Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Cuplaj hidraulic

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: Ion Tita , Tel. +40 253205466 , In atentia: Iriza Gheorghe , Email: ion.tita@ceoltenia.ro, gheorghe.iriza@ceoltenia.ro , Fax: +40 253223248 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



societate pe actiuni cu capital majoritar de stat administrata in sistem dualist

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Cuplaj hidraulic

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: SE Turceni

Codul NUTS: RO412 - Gorj

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Contractul presupune furnizarea unui cuplaj hidraulic necesar bunei desfasurari a activitatii SE Turceni

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

1 buc.



Valoarea estimata fara TVA: 197,401.5 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

60 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Valoarea garantiei de participare: 3.900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor(90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): cu 5 zile calendaristice ?nainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:1)virament bancar ?n cont RO59RZBR0000060014652248, Raiffeisen Bank Tg.Jiu. 2)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta ?n original ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire . 3) Lichiditati la casieria autoritatii contractante. Intrumentul de garantare tebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa :a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertantii au obligatia sa faca dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la achizitor, printr-un mijloc care asigura ?nregistrarea ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante; b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest caz furnizorul are obligatia, ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii IMM constituie granatia de buna executie 5% din valoarea contractului.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) -formular nr. 1.

Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -formular nr. 2.

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - formular nr.4.

Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume:Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu-Director Diviza Energetica;Maria Scurtu - Director Divizia Financiara;Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adjunct Achziiti, Sorin Teiu-Sef Birou Achizitii Produse-Energie;Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse Echipamente Tehnice; Ion Tita -Birou Achizitii Produse -Echipamente Tehnice.

Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general si cel local, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor(formular tip eliberat de autoritatile competente), in original, sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul".Autoritatea contractanta va exclude operatorii economici aflati ?n situatiile prevazute la art.180/181 si 69^1 din OUG 34/2006. Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritatii contractante, in termen de cel mult 3 zile lucratoare. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite

detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. Pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(2011,2012,2013) sa fie cel putin 380.000 lei(pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR)

Modalitatea de indeplinire

Prezentare Formular nr. 6 – fisa de informatii generale in original

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sa contina

valori,perioada furnizarii produselor, beneficiari, etc. Livrarile de

produse similare sunt confirmate prin certificate/documente emise sau

contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie.

Lista principalelor livrari de produse similare ce constituie obiectul prezentei proceduri efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor,din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similare in valoare cumulata de cel putin 190.000 lei fara TVA in baza mai multor contracte(pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR)

Modalitatea de indeplinire

Completare si prezentare formular nr. 7 si anexa. Prezentarea de copii dupa documente ce contin informatii relevante in acest sens

Ofertantii produselor vor trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , certificat emis de un organism acreditat

Modalitatea de indeplinire

Se va prezenta copia certificatului sau certificate echivalente emis

de organisme independente din tara sau din alte state ale UE.Aceste documente se pot prezenta fie traduse de traductaori autorizati fie in copi, fara traducere,certificate ,, conform cu originalul" daca sunt editate intr-o limba de circualtie europeana

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Numarul de runde electronice: 1 runda.Durata rundei : 1 zi. In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165. alin.2 din OUG nr.34/2006.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul /totalitatea reperelor din anexa caietului de sarcini.Operatorii economici nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si nu pot vedea cea mai buna oferta.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret(preturi egale) in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va transmisa in plic inchis la adresa precizata in anuntul de participare.Ofertantul decalarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2014 12:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

25.08.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 25.08.2014 11:00

Locul: Loc. Tg-Jiu, Bdul Republicii nr.22 parter-Directia Achizitii-Sala Licitatii

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP(daca este cazul);membrii comisiei de evaluare.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP.In cazul in care, doua sau mai multe oferte CLASATE PE LOCUL 1 contin, ?n cadrul propunerii financiare preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit preturi egale o noua propunere financiara , in plic ?nchis, care va fi depusa la registratura autoritatii contractante. Completare de catre ofertant a Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3. Completare de catre ofertant a Declaratiei cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, conform art. 69.2, alin. 2 din OUG nr. 77/27.11.2012-formular A2. In caz de formulare a unei eventuale contestatii devin aplicapile prevederile art. 271^1 din OUG nr. 51/2014

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 alin b) din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Departamentul Juridic-Serviciul Disciplina Contractuala al Complexului Energetic Oltenia

Adresa postala: Bdul Republicii nr.22 parter , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210152 , Romania , Tel. +40 253205497 , Fax: +40 253/223248

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

05.08.2014 16:06
Vizionari 416