Dispozitive de preincalzire conducte in vederea sudarii
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551130, telefon:+40 269803033, fax:+40 269831627, persoana de contact:Adrian Filip
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul SNTGN Transgaz SA Medias, piata CI Motas nr 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Dispozitive de preincalzire conducte in vederea sudarii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract de furnizare dispozitive de preincalzire conducte in vederea sudarii
II.1.6) CPV: 39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare este de 2130 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare; valabilitate 90 zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Virament bancar. Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare la procedura, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: • revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; Se va prezenta documentul privind constituirea garantiei de participare pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : de regula prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancarã sau de o societate de asigurãri conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata,cu ordin de plata sau ?n numerar la casieria SNTGN TRANSGAZ SA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.180 si ale art 181 lit a) c^1) si d). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010: se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt: VADUVA PETRU ION Director General,HATEGAN GHEORGHE Director General Adj., EMIL FLORIN COSMA Director Departament, MARIUS VASILE LUPEAN Director Departament,LATA ILIE Director Sucursala,IDU OLGA Director Directie, BARSAN FLORIN Sef Atelier, P?NZAR ADELA Director Directie, FILIPAS LAURA Sef Birou, HAD?MBAS OVIDIU GHEORGHE Sef Serviciu, ION ANDI MARIAN Sef Serviciu, TATOMIR MIHAELA Inginer, SZABO ALEXANDRA Expert achizitii publice, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, MARGINEAN MARIUS Economist,SAS COSMIN inginer, POPOVICIU OVIDIU Subinginer, BACIU ELENA MARIOARA Sef serviciu,SUCIU NICOLAE Consilier Juridic, PINTEA ANA Consilier Juridic, SZOMBOTI ANDREEA Consilier Juridic, PUSCAS TANIA Inginer, FLOCA DOINA Expert achizitii, DUMITRI NICOLAE Sef birou, PUFLEA MARIUS Sef serviciu, FILIP ADRIAN IUSTIAN Expert achizitii. Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori si subcontractanti ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, informatiile cuprinse in documentul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor . Inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire se va solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine. Pentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune:Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus; in cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013); cifra de afaceri minim 426000 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani calculati prin raportare inversa la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizat produse similare in valoare cumulata de minim 213000 lei la nivelul a cel putin un contract sau mai multe contracte. Furnizarea produselor similare se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar ISO 9001:2008 sau documente echivalente Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2014 12:41
Vizionari 465