Cuplaj hidraulic
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: Ion Tita , Tel. +40 253205466 , In atentia: Iriza Gheorghe , Email: ion.tita@ceoltenia.ro, gheorghe.iriza@ceoltenia.ro , Fax: +40 253223248 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni cu capital majoritar de stat administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Cuplaj hidraulic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SE Turceni
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune furnizarea unui cuplaj hidraulic necesar bunei desfasurari a activitatii SE Turceni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 197,401.5 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 3.900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor(90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): cu 5 zile calendaristice ?nainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:1)virament bancar ?n cont RO59RZBR0000060014652248, Raiffeisen Bank Tg.Jiu. 2)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta ?n original ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire . 3) Lichiditati la casieria autoritatii contractante. Intrumentul de garantare tebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa :a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertantii au obligatia sa faca dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la achizitor, printr-un mijloc care asigura ?nregistrarea ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante; b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest caz furnizorul are obligatia, ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii IMM constituie granatia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) -formular nr. 1.
Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -formular nr. 2.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - formular nr.4.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume:Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu-Director Diviza Energetica;Maria Scurtu - Director Divizia Financiara;Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adjunct Achziiti, Sorin Teiu-Sef Birou Achizitii Produse-Energie;Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse Echipamente Tehnice; Ion Tita -Birou Achizitii Produse -Echipamente Tehnice.
Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general si cel local, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor(formular tip eliberat de autoritatile competente), in original, sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul".Autoritatea contractanta va exclude operatorii economici aflati ?n situatiile prevazute la art.180/181 si 69^1 din OUG 34/2006. Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritatii contractante, in termen de cel mult 3 zile lucratoare. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite
detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. Pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(2011,2012,2013) sa fie cel putin 380.000 lei(pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR)
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular nr. 6 – fisa de informatii generale in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sa contina
valori,perioada furnizarii produselor, beneficiari, etc. Livrarile de
produse similare sunt confirmate prin certificate/documente emise sau
contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie.
Lista principalelor livrari de produse similare ce constituie obiectul prezentei proceduri efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor,din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare in valoare cumulata de cel putin 190.000 lei fara TVA in baza mai multor contracte(pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR)
Modalitatea de indeplinire
Completare si prezentare formular nr. 7 si anexa. Prezentarea de copii dupa documente ce contin informatii relevante in acest sens
Ofertantii produselor vor trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copia certificatului sau certificate echivalente emis
de organisme independente din tara sau din alte state ale UE.Aceste documente se pot prezenta fie traduse de traductaori autorizati fie in copi, fara traducere,certificate ,, conform cu originalul" daca sunt editate intr-o limba de circualtie europeana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde electronice: 1 runda.Durata rundei : 1 zi. In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165. alin.2 din OUG nr.34/2006.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul /totalitatea reperelor din anexa caietului de sarcini.Operatorii economici nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si nu pot vedea cea mai buna oferta.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret(preturi egale) in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va transmisa in plic inchis la adresa precizata in anuntul de participare.Ofertantul decalarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2014 11:00
Locul: Loc. Tg-Jiu, Bdul Republicii nr.22 parter-Directia Achizitii-Sala Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP(daca este cazul);membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.In cazul in care, doua sau mai multe oferte CLASATE PE LOCUL 1 contin, ?n cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara , in plic ?nchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante. Completare de catre ofertant a Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3. Completare de catre ofertant a Declaratiei cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform art. 69.2, alin. 2 din OUG nr. 77/27.11.2012-formular A2. In caz de formulare a unei eventuale contestatii devin aplicapile prevederile art. 271^1 din OUG nr. 51/2014
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 alin b) din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic-Serviciul Disciplina Contractuala al Complexului Energetic Oltenia
Adresa postala: Bdul Republicii nr.22 parter , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210152 , Romania , Tel. +40 253205497 , Fax: +40 253/223248
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2014 16:06
Vizionari 416