urilor se va prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 – Experieta similara -Lista a serviciilor similare executate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare , beneficiarii - Formularul 6. Formularul completat va fi depus in original semnat si stampilat de ofertant. Din lista depusa trebuie sa rezulte ca in ultimii 3 ani raportati la termenul limita de depunere a ofertelor ofertantul a prestat in cadrul a cel putin unui contract, servicii similare in valoare cumulata de cel putin 450.000,00 lei fara TVA. Pentru cele mai importante servicii continute in lista, vor fi prezentate certificari de buna executie a contractului din partea beneficiarilor. Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".,Cerinta 2 - Informatii referitoare la echipamente tehnice Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare contractului de servicii - Formularul 5. Formularul completat va fi depus in original semnat si stampilat de ofertant.,Cerinta 1 – Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Pentru toate persoanele implicate in indeplinirea contractului de servicii se vor prezenta documente care atesta pregatirea si experienta profesionala ( diplome si certificate) insotite de CV-uri. Cerinta minima:- 1 sef de proiect care sa fi participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare dar nu identice celor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit; -1 specialist care sa fie membru cu drept de semnatura al Registrului Urbanistilor din Romania pentru elaborarea documentatiilor de urbanism-planuri urbanistice generale impreuna cu regulamentele locale aferente acestora pentru orase, in conformitate cu prevederile Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania nr. 101/2010. Cerinta 1 - Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 70
Descriere: Componenta financiara deoarece autoritatea contractanta urmareste sa cheltuiasca c?t mai eficient fondurile alocate
Durata de elaborare a documentatiei 30
Descriere: Durata minima de elaborare a documentatiei – 12 luni, durata maxima de elaborare a documentatiei – 15 luni Intrucat autoritatea contractanta ?si doreste sa intre ?n posesia documentatiei de urbanism ?ntr-un termen c?t mai mic.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.07.2014 11:35
Vizionari 386