Diverse Materiale sanitare
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 367617 / 19.11.2014
Denumire contract: Diverse Materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Cod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon:+40 248510100, fax:+40 248511860, persoana de contact:Spitalul Municipal Campulung, str. Dr. Costea, nr.8, loc. Campulung, jud. Arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Spitalul Municipal Campulung, str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Diverse Materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
Diverse materiale sanitare (manusi, seringi, tifon medical, fesi, vata medicala, truse perfuzii, truse transfuzii, ace seringa, branule) COD CPV 33141420-0 - Manusi chirurgicale; COD CPV 33141310-6 - Seringi, COD CPV 33141114-2 - Tifon medical; COD CPV 33141118-0 –Comprese de tifon, COD CPV 33194100-7 –Aparate si instrumente pentru perfuzie; COD CPV 33194200-8 –Aparatae si instrumente pentru transfuzie, COD CPV 44424200-0 – Banda adeziva, COD CPV 33141320-9-Ace medicale, COD CPV 33141200-2 Catetere, COD CPV – 33141411-4 –Scalpele si lame, COD CPV 24322500-2 Alcool, COD CPV 33141615-4 Pungi pentru recoltarea urinei
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30,065 - 360,780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Se constituie gar. de part.1% din valoarea fara TVA.Aceasta treb. sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei,respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Gar. de part. trebuie sa fie irevocabila.Se constituie(conform articolului 86 din H.G.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare):lot1=120,lot2=156, lot3=244.80, lot4=480,lot5=12.60,lot6=72,lot7=117,lot8=156,lot9=156,lot10=39,lot11=81,lot12=54,lot13=120,lot14=300,lot15=60,lot16=54,lot17=312,lot18=54,lot19=120,lot20=60,lot21=78,lot22=4.80,lot23=4.80,lot24=14.40,lot25=28.80,lot26=3.60,lot27=144,lot28=180,lot29=50.40,lot30=58.80,lot31=58.80,lot32=24,lot33=105,lot34=84. Echiv.leu/alta valuta va fi facuta pentru data de 22.10.2014 la cursul BNR .Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. C?mpulung.Gar.de particip. va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006,in baza unei cerereri .Conf. art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 "?n orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa va conduce la respingerea ofertelor respective,conform art.33 alin (3)lit.b) din HG 925/2006Cf.prev.art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit ?n Doc.de atrib.Se va prezenta- decl. privind ?ncadrarea ?ntrepr.?n categ.IMM-urilor prevazuta ?n Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacc.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul - se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda, spalare de bani. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006 ( dupa caz si pentru tertul sustinator – doar pentru lit. a, c^ 1,d ale art.181 din OUG 34/2006) - art. 186 din OUG 34/2006 - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul - se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului. 3.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69’1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul. Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore – Manager, ec. Cristian Marinela – Director financiar contabil,– Dr. Berevoianu Toma – Director medical, As. Pana Florin- Director de ingrijiri -) ; Savu Erica Maria – Sef Birou Aprovizionare, Mataoanu Elena Irina – Biroul Aprovizionare, Greculescu Anisoara- Biroul Achizitii Contractare - se solicita pentru a se vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din O.U.G. nr.34/2006, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul – se solicita pentru a se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. 5.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” 6.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale – care sa ateste ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent ?n cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a oferlelor . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?n original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor,document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie „conform cu originalul” Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate. Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de ?nregistrare ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - obiectul contractului se va regasi in domeniul de activitate al ofertantului, in conformitate cu ordinul 509/2011 ANRMAP. Documentele se vor prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, ?n cazul ?n care oferta este declarata c?stigatoare, se angajeaza ferm ca ?naintea ?ncheierii contractului, sa asigure ?nregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Rom?nia ?n vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat ?n limba rom?na.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, 2011 ; 2012 ; 2013,?n conformitate cu Formularul nr. 6. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate urmatoarele documente: 1.Certificat EC (marca CE ; document in care se atesta ca produsul are marca CE ) ; 2.Vor fi depuse mostre (proba si contra proba). 3.Declaratie de conformitate ;prin care se va demonstra ca produsele ofertate corespund cerintelor caietului de sarcini in conformitate cu Directiva Europeana 93/42/EEC. 1. Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant care trebuie sa corespunda pentru ativitatea/activitatile ce fac obiectul contractului , in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001 sau echivalent). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2014 15:17
Vizionari 309