Cuptor cu mufla inclusiv servicii de suport tehnic
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 366297 / 22.10.2014
Denumire contract: Cuptor cu mufla (inclusiv servicii de suport tehnic)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205466, fax:+40 253223248, persoana de contact:Deaconu Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Jud. Gorj,Loc. Targu Jiu-Bdul Republicii nr.22 parter-Directia Achizitii-Sala Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Cuptor cu mufla (inclusiv servicii de suport tehnic)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare Cuptor cu mufla (inclusiv servicii de suport tehnic)
II.1.6) CPV: 39711361-7 - Cuptoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11,769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare: 230 lei. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este: a)virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari, in original.Instrumentul de garantare se va depune in original. Nota: Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata; a.2)neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie privind culpa persoana garantata. b)ordin de plata confirmat de banca, cont IBAN RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se depune la sediul Achizitor pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei); c) depunere la casierie Achizitor sume in numerar(suma maxima ce poate fi depusa ?ntr-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor). IMM constituie GP cuantum 50% valoare. GP se poate constitui si in alta moneda (pentru echivalenta lei/alta moneda, se va avea in vedere cursul comunicat de BNR cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor).
Garantie de buna executie Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la achizitor, printr-un mijloc care asigura ?nregistrarea ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante; b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest caz furnizorul are obligatia, ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului si depunerea in acest cont a procentului de 0,5% din pretul contractului fara TVA, conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. c) depunere la casierie Achizitor sume in numerar(suma maxima ce poate fi depusa ?ntr-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei)Ofertantii IMM constituie granatia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) -formular nr. 1. Cerinta 2 Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -formular nr. 2. Cerinta 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - formular nr.4. Cerinta 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69¹ (formularul 5) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Medintu Aurel-Director Divizie Energetica; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adjunct Achziiti, Sorin Teiu-Sef Birou Achizitii Produse-Energie; Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse Echipamente Tehnice; Gheorghe Deaconu -Birou Achizitii Produse -Echipamente Tehnice. Autoritatea contractanta are obligatia de a descalifica operatorii economici aflati ?n situatiile prevazute la art.180/181 si 69^1 din OUG 34/2006. Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritatii contractante, in termen de cel mult 3 zile lucratoare. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. Pers fizice/juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine: prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani,contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii produselor vor trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 13:59
Vizionari 321