Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Diriginti de santier pentru Intretinere si reparatii strazi in Municipiul Timisoara 4 zone NE, NV, SE si SV

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii publice , Tel. +40 0256-408453 , In atentia: Lavinia Alexandrescu , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: +40 0256-408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Diriginti de santier pt.Intretin. si repar.strazi in Municipiul Timisoara-4 zone-NE,NV,SE si SV

II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Servicii

12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica

Locul principal de livrare sau de executare : Pe raza Municipiului Timisoara, la locatiile stipulate în caietul de sarcini

Cod NUTS: RO424 - Timis

II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor



Valoarea estimata fara TVA: 900,000 RON

Se va asig. diriginte de santier la lucr.de Intretinere si reparare strazi in Mun.Timisoara:Lot1:in zona de N-E;Lot2:in zona de N-V;Lot3:in zona de S-E;Lot 4:in zona de S-V,pe tot parcursul exec.lucr.,pâna la efectuarea receptiei finale a lucr., în conf.cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini.

Impartire in loturi

Da

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.04.2012

II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.7) Informatii suplimentare

În baza acordului-cadru cu durata de max. 48 luni, se vor încheia contr. subsecvente. Frecventa contr. subsecvente în principiu câte unul la 12 luni. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei contractului.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Procedura aplicata-licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.Facem precizarea ca A.C. nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

20.01.2012 09:56
Vizionari 276