Echipament de sudura si ochelari de protectie
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, etaj 3, Departamentul Achizitii Minerit, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon:+40 374171129, fax:+40 253222015
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, etaj 3, Departamentul Achizitii Minerit, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon:+40 374171129, fax:+40 253222015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
echipament de sudura si ochelari de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
achizitie echipamente individuale de protectie pentru personalul angajat in carierele de lignit
II.1.6) CPV: 18424000-7 - Manusi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22,907.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este irevocabila si se constituie in lei, conform Anexei B.Echivalentul ?n alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire:a) instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta ?n original,?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire-formularul nr.10;b)virament bancar ?n contul autoritatii contractante (RO59RZBR0000060014652248),deschis la Raiffeisen Bank T?rgu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor;-numerar.
Garantie de buna executie Se va constitui de cãtre ofertantul/ofertantii declarat/i c?stigãtor/i ?n maximum 15 zile de la incheierea contractului de furnizare, ?n valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire:-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului-formularul nr. 10;-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90,alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 (formularul nr. 2) si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 (formularul nr.3), completata cu O.U.G. 76/2010. Evaluarea cerintei: ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 2.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Formular nr.4. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 3.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (Formular nr. 5). Evaluarea cerintei :?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Dumitru Mocioi - Sef Departament Achizitii Minerit; Ion Scurtu - Sef Serviciu Achizitii Produse Minerit; Eugenia Bardan -economist Serviciul Achizitii Produse Minerit. NOTA: -Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe proprie raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. -Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. -?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Pentru persoane fizice/juridice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator (pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare operator economic, in cazul unei asocieri). Documentul va fi prezentat fie ?n original, fie ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila, cu mentiunea ,,conform cu original’’. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru persoane fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. NOTA: Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economic membru al asociatiei este obligat sa prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: mostre pentru fiecare tip de produs solicitat Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2014 08:25
Vizionari 344