Echipament densificare bio-produse prin peletizare
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Chimie si Petrochimie -ICECHIM
Numar invitatie: 366949 / 04.11.2014
Denumire contract: Contract de furnizare : Echipament densificare bio-produse prin peletizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Chimie si Petrochimie -ICECHIM
Cod fiscal: RO2627996, Adresa: str. Splaiul Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, Telefon: 316.30.61, Fax: 312.34.93
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Splaiul Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060021, telefon:+40 213163061, fax:+40 213123493, persoana de contact:Ion Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Splaiul Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare- dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Contract de furnizare : Echipament densificare bio-produse prin peletizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract de furnizare : Echipament densificare bio-produse prin peletizare
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162,900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 3.258 Lei , respectiv 1629 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire). Valabilitate: 110 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare va fi constituita • in forma unei scrisori de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari si prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire, sau • prin virament bancar confirmat de banca in original, in contul ICECHIM (cod Fiscal RO 2627996) RO82RNCB0077015755980001 deschis la BCR sector 6 . • prin depunerea la caseria institutiei a sumei solicitate In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul BNR al respectivei valute din data publicarii invitatiei de participare in SEAP Constituirea garantiei de participare prin OP in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila. Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
Garantie de buna executie 5% din pretul contractului, fara T.V.A., sau 2,5% daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, in maxim 7 zile de la semnarea contractului (model inclus in Volumul – Formulare), Aceasta se constituie ?n termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie furnizorului ?n cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei. Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie;b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ---Declaratie privind eligibilitatea----Se completeaza Formular 5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie. ---Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 ----Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011. ---Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006---- Se completeaza Formular 7 - declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 in original semnata de reprezentantul legal. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sanda Velea, Director General Toader Constantin - director economic Oancea Florin -director proiect Manolache Mihaela - director calitate Nicolae Ion - sef serv. Achizitii Anca Manole - jurist Vasilievici Gabriel - CS 3 Dima Stefan Ovidiu - CS 3 Raditoiu Valentin - CS 1 Iordache Tanta-Verona - CS 3 Arsene Melania-CS1-C Corobea Mihai Cosmin - CS 2 Ghiurea Marius - CS 3 Fierascu Radu - CS3 In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie. ---Declaratie pe propria raspundere---Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata in original de catre reprezenantul legal al ofertantului/liderului asocierii si asociatilor. ) ---Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata----Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofetelor, inscrise la Sectiunea A.-----Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. -Operatorii pot depune documentele ?n oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul”,conform art.5 din Ordinul 509/2011 ---Persoane juridice /fizice straine---Operatorul economic va prezenta documente edificatoare – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile scadente de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Operatorii pot depune documentele ?n oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul”,conform art.5 din Ordinul 509/2011. Se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. ---Persoane juridice/fizice romane----Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie. Datele inscrise in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Operatorii pot depune documentele ?n oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul”,conform art.5 din Ordinul 509/2011 In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza conform Ordinului 509/2011. ---Persoane juridice /fizice straine---documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice – traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular/document. Operatorii pot depune documentele ?n oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea „conform cu originalul”,conform art.5 din Ordinul 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ----Fisa informatii generale- ofertant (Formularul 10 din Volumul III), in care se va declara cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013). ---cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2011, 2012, 2013) trebuie sa fie de cel putin 244.350 Lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse, furnizate in ultimii 3 ani. - Furnizarea de produse similare in valoare totala cumulata de minim 162.900 Lei (fara TVA), la nivelul unuia sau mai multor contracte. -Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare. -Cerinta tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferenta de relatiile juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.,In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. - Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor,individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului - Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru activitatile ce fac obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 110 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2014 10:16
Vizionari 361