DISPOZITIV MOBIL DE LEGARE LA PAMANT SCURTCIRCUITOR MOBIL TRIFAZAT PENTRU 6-20 kV-1 buc
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 366190 / 20.10.2014
Denumire contract: DISPOZITIV MOBIL DE LEGARE LA PAMANT –SCURTCIRCUITOR MOBIL TRIFAZAT PENTRU 6-20 kV-1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
HIDROELECTRICA SA
Cod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SH Rm. Valcea, Str. Decebal, nr.11, Jud. Valcea, Rm. Valce, Romania, cod postal: 240265, telefon:+40 250805130, fax:+40 250735232, persoana de contact:SH Rm. Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
SH Rm. Valcea, Str. Decebal, nr.11, Jud. Valcea, Rm. Valce, Romania, cod postal: 240265, telefon:+40 250805130, fax:+40 250735232, persoana de contact:SH Rm. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
DISPOZITIV MOBIL DE LEGARE LA PAMANT –SCURTCIRCUITOR MOBIL TRIFAZAT PENTRU 6-20 kV-1 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia a unui dispozitiv mobil de legare la pamant ( scurtcircuitor mobil ) pentru 6-20 kV, cu livrarea in conditii DDP ( conf. INCOTERMS 2010) – loc principal livrare.
II.1.6) CPV: 44111530-5 - Accesorii izolante electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2,445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare a) Cuantumul garantiei de participare: 45 lei ; b) Termenul de valabilitate pentru care se constituie garantia de participare: 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor; c) Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n cuantumul si pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data stabilita la punctele a) si b) -document prezentat ?n original - ?n conformitate cu Formular 13 sau – prin virament bancar ?n contul autoritatii contractante RO53RNCB0263028931760001, deschis la BCR Sucursala Valcea), document prezentat in original,cu viza bancii ofertantului ). Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na si in alta valuta va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na iar echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile -Operatorii economici ce se ?ncadreaza ?n categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia de participare la procedura ?n cuantum redus cu 50%. ?n acest caz acestia au obligatia de a prezenta documentele solicitate conform modelului prevazut ?n anexele nr.1 si 2 din Legea 346/2004 . ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. NOTA: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd astfel suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatiile prevazute de art.87din HG 925/2006 . Garantia de participare se va returna ofertantului in conformitate cu art.88 din HGR nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006 ( Formular 1 ) Nota: a) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat . b) In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) , va prezenta documentul susmentionat , cu mentiunea ca declaratia se refera numai la situatiile prevazute de art.180 si 181, lit.a), c1) si d) din OUG Nr.34/2006. Cerinta 2 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( Formular 3). NOTA :Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Remus Adrian BORZA – administrator judiciar, Gabriel DUMITRASCU-administrator special, Ovidiu AGLICERU – director general, Petronel CHIRIAC – Director Directie Financiara, Gabriela ZACHIA-ZLATEA – Sef Serv. Management Integrat , Viorel CERCHEZ- Director Directie Procurement, Gheorghe GORAN- Manager Dep. Achizitii, Constantin T?RSI-Director S.H. Rm.Valcea , Constantin VIRJE - Director Adj.Productie, Adina FIRESCU – Compartiment SMI, Laura ORGHIDAN – Specialist PM, Cs. Jr. Radu SIMA- Compartiment Juridic, Mihai STANICA -Sef Birou Achizitii, Narcisa FLORESCU -Compartiment Achizitii-Contracte. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat. Cerinta 3: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ( Formular 4 ) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata “ conform cu originalul “ . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale / valabile la data limita de depunere a ofertei si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. In cazul depinerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea de contract care o realizeaza. Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul. Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract; b).Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, ?n conformitate cu tara de origine/tara ?n care operatorul economic este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generale, cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani. Pentru echivalenta cifrei de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate, in ultimii 3 ani,care au avut ca obiect furnizarea de produse similare obiectului contractului. Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada, la data limita de depunere a ofertelor, ca a furnizat, ?n ultimii 3 ani, produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in valoare cumulata de cel putin 2.000 lei fara TVA, la nivelul unui sau mai multe contracte, la care care se vor atasa : certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma ?ndeplinirea cerintei de calificare , de exemplu: a) Proces verbal de receptie la livrare; b) Certificari / recomandari din partea beneficiarului sau c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de furnizar; Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care, beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei ceritificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Note : 1) Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv. 2) Ultimii 3 ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. 3) ?n cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. 4) Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei /valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte,Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru pentru produsele furnizate in contractul /contractele invocate ca experienta similara.,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare; In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare sau ambii dintre asociat (i) va/vor putea prezenta documentul mentionat,Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si asiguarea de service in perioada de garantie Prezentarea personalui de conducere si a personalului tehnic de specialiate propusi pentru indeplinirea contractului . Pentru personalul propus se vor prezenta CV-uri format EUROPASS, original, semnate de titular cu enuntarea studiilor, experientei generale si specifice in domeniu . Pentru toti membrii echipei tehnice desemnate se va completa de catre titular, semna si se va prezenta ?n original Declaratia de disponibilitate. Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul tehnic si expertul propus, emise de organisme stabilite ?n alte state Certificarea implementarii S.M.C conform ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul activitatilor convergente cu natura si obiectul contractului, in vigoare la data limita de depunere a ofertei. In cazul in care, oferta este depusa in asocire, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2014 16:44
Vizionari 412