Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Demolare estacada carbune

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Municipiul Iasi

Numar invitatie: 366028 / 15.10.2014

Denumire contract: Demolare estacada carbune

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Municipiul Iasi

Cod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon:+40 232/258190, fax:+40 232/258190, persoana de contact:Apreutesei Elena

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

La sediul Primariei Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11 Iasi

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Demolare estacada carbune

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Scopul prezentului contract il constituie: -Demolarea unei estacade de alimentare cu carbune in vederea construirii instalatiei de colectare uscata a zgurei si cenusei . Valoarea estimata a ahizitiei fara TVA este 786,520 lei,(inclusiv diverse si neprevazute). Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 751,342 lei fara TVA. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4,682 % respectiv 35,178 lei fara TVA. Clauza suspensiva - Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de finalizarea revizuirii contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice,directia AMPOS MEDIU (fonduri europene), semnarea revizuirii contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea revizuirii contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice. In cazul ?n care, indiferent de motive, contractul revizuit de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta ?si rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila ?ncheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri ?nteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu ?n cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asum?ndu-si ?ntreaga raspundere ?n raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi ?n situatia descrisa.

II.1.6) CPV: 45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 786,520 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei(5.000 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate,conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: –Virament bancar ?n contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), – Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Pentru garantiile de participare depuse in alta moneda decit leu , pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 120 zile de la data limita a depunerii ofertelor

Garantie de buna executie Cuantumului garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA (2,5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. ?n acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda ?n favoarea contractantului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte,sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau,dupa caz,a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a inrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c) nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, ?n ultimii 3 ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular nr. 10, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator; Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 11 - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati,pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a),c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Prsoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Cerinta nr. 3 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 12 - Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar–Gheorghe Nichita, Viceprimar–Mihai Chirica, Viceprimar–Surdu Mihai Gabriel, Secretar–Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director General Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP – Letitia Palaga, Director General DEFPL–Maria Simionescu, Sef Serviciul Juridic- Doina Florescu. Lista consilierilor locali: Anghel Ficu,Antipa Gabriela,Aur Marius Catalin,Axinia Constantin,Bejan Victor,Boca Adrian Florin,Boisteanu Paul Corneliu,Bulgariu Catalin Nedelcu Vlad Nicolae,Birhala Constantin,Chirica Mihai,Cristian Catalin,Danga Marius Sorin,Gavrila Camelia,Harabagiu Gabriel Vasile,Melenciuc Georgiana,Leonte Constantin,Matasaru Petre Daniel,Navodaru Laurentiu,Ostaficiuc Marius Eugen,Preda Anca,Rudnic Erica,Sandu Vasile,Scripcaru Calin,Surdu Mihai Gabriel,Trandafirescu Sorin Alexandru,Vranceanu Simona Elena. Comisia de evaluare: Petru Dumitru Tomorug, Gabriela Chirica,Mihail Manciu,Viorica Bostan,Luminita Nazare. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator; Cerinta nr. 4 - Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular nr. 28 - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC (document ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata). Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie “conform cu originalul”, insotite de traducerea autorizata ?n limba romana. NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul ?n original/copie legalizata. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA Sustinerea financiara, ?n conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 19 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 4/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.,1.Fisa de Informatii generale In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider,precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte,semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Pentru calculul echivalentei sa va aplica cursul mediu anual leu/valuta al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-a facut raportarea. (http://www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx). Cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referinta 2011,2012,2013 sa fie cel putin egala cu: 1.000.000 lei(pe total ?n cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma ?n cazul unui singur ofertant). Operatorii economici vor prezenta orice documente pe care le considera relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.?n cazul unei asocieri,fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr.8 Informatii generale,iar cerinta minima se va considera ?ndeplinita ?n mod cumulativ. Documente edificatoare care dovedesc cuantumul mediei cifrei de afaceri declarate in Formularul 8. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, legalizate a documentelor de mai sus. Fiecare dintre documentele de mai sus vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana; Sustinerea tehnica si profesionala ?n conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Ofertantul va respecta prevederile art.190 alin(2)din OUG 34/2006 modificat prin art.20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile art 11^1 alin. (1),(2),(3),(4),(5)si(6)din HG 925/2006 cu toate completarile si modific. ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire,conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a),c^1)si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, ?n temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2003;Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului,1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit.,2. Experienta similara-Ofertantul va prezenta lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat lucrari similare in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant a caror valoare /caror valoare cumulata a fost de minim 700.000 lei fara TVA la nivelul a maxim 2 contracte.?n situatia ?n care contractele au fost semnate ?nainte de perioada de 5 ani, AC va lua ?n considerare lucrarile executate si duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n acesta perioada. Pentru contractele ?ncheiate ?n alta moneda decat ?n lei, se va utiliza cursul leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care s-a semnat contractul.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea urmatoarelor documente: certificari de buna executie care sa indice beneficiarul indifierent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea totala lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit din care sa reiasa acele categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.,3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personalul cheie pe care il asigura pentru realizarea contractului.,4. Resurse tehnice Prezentare Formular nr. 21 – Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Prezentarea asigurarii (?n dotare proprii sau prin contracte sau conventii de ?nchiriere a echipamentelor , mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru ?ndeplinirea contractului)sau copii dupa contracte /facturi, angajamente de punere la dispozitie etc., ?n functie de forma de detinere,5. Informatii despre subcontractanti Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009. Ofertantul va prezenta urmatoarele informatii despre subcontractanti: -Date de cunoastere (identificare) despre subcontractanti;-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; - Declaratie pe proprie raspundere ale subcontractantilor, ?n temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003; Subcontractantii nu depun oferta. –ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinz?nd subcontractantii. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ,atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexela contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului,contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante,iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.,6. Informatii despre asociati ?n Acordul de asociere (?n cazul ofertei depuse ?n comun), ?ncheiat ?n vederea participarii la procedura de ?ncheiere a contractului trebuie sa se mentioneze ca: toti asociatii ?si asuma raspunderea colectiva si solidara pentru ?ndeplinirea contractului; liderul asocierii este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni ?n numele tuturor asociatilor si este raspunzator ?n nume propriu si ?n numele Asocierii pentru ?ndeplinirea contractului. ?n cazul ?n care oferta comuna este declarata c?stigatoare se solicita legalizarea asocierii Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti In acest caz se va preciza(pe formular)„Nu este cazul„. In cazul unei Asocieri,operatorii economici vor prezenta Acordul de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti,precum si documentele solicitate pentru fiecare din membrii asocierii(Criterii de calificare si/sau selectie pentru fiecare din membrii asocierii).Se va preciza clar ?n acordul de asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. 1 Certificate emise de organisme abilitate pentru certificarea sistemului de managemnt al caliattii conform cerintelor ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere oferte. In cazul in care operatorul economic prezinta un document la care auditul de certificare a fost finalizat, urmind ca acesta sa primeasca certificarea propriu-zisa, poate constitui dovada in sensul art. 193 din OUG nr 34/2006. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.,2.Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent. Certificatele mai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere oferte. In cazul in care operatorul economic prezinta un document la care auditul de certificare a fost finalizat, urmind ca acesta sa primeasca certificarea propriu Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2014 14:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu

Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 12:42
Vizionari 604