Diriginti de santier pentru Intretinere si reparatii strazi in Municipiul Timisoara 4 zone NE, NV, SE si SV
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii publice , Tel. +40 0256-408453 , In atentia: Lavinia Alexandrescu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 0256-408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Diriginti de santier pt.Intretin. si repar.strazi in Municipiul Timisoara-4 zone-NE,NV,SE si SV
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de livrare sau de executare : Pe raza Municipiului Timisoara, la locatiile stipulate în caietul de sarcini
Cod NUTS: RO424 - Timis
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 900,000 RON
Se va asig. diriginte de santier la lucr.de Intretinere si reparare strazi in Mun.Timisoara:Lot1:in zona de N-E;Lot2:in zona de N-V;Lot3:in zona de S-E;Lot 4:in zona de S-V,pe tot parcursul exec.lucr.,pâna la efectuarea receptiei finale a lucr., în conf.cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.04.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7) Informatii suplimentare
În baza acordului-cadru cu durata de max. 48 luni, se vor încheia contr. subsecvente. Frecventa contr. subsecvente în principiu câte unul la 12 luni. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei contractului.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata-licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.Facem precizarea ca A.C. nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2012 09:56
Vizionari 276